Veel plezier @ atlantisquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:49 schreef RjD2 het volgende:
Brandstof krijg je gratis bij Vloeistof
Vloeistof is in feite dus een dubbelaar
je moet alleen de tracks zelf van www.opgezwolle.nl downloaden en branden
Ahahahahah.. ik zie nou pas dat 't een CD-R is...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:44 schreef soylent het volgende:
Dacht ik ook, maar deze week kocht ik (pas) Vloeistof en daar zat ook een Brandstof cd-tje bij.
Party hardy dus.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:18 schreef Catch22- het volgende:
en zet overal een Z zoals zorro
quote:Rappers in de boeien
Twee rappers van hiphopgroep Opgezwolle riskeren een boete of taakstraf omdat ze tijdens een aanhouding agenten in functie beledigd zouden hebben.
Het tweetal werd tijdens een illegaal feest in een tunnel in Zwolle onder de A28 (Amersfoort-Groningen) samen met vijf anderen door de politie opgepakt en geboeid afgevoerd.
Het illegale feest vond vorig weekeinde plaats. Met charges en inzet van politiehonden beëindigden agenten het feest. Zeven personen in de leeftijd van 17 tot 29 jaar uit Zwolle en Harderwijk werden opgepakt. Beide rappers kunnen rekenen op een geldboete, taakstraf of een rechtszaak, meldde de politie vrijdag.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:52 schreef Op-zicH het volgende:
De gasten van zwolle werken aan hun gangster image:
[..]
Lol @ al die pics van Delicquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.swammerdam.com/foto58/
beginnen ze binnenkort ook met gangsterrap danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:52 schreef Op-zicH het volgende:
De gasten van zwolle werken aan hun gangster image:
[..]
Dan schop ik ze kapotquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:08 schreef Chrishop het volgende:
[..]
beginnen ze binnenkort ook met gangsterrap danwhehehe
Daat moet ik ook bij zijnquote:Op zondag 20 maart 2005 16:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
27 mei Kubus & Sticks @ Vera, Groningen. I'm there.
Ik woon in de buurt en vind dat Raymzter wel een aantal redelijke nummers heeft... zal er wel zijn dus denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij in 't voorprog van Raymzter die ik niet echt boeiend vind, maar goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |