abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 2004 @ 19:22:16 #101
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_22754296
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 11:42 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb zojuist buitenbad gehoord op MTV: wat een hoerenplaat. Ik vind er geen reet aan.

Ben veel beter gewend van Rico.

* Desillusie * .
Ik vind 'm nog wel aardig, maar hij's wel wat te laat uitgebracht. Beat is best oke, lijkt me live erg cool omdat ie zo laag is. En die vage sample van dat stemmetje oid heeft ook wel wat. Maar dan mijn mening natuurlijk
pi_22754884
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:22 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ik vind 'm nog wel aardig, maar hij's wel wat te laat uitgebracht. Beat is best oke, lijkt me live erg cool omdat ie zo laag is. En die vage sample van dat stemmetje oid heeft ook wel wat. Maar dan mijn mening natuurlijk
Ik mis de flow volgens mij. Het flowt gewoon niet lekker.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 20:19:11 #103
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_22802959
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:46 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Je moet hem vaker horen. Ik vond hem eerst ook niks, maar toen ik hem vaker gehoord had, vond ik het een best ok nr .
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 20:28:55 #104
82589 S-Two
barba macacu
pi_22803146
ik vind hem ook wel raar, maar vind hem ergens wel leuk klinken
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_22803400
om één of andere reden kan ik nergens op hun website zien waar ik "Brandstof" kan downloaden. Ligt het aan mijn PC, of staat ie er gewoon niet meer op ofzo?
life's a bitch, then you die.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 21:04:51 #106
82589 S-Two
barba macacu
pi_22803856
ik heb die cd wel, maar je kan ze ook nog gewoon downloaden hoor...
gewoon onder 'downloads'
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 13:36:07 #107
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_22816855
klik en download

voor de mod's die nummers worden gratis weg gegeven op de website dus de link mag blijven staan toch?
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_22817112
Is inderdaad de shit wat die jongens doen. Respect

En indd je kan lange frans en die andere deus echt niet vergelijken met fatsoenlijke hip-hop. Ik luister al jaren lang echt veel hiphop, echte dus. En het heeft lang geduurt tot nederlandse muziekanten het begrepen. En opgezwolle is goed bezig.
dank u
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 20:52:09 #109
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_22826670
Ik zag vandaag op mtv dat ze een clip hadden opgenomen van "strik je veters", dus ze als ze die ook eens vaak gaan draaien, hebben we weer wat fatsoenlijke muziek op tv .
pi_22827746
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:49 schreef VanDyckBrown het volgende:
Is inderdaad de shit wat die jongens doen. Respect

En indd je kan lange frans en die andere deus echt niet vergelijken met fatsoenlijke hip-hop. Ik luister al jaren lang echt veel hiphop, echte dus. En het heeft lang geduurt tot nederlandse muziekanten het begrepen. En opgezwolle is goed bezig.
Het wordt tijd dat er weer eens wat geschoten wordt in de rapscene.
50 cent, ja rule, ali b
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 21:47:07 #111
82589 S-Two
barba macacu
pi_22827890
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:39 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat er weer eens wat geschoten wordt in de rapscene.
[afbeelding] 50 cent, ja rule, ali b
nelly, chingy, lange frans, baas b..............
pi_22827932
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:47 schreef S-Two het volgende:

[..]

nelly, chingy, lange frans, baas b..............
Baas B met een shotgun, ik zie het toch niet echt voor me..
pi_22828212
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:49 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Baas B met een shotgun stukschieten, ik zie het toch niet echt voor me..
ow ik wel hor
pi_22829161
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 22:03 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

ow ik wel hor
Waarom al die woede? Hij kwam ook alleen maar op voor het goede!
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 22:44:36 #115
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22829299
Opgezwolle is relaxed.... ken ze nu een jaar ofzo..

Enne... als er toch geschoten gaat worden,ruim Brainpower dan ook gelijk op.... (Ondanks zijn harde punches en alles) kan hem gewoon niet uitstaan... K hoop dat Extince nog over zijn dis van 8 Minuten heenkomt...

Is er al een Nederhop topic trouwens?
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_22830195
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 22:38 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Waarom al die woede? Hij kwam ook alleen maar op voor het goede!
Hij komt op voor alles waar ik tegen ben ja
pi_22830200
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 22:44 schreef El_Catalan het volgende:
Opgezwolle is relaxed.... ken ze nu een jaar ofzo..

Enne... als er toch geschoten gaat worden,ruim Brainpower dan ook gelijk op.... (Ondanks zijn harde punches en alles) kan hem gewoon niet uitstaan... K hoop dat Extince nog over zijn dis van 8 Minuten heenkomt...

Is er al een Nederhop topic trouwens?
mee eensch
pi_22835885
ach dat afschieten is toch ook allemaal zo'n fucking onzin.. gasten die zo denken leven echt in een nep wanksta wereldje

tis juist zo bedoeld dat je confrontaties aangaat in je raps, maar nee daar is heel dat kneuzewereldje omheen gekomen waarbij het nu elke rapper wel verplicht is om eens een keer iemand af te knallen anders kan ie niet serieus genomen worden als rapper he..

laat ze nou allemaal lekker hun muziek maken, en als er een dan kneuzig bezig is dan kan je die makkelijk zodanig dissen dat je van diegene niet veel meer hoort..

maar nee we moeten allemaal gevaarlijk zijn en met guns en messen lopen en ze allemaal maar afmaken..

ik ben hiphop fan, al jaaaaaren maar vindt dat hele gedoe zo ongelovelijk belachelijk en kneuzig, lachwekkend gewoon maar ook diep triest.
pi_22837531
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 07:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
ach dat afschieten is toch ook allemaal zo'n fucking onzin.. gasten die zo denken leven echt in een nep wanksta wereldje

tis juist zo bedoeld dat je confrontaties aangaat in je raps, maar nee daar is heel dat kneuzewereldje omheen gekomen waarbij het nu elke rapper wel verplicht is om eens een keer iemand af te knallen anders kan ie niet serieus genomen worden als rapper he..

laat ze nou allemaal lekker hun muziek maken, en als er een dan kneuzig bezig is dan kan je die makkelijk zodanig dissen dat je van diegene niet veel meer hoort..

maar nee we moeten allemaal gevaarlijk zijn en met guns en messen lopen en ze allemaal maar afmaken..

ik ben hiphop fan, al jaaaaaren maar vindt dat hele gedoe zo ongelovelijk belachelijk en kneuzig, lachwekkend gewoon maar ook diep triest.
Weet je wat een wanksta is?

Wie schiet er dan? Niemand.

Ik ga echt niet een mes kopen omdat ik ook wel eens 'gangstarap' luister. Jij wel?

Het is te merken.
pi_22839644
quote:

Losstaand van het feit dat je post echt fokking offtopic is is alles waar je daar zegt dus de grootste bullshit die ik ooit heb gelezen.
Er is nog nooit een rapper geweest die niks van zich liet horen omdat ie gedisst werd;
Ik ga niet eens in op dat mooie neerschieten-voor-respect verhaal van je; wat een onzin.
Ik ben ook al jaren hiphopfan, maar ik ken geen (zelfrespecterende) hiphopact die praat over messen en 'guns'.

Lijkt me handig dat we nu weer over Opgezwolle gaan praten.

citaat van sticks:
"Ik ken enkelen die wel verkopen maar,
Die lullen daar niet over, in het openbaar"
  zondag 24 oktober 2004 @ 14:17:02 #121
82589 S-Two
barba macacu
pi_22840610
quote:

Welke 'moordenaar' word dan serieus genomen:?
  zondag 24 oktober 2004 @ 14:33:32 #122
101582 Lloyd-R-Q
Real Gentleman
pi_22840994
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:34 schreef Salvad0R het volgende:
opgezwolle is zeer koel.

check trouwens Lost Rebels - Opgezwolle dis.
Wat een 'dis' Afgezien van de tekst (ik zeg niet of ik die goed of slecht vind) is die beat toch net iets te nep om dat liedje serieus te nemen. lol
  zondag 24 oktober 2004 @ 14:35:08 #123
47630 Irris
Catch a smile!
pi_22841023
ik vin zwolle net iets leuker dan opgezwolle...
dus de stad dan de groep
Geluk is een richting, geen punt
(¯`·._.·fotoboek ·._.·´¯)
Icon
  zondag 24 oktober 2004 @ 14:40:26 #124
101582 Lloyd-R-Q
Real Gentleman
pi_22841128
Je jat mijn woorden
  zondag 24 oktober 2004 @ 15:57:37 #125
47630 Irris
Catch a smile!
pi_22842789
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 14:40 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Je jat mijn woorden
Ooops sorry
Geluk is een richting, geen punt
(¯`·._.·fotoboek ·._.·´¯)
Icon
pi_22846916
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:36 schreef Mons het volgende:
klik en download

voor de mod's die nummers worden gratis weg gegeven op de website dus de link mag blijven staan toch?
Tof! bedankt!
life's a bitch, then you die.
pi_22850205
quote:

Je snapt er ook echt helemaal niks van he...
Ten eerste; ik vind het al redelijk overdreven om 50cent ofzo een rapper te noemen.
Maar los daarvan hebben die jongetjes helemaal niks te vertellen en hebben al helemaal geen kaas gegeten van waar het bij rap echt om gaat. Wat ik bedoel met die gasten stukschieten is meer dat ze gewoon op moeten houden met muziek maken als ze nog enig zelfrespect hebben. Maar mocht het gebeuren dat ie toch omver geknald wordt zal ik daar bepaald niet om rouwen... in tegendeel.
pi_22851641
weet je, laat maar. Ik bedoel het anders maar kan het niet goed uitleggen.. ik bedoel juist dat de algemene gedachte juist is dat rappers meteen gevaarlijk moeten zijn, en ik zelf vindt dat juist ook onzin.. maar gevolg van die gedachte is is dus dat sommige rappers zich dan ook zo gaan voordoen omdat ze voelen dat dat van hun verwacht wordt ofzo.

maar ik verwoord het niet goed dus laat verder maar zitten en back ontopic
pi_22851798
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
weet je, laat maar. Ik bedoel het anders maar kan het niet goed uitleggen.. ik bedoel juist dat de algemene gedachte juist is dat rappers meteen gevaarlijk moeten zijn, en ik zelf vindt dat juist ook onzin.. maar gevolg van die gedachte is is dus dat sommige rappers zich dan ook zo gaan voordoen omdat ze voelen dat dat van hun verwacht wordt ofzo.

maar ik verwoord het niet goed dus laat verder maar zitten en back ontopic
oke

Opgezwolle ownt
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:57:31 #130
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22853140
Wanneer komt Microfoon Collossus uit?
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:19:43 #131
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_22853775
Dat is een goede vraag, zou ongeveer tegelijk met die kubis cd uitkomen, nog geen "echte" release date gezien. Helaas....
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  maandag 25 oktober 2004 @ 09:54:32 #132
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_22859622
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:19 schreef Fronsertje het volgende:
Dat is een goede vraag, zou ongeveer tegelijk met die kubis cd uitkomen, nog geen "echte" release date gezien. Helaas....
microfoon collossus zou later uitkomen dan buiten westen anders gaan stickz en kubus de concurentie met zichzelf aan zal nog wel even duren dus.

en dat offtopic bla mag wel kappen imo goede discussie is nooit weg maar wat hier word gezegd :')
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_22860805
Chris, hond, ik wacht nog steeds op mn Kubus-CD.
  maandag 25 oktober 2004 @ 11:45:54 #134
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_22861372
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:17 schreef Henkmanz het volgende:
Chris, hond, ik wacht nog steeds op mn Kubus-CD.
ik heb hem gisteren gerard maar je was off-line furreal ... jou kubus cd?
pi_22872362
ik vin opgezwolle na de meester in zijn vak Extince relaxte hip hop groep, ik heb ze live in haarlem en amsterdam ( voorprogramma van Ghosstface Killa ) gezien en gehoord en het was een zalig showtje

helaas een van de weinig goede pure nederlandstalige hip hop ( check ook ff Skiggy Raps )
Doctor, your bulova plant needs special tending to
Doctor, we need more oxygen we need more co2
Doctor, dr. greenthumb you’re needed
  zondag 31 oktober 2004 @ 15:16:57 #136
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22975984
het leven is druk als spits in een flits is het voorbij,
een rits gebeurtenissen zet die shit ‘s op een rij.
ik weet ik mis niks mits ik uit mijn doppen kijk,
denk na voor ik beslis, niks is waarop het lijkt

Uit: De tijd leert
pi_22976040
Euroshoppers zijn ook koel.
  maandag 1 november 2004 @ 13:03:12 #138
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_22996133
hier nog wat clips en live stuff uit de 038a23

3 voor 12
  maandag 1 november 2004 @ 17:59:21 #139
82589 S-Two
barba macacu
pi_23002139
quote:
Op maandag 1 november 2004 13:03 schreef Mons het volgende:
hier nog wat clips en live stuff uit de 038a23

3 voor 12
3voor12 doet het bij mij nooit

wat heb je toch een geweldige ondertitel...
  maandag 1 november 2004 @ 22:02:12 #140
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_23008708
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:59 schreef S-Two het volgende:

[..]

3voor12 doet het bij mij nooit

wat heb je toch een geweldige ondertitel...
dank je, quote van phreako rico uit hook up (ft typhoon en stickz ) bij mij deed 3voor12 het ook niet maar dacht meld het even
pi_23065626
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:46 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Luister die track vaker. Rico flowt naar mijn mening zeker wel dope. Ik vind die hele track ill. Lekker die opbouw van die beat. Dat stemmetje is ook geniaal. Ik ben erg benieuwd trouwens naar de strik je veter clip. Heb em nog niet voorbij zien komen helaas.
Het is simpel om mee te gaan met de grijze massa
Simpel om te denken "ik ben" en daarmee basta
Maar wat als je stil staat bij alles dat vast staat
Gebruik je grijze massa, stap uit de grijze massa
pi_23078711
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:13 schreef Safire het volgende:

[..]

Luister die track vaker. Rico flowt naar mijn mening zeker wel dope. Ik vind die hele track ill. Lekker die opbouw van die beat. Dat stemmetje is ook geniaal. Ik ben erg benieuwd trouwens naar de strik je veter clip. Heb em nog niet voorbij zien komen helaas.
Ik luister hem wel vaker, maar ik vind het refrein echt bout, rijmt niet en is niet grappig ofzo.. ik vind echt dat het nummer wat mist. Toch jammer.

Hoewel de rest van Buiten Westen wel erg dope is, valt deze gewoon tegen.
  donderdag 4 november 2004 @ 21:50:32 #143
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_23083866
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:36 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik luister hem wel vaker, maar ik vind het refrein echt bout, rijmt niet en is niet grappig ofzo.. ik vind echt dat het nummer wat mist. Toch jammer.

Hoewel de rest van Buiten Westen wel erg dope is, valt deze gewoon tegen.
niet moanen buitenbad is tov , ik vind Zwolsche Boys wel een van de betere nummers van Buitenwesten maar stiekem zit ik toch hard te wachten op microfoon colussus
  maandag 8 november 2004 @ 17:53:56 #144
82589 S-Two
barba macacu
pi_23170497
* Schop

Mijn favoriet op Buitenwesten is denk ik op dit moment: Ddddikke gek
pi_23170848
Hij is wel vet, maar doe mij track nummer 4 maar; die met duvel. Die is echt lauw.

Plus; Hamvraag is natuurlijk een té dikke plaat.
pi_23171506
quote:
Op maandag 8 november 2004 18:08 schreef Henkmanz het volgende:
Hij is wel vet, maar doe mij track nummer 4 maar; die met duvel. Die is echt lauw.

Plus; Hamvraag is natuurlijk een té dikke plaat.
en de buren scotou bellen

Jaman Hamvraag
Die beat is echt te bruut

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2004 18:46:37 ]
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:26:56 #147
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_23204391
die plaat van jawat is ook mad relaxed, die beat om je vingers bij af te likken, verder is het een lekker braggin plaatje en jawat flowed gewoon lekker
  woensdag 10 november 2004 @ 11:50:42 #148
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_23214627
Hamvraag is duidelijk mijn favoriet van buitenwesten

"Ik inhaleer me afghaan, terwijl die rappers afgaan, klaar om te gaan als een boeing op een startbaan"
  woensdag 10 november 2004 @ 16:58:07 #149
82589 S-Two
barba macacu
pi_23220755
quote:
Op woensdag 10 november 2004 11:50 schreef Op-zicH het volgende:
Hamvraag is duidelijk mijn favoriet van buitenwesten

"Ik inhaleer me afghaan, terwijl die rappers afgaan, klaar om te gaan als een boeing op een startbaan"
Hamvraag, Koppensnellers, Je Kan Niet komen, Strik Je Veter, Buitenwesten
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:28:33 #150
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_23263855
is het erg als je droomt van Microphone Collossus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')