Valt erg tegenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:10 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe zit het met de talenkennis daar? Kunnen mensen/jongeren in de steden een beetje engels?
In Brazilië is het Portugees, lijkt me best moeilijk met alleen Engelsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan je er goed uit de voeten als je geen spaans kan?
1 pot natquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Brazilië is het Portugees, lijkt me best moeilijk met alleen Engels
Ik weet niet of er wat verplicht is maar hepatitis A + B zou ik altijd doen voor zover je dat nog niet hebtquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:46 schreef kurk_droog het volgende:
Inentingen?
Wat is verplicht of zouden jullie aanraden om te doen als je van 25 juni tot 17 juli in Zuid-Amerika bent ( Argentinië, Uruguay en Brazilië ) waarbij we niet boven Rio komen.
http://www.lievervacciner(...)s-per-land/brazilie/quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:17 schreef kurk_droog het volgende:
Ook als je voornamelijk in de steden komt? ( Ik moet even kijken wat ik nou heb en wat niet )
Gele koorts niet nodig?
Zou me er niet zo druk om makenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:06 schreef WhatTheFuck het volgende:
Relschoppers Rio slaan alles kort en klein
"Staking leerkrachten openbaar onderwijs in Rio de Janeiro leidt tot confrontaties met politie"
Weet er iemand meer over de huidige rellen in Rio de Janeiro? Gaat dit uit de hand lopen?
Precies want de Braziliaanse overheid zal alles eraan doen om te zorgen dat het WK voetbal vlekkeloos verloopt en raddraaiers geen enkele kans krijgen rotzooi te schoppen. Zoals je in eerdere berichten al kon lezen worden,zoals de Chinezen deden voor de OS in 2008, hele wijken "schoongeveegd" ten faveure van een mooi modern aanblik dat op toeristen een goede indruk maakt.quote:
Zo eenvoudig ligt het daar nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies want de Braziliaanse overheid zal alles eraan doen om te zorgen dat het WK voetbal vlekkeloos verloopt en raddraaiers geen enkele kans krijgen rotzooi te schoppen. Zoals je in eerdere berichten al kon lezen worden,zoals de Chinezen deden voor de OS in 2008, hele wijken "schoongeveegd" ten faveure van een mooi modern aanblik dat op toeristen een goede indruk maakt.
Beide kanten zijn prachtig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:11 schreef WhatTheFuck het volgende:
Iemand überhaupt ervaring met het bezoeken van de Braziliaanse kant van Iguazu? Beter dan de Argentijnse kant? bump bump bump
Het hotel zelf is op zich wel goed, zelf nooit verbleven maar vrienden van me wel, de ligging is nogal onhandig, het heeft meen ik een eigen strand maar heeft als nadeel dat je alles met de taxi moet doen, lopen is te link. Ik zou dan toch eerder voor een hotel in Ipanema of Copacabana gaan, heb je wat meer bewegingsvrijheid.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:18 schreef flipsen het volgende:
Klein kickje
Het ziet er naar uit dat mijn vrouw (Argentijnse, spreekt vloeiend "Braziliaans" Portugees gelukkig) en ik (eu no falo Portuges) een paar dagen in Rio zijn, net voor kerst. Heb dit (oude!) topic al doorgenomen, maar misschien nog enkele tips voor me? We zijn NIET op zoek naar hostelsIk zat te kijken naar Miramar by Windsor, Porto Bay International en Windsor Atlantica. Deze liggen allemaal bij Copacobana en kosten voor een kamer met zeezicht zo rond de US$1500-1800 voor 4 nachten. Das best prijzig
Nu zag ik ook het Sheraton voor heel wat minder en ik heb een SPG-kaart. Wordt wel stukken minder goed gewaardeerd op TripAdvisor, maar hee, het blijft een Sheraton dus het zal wel ok zijn toch? Balkon met vol zeezicht trok me in ieder geval wel aan en de prijs ligt ruim 100 dollar lager per nacht, plus dat ik weer punten scoor voor mijn SPG-lidmaatschap. Alleen ligt het Sheraton in Leblon, wat me nog even weinig zegt. Ga me straks wel verder inlezen, heb gisteravond pas besloten dat we naar Rio gaan
Graag hoor ik jullie mening over het verschil in ligging tussen de genoemde hotels. Andere opties zijn welkom, maar zoals wel duidelijk is houden we van luxe en gaan we dus niet in een hostal zitten. Een Boutique Hotel zou eventueel ook kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |