ikkequote:
INderdaad, maar dat komt wel goed. Sven komt al vrij snelquote:Op zondag 21 februari 2010 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej! Nog even de kneusjes die nu rijden doorkomen.
Okee, ik volg de schaatssport niet meer zo,quote:Op zondag 21 februari 2010 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Is op de 1500 ook een beetje een kneusje.
Je hebt wel iets gemist nuquote:Op zondag 21 februari 2010 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil wel, maar red het niet meer... Ik ga nu slapen, lees het morgenochtend wel
Ja, dat doet SBS inderdaad nietquote:Op maandag 22 februari 2010 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is RTL ja, eigen programma's promoten en in een leuk jasje presenteren.
SBS is daar juist nog beter in inederdaadquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 02:42 schreef sbientje het volgende:
zo, heb even de woellie uitgehangen in dit forum
Op zich is dat niet erg, vaak ook leuk, maar dit soort troela's, na 1 auditie in zo'n programma terug komen is gewoon absurdquote:Op maandag 22 februari 2010 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is RTL ja, eigen programma's promoten en in een leuk jasje presenteren.
en dan ook nog eens zulke tenenkrommende troela's!!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich is dat niet erg, vaak ook leuk, maar dit soort troela's, na 1 auditie in zo'n programma terug komen is gewoon absurd
Hoe zit het volgens jou danquote:Op maandag 22 februari 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Zeg wat is dit hier voor ingewikkelde wisseltruc tussen Oidale/BVO/Rauzer en Sven
Je hebt me toch niet voorgelogen he Oidale?
euhm....quote:Op maandag 22 februari 2010 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Rauzer is BVO
Oidale is Sven Toch?
Ik had iets andere info, laten we het daar maar op houdenquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan ook nog eens zulke tenenkrommende troela's!!
Wil je ruilen met die van mij?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom heb ik nou geen nieuwe username genomen.
Moet ik een nachtje over slapen.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wil je ruilen met die van mij?
Ik denk al 3 jaar hetzelfde.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom heb ik nou geen nieuwe username genomen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
De enige zekerheid in het leven is dat Rauzer Sven is.
Ach nee joh.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef sbientje het volgende:
ja.. maar ben nog steeds wel benieuwd of ie nou uit de kast is
Lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:05 schreef Woelli het volgende:
Hoor net van me vriend dat hij de vakantie naar Bali difinitief heeft geboekt
Heb je de bivistiging al binnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:05 schreef Woelli het volgende:
Hoor net van me vriend dat hij de vakantie naar Bali difinitief heeft geboekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |