Schrikken ja, twijfelen neequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:08 schreef Mons het volgende:
volgens mij heb ik henkmanz gisteren bij opgezwolle met een mic in z'n hand zien staanghehehe schrik je je ook wel de tering als stickert ineens z'n mic naar je uitreikt, opgezwolle de volle
Nope het wordt een triviant topic :quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
Gaan we het topic nu met quotes vullen?
rico drinkt een niet zo zure banenenmilshake en stickz betaald 9 euroquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:00 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Nope het wordt een triviant topic :
Wat heeft Rico bij zijn vette frituur frikandellen te drinken?
![]()
nog 1 : wat betaald de Steez bij de kapper?
U mag bovenstaande natuurlijk ook gewoon negeren. Opgezwolle de volle!!
ja ze spelen als pelé dus alleen maar met gevoelquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:31 schreef Fronsertje het volgende:
een niet al te zure bananen milk shake, en de S to the T, haalt volgens mij een tondeuse over z'n pan,
nu weet je waar ze vandaan komen en waarom zij niet vallen maar staan
Waar zijn ze te vinden dan ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:20 schreef jimjim1983 het volgende:
heb gister mn kaartjes voor 5 februari gehaald
Heb ik ook gehoord. Wie weet er meer?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:29 schreef S-Two het volgende:
Ik heb ook gehoord dat ze zondag in de Simplon in Groningen zijn, weet iemand hier meer over???
bvd
Dat was ik vandaag ook van plan, of post jij het antwoord hier ff?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb Simplon gemaild, wacht op antwoord.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:46 schreef Uncle_Al het volgende:
Dit kreeg ik net op mn mail n.a.v. de vraag of Opgezwolle zondag ook in Simplon kwam:
Ja, Opgezwolle komt ook. Overige info op de site klopt verder wel.
Yolanda Timmer,
Simplon
Mooi wark![]()
Ja, daarom... ik mail ze ook nog wel ff voor het hele programma of iets dergelijks..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:55 schreef Uncle_Al het volgende:
Ik heb verder geen tijd. Anders moet je ff bellen met Simplon ofzo.
14.30 tot 04.00 is idd wel een ruim begrip . . .
Daar wordt je dus ook weinig wijzer van, maar goed... ik ga wel ff heen denk ik, het is toch in de buurt....quote:Het word buiten om simplon georganiseerd.
Het duurt sowieso maar tot 2 uur.
Verder is er weinig bekend.
Maar de entree is gratis, dus je kunt komen binnen lopen wanneer je wil.
En op de dag zelf even vragem.
Oja, opgezwolle komt wel.
Veel plezier
net wat dit topic nodig had, chicksquote:Op zondag 9 januari 2005 19:16 schreef Foxxy het volgende:
De tijd leert, of het tij keert, maar de liefde vuur muziek blijft mijn drijfveer!
Ik luister nu al de hele dag de cd.
ben bang van welquote:Op zondag 9 januari 2005 21:42 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ben ik de enige in dit hele topic dan?
je bedoelt naast de DuShi'SsSsSquote:Op zondag 9 januari 2005 21:51 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit! Ik merk het wel vaker wanneer het over hiphop gaat.
Me too, al heb ik sterk het gevoel dat ze nu staan te spelen.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:13 schreef S-Two het volgende:
Tjah... daar schiet je ook wat mee op.
Maar goed... ik ga niet meer heen... moeten ze het er maar goed op zetten... Heb geen zin om daar strax 3 uur te wachten..![]()
*steekt hand op zal verwoede pogingen doen om ook aanwezig te zijn, en als ik er ben staat henkmanz waarschijnlijk ook naast me te springenquote:Op zondag 9 januari 2005 22:41 schreef jimjim1983 het volgende:
gaan er hier nog meer mensen op 5 februari naar de melkweg?
Ga je toch alleen? Kan je mooi je eigen gang gaan.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:54 schreef Foxxy het volgende:
Ze komen 18 februari (of iets in die buurt) naar Tivoli. Jammer dat mijn muziek-vriendje in Australie zit. Voor de rest vindt iedereen hier het stom.
In mijn omgeving zijn er ook weinig mensen die van "mijn" soort hiphop houden, maar als ze er al van houden zijn het idd allemaal mannen/jongensquote:Op zondag 9 januari 2005 21:51 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit! Ik merk het wel vaker wanneer het over hiphop gaat.
hun beste als je het mij vraagtquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:48 schreef Henkmanz het volgende:
* Henkmanz kan z'n Spuugdingen-CD morgen ophalen bij Plato.
Ownage, dacht ik.
Zeker erg relaxed, de hele cd staat vol met roffe platen. Maar goed; ik vond vloeistof ook super, maar die heb ik te vaak gehoord nu. Die pak ik over 6 maanden wel weer opquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hun beste als je het mij vraagt![]()
quote:je gata in deze INTERNET tijdens tog geen cd KOPEN ??:D
quote:maar jij bent wel zown mannetje dat stoer doet via msn,, lekkr makkelijk,, wrom paas je die sjit niet gwwon,, k vroeg t aardig,, maar neej,, Kaaskop moet gaan stoerdoen via msn
verder had ik hem wat simpele vragen gesteld over opgezwolle want hij had mad skillz zei hij:quote:ghehe,, neje dta bedoel k niet :-O,, ik ben grootste groupy vna se :-O,, maar k kan hamvraag,, zwolsche jongens, en nog n paar niet vinden
niet echt hoogstaand dusquote:ok,, yo,, daar gaan we dan,, want ik raak in de ban,, van een freaky beat,, ik me hersens zweet nog wat wiet:P jij bent een gevaarlijke man,, fok jou,, ik hak je in de pan, ben niet zo lelijk,, ben eerder een mooie zwaan als k klaar ben me tje ,, kun je betr als de verliezer weggaan en dna seg ik,, ga verder met wat je deed,, ga weer levellos chillen op straat, totdat je helemaal tot het diepste punt van het dla gaat je komt er niet meer uit,, je zit vast,, en je bent nog homo ook,, kom maar beter niet uit de kast,, het is beter dat je verkast,, want jij bent een van die dingen die hitler heeft vergast (homo;s )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |