Ik vind 'm nog wel aardig, maar hij's wel wat te laat uitgebracht.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:42 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb zojuist buitenbad gehoord op MTV: wat een hoerenplaat. Ik vind er geen reet aan.
Ben veel beter gewend van Rico.
* Desillusie *.
Ik mis de flow volgens mij. Het flowt gewoon niet lekker.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vind 'm nog wel aardig, maar hij's wel wat te laat uitgebracht.Beat is best oke, lijkt me live erg cool omdat ie zo laag is. En die vage sample van dat stemmetje oid heeft ook wel wat. Maar dan mijn mening natuurlijk
Je moet hem vaker horen. Ik vond hem eerst ook niks, maar toen ik hem vaker gehoord had, vond ik het een best ok nrquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:46 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik mis de flow volgens mij. Het flowt gewoon niet lekker.
Het wordt tijd dat er weer eens wat geschoten wordt in de rapscene.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:49 schreef VanDyckBrown het volgende:
Is inderdaad de shit wat die jongens doen. Respect![]()
En indd je kan lange frans en die andere deus echt niet vergelijken met fatsoenlijke hip-hop. Ik luister al jaren lang echt veel hiphop, echte dus. En het heeft lang geduurt tot nederlandse muziekanten het begrepen. En opgezwolle is goed bezig.
nelly, chingy, lange frans, baas b..............quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat er weer eens wat geschoten wordt in de rapscene.
[afbeelding] 50 cent, ja rule, ali b
Baas B met een shotgun, ik zie het toch niet echt voor me..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
nelly, chingy, lange frans, baas b..............
ow ik wel horquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Baas B met een shotgun stukschieten, ik zie het toch niet echt voor me..![]()
Waarom al die woede? Hij kwam ook alleen maar op voor het goede!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ow ik wel hor![]()
Hij komt op voor alles waar ik tegen ben jaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom al die woede? Hij kwam ook alleen maar op voor het goede!![]()
mee eenschquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:44 schreef El_Catalan het volgende:
Opgezwolle is relaxed.... ken ze nu een jaar ofzo..
Enne... als er toch geschoten gaat worden,ruim Brainpower dan ook gelijk op.... (Ondanks zijn harde punches en alles) kan hem gewoon niet uitstaan... K hoop dat Extince nog over zijn dis van 8 Minuten heenkomt...
Is er al een Nederhop topic trouwens?
Weet je wat een wanksta is?quote:Op zondag 24 oktober 2004 07:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
ach dat afschieten is toch ook allemaal zo'n fucking onzin.. gasten die zo denken leven echt in een nep wanksta wereldje
tis juist zo bedoeld dat je confrontaties aangaat in je raps, maar nee daar is heel dat kneuzewereldje omheen gekomen waarbij het nu elke rapper wel verplicht is om eens een keer iemand af te knallen anders kan ie niet serieus genomen worden als rapper he..
laat ze nou allemaal lekker hun muziek maken, en als er een dan kneuzig bezig is dan kan je die makkelijk zodanig dissen dat je van diegene niet veel meer hoort..
maar nee we moeten allemaal gevaarlijk zijn en met guns en messen lopen en ze allemaal maar afmaken..
ik ben hiphop fan, al jaaaaaren maar vindt dat hele gedoe zo ongelovelijk belachelijk en kneuzig, lachwekkend gewoon maar ook diep triest.
Losstaand van het feit dat je post echt fokking offtopic is is alles waar je daar zegt dus de grootste bullshit die ik ooit heb gelezen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 07:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
ach dat afschieten is toch ook allemaal zo'n fucking onzin.. gasten die zo denken leven echt in een nep wanksta wereldje
tis juist zo bedoeld dat je confrontaties aangaat in je raps, maar nee daar is heel dat kneuzewereldje omheen gekomen waarbij het nu elke rapper wel verplicht is om eens een keer iemand af te knallen anders kan ie niet serieus genomen worden als rapper he..
laat ze nou allemaal lekker hun muziek maken, en als er een dan kneuzig bezig is dan kan je die makkelijk zodanig dissen dat je van diegene niet veel meer hoort..
maar nee we moeten allemaal gevaarlijk zijn en met guns en messen lopen en ze allemaal maar afmaken..
ik ben hiphop fan, al jaaaaaren maar vindt dat hele gedoe zo ongelovelijk belachelijk en kneuzig, lachwekkend gewoon maar ook diep triest.
Welke 'moordenaar' word dan serieus genomen:?quote:Op zondag 24 oktober 2004 07:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat een 'dis'quote:Op woensdag 5 november 2003 13:34 schreef Salvad0R het volgende:
opgezwolle is zeer koel.
check trouwens Lost Rebels - Opgezwolle dis.
Ooops sorryquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:40 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Je jat mijn woorden![]()
Tof! bedankt!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:36 schreef Mons het volgende:
klik en download
voor de mod's die nummers worden gratis weg gegeven op de website dus de link mag blijven staan toch?
Je snapt er ook echt helemaal niks van he...quote:Op zondag 24 oktober 2004 07:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
okequote:Op zondag 24 oktober 2004 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
weet je, laat maar. Ik bedoel het anders maar kan het niet goed uitleggen.. ik bedoel juist dat de algemene gedachte juist is dat rappers meteen gevaarlijk moeten zijn, en ik zelf vindt dat juist ook onzin.. maar gevolg van die gedachte is is dus dat sommige rappers zich dan ook zo gaan voordoen omdat ze voelen dat dat van hun verwacht wordt ofzo.
maar ik verwoord het niet goed dus laat verder maar zitten en back ontopic
microfoon collossus zou later uitkomen dan buiten westen anders gaan stickz en kubus de concurentie met zichzelf aan zal nog wel even duren dus.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:19 schreef Fronsertje het volgende:
Dat is een goede vraag, zou ongeveer tegelijk met die kubis cd uitkomen, nog geen "echte" release date gezien. Helaas....
ik heb hem gisteren gerard maar je was off-line furrealquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:17 schreef Henkmanz het volgende:
Chris, hond, ik wacht nog steeds op mn Kubus-CD.
3voor12 doet het bij mij nooitquote:Op maandag 1 november 2004 13:03 schreef Mons het volgende:
hier nog wat clips en live stuff uit de 038a23
3 voor 12
dank je, quote van phreako rico uit hook up (ft typhoon en stickzquote:Op maandag 1 november 2004 17:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
3voor12 doet het bij mij nooit![]()
wat heb je toch een geweldige ondertitel...![]()
Luister die track vaker. Rico flowt naar mijn mening zeker wel dope. Ik vind die hele track ill. Lekker die opbouw van die beat. Dat stemmetje is ook geniaal. Ik ben erg benieuwd trouwens naar de strik je veter clip. Heb em nog niet voorbij zien komen helaas.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:46 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik mis de flow volgens mij. Het flowt gewoon niet lekker.
Ik luister hem wel vaker, maar ik vind het refrein echt bout, rijmt niet en is niet grappig ofzo.. ik vind echt dat het nummer wat mist. Toch jammer.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:13 schreef Safire het volgende:
[..]
Luister die track vaker. Rico flowt naar mijn mening zeker wel dope. Ik vind die hele track ill. Lekker die opbouw van die beat. Dat stemmetje is ook geniaal. Ik ben erg benieuwd trouwens naar de strik je veter clip. Heb em nog niet voorbij zien komen helaas.
niet moanen buitenbad is tovquote:Op donderdag 4 november 2004 17:36 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik luister hem wel vaker, maar ik vind het refrein echt bout, rijmt niet en is niet grappig ofzo.. ik vind echt dat het nummer wat mist. Toch jammer.
Hoewel de rest van Buiten Westen wel erg dope is, valt deze gewoon tegen.
en de buren scotou bellenquote:Op maandag 8 november 2004 18:08 schreef Henkmanz het volgende:
Hij is wel vet, maar doe mij track nummer 4 maar; die met duvel. Die is echt lauw.
Plus; Hamvraag is natuurlijk een té dikke plaat.
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:50 schreef Op-zicH het volgende:
Hamvraag is duidelijk mijn favoriet van buitenwesten
"Ik inhaleer me afghaan, terwijl die rappers afgaan, klaar om te gaan als een boeing op een startbaan"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |