Is altijd al prijzig geweest en nu met die sterke economie en Real is het nog duurder, maar dat geldt voor heel Brasilquote:Op maandag 2 januari 2012 16:56 schreef editoor het volgende:
Waarom zijn de appartementen in Rio zo F* duur. Voor een 1 kamer appartement betaal je makkelijk 100dollar de nacht. Dat is toch idioot duur. Niemand gaat die idiote prijzen toch betalen? Of zijn er nog plekken die wel betaalbaar zijn?
Er is dus nergens in rio een woning/appartement voor max 500 euro de maand?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd al prijzig geweest en nu met die sterke economie en Real is het nog duurder, maar dat geldt voor heel Brasil
Hoe lang wil je huren, hoeveel kamers en wanneer?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef editoor het volgende:
[..]
Er is dus nergens in rio een woning/appartement voor max 500 euro de maand?
4 maanden. 1, mag zowel studio of 1 kamer appartement zijn. April tot augustus. Graag met wifi/kabel internet.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe lang wil je huren, hoeveel kamers en wanneer?
Dat is in ieder geval niet in het hoogseizoen maar of je het daar mee gaat redden geen ideequote:Op maandag 2 januari 2012 17:31 schreef editoor het volgende:
[..]
4 maanden. 1, mag zowel studio of 1 kamer appartement zijn. April tot augustus. Graag met wifi/kabel internet.
500 euro is het maximale wat ik wil uit geven per maand aan woonlasten.
Wat was jij maandelijks kwijt aan woonlasten? (eetkosten?)quote:Op maandag 2 januari 2012 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval niet in het hoogseizoen maar of je het daar mee gaat redden geen idee
Is voor mij te lang geleden om je daar een indicatie van te geven, ik ga nog wel jaarlijks naar Brasil maar dan zit ik in Sao Paulo kosteloos en op het strand in een hotel. Het valt me wel op dat het ieder jaar duurder wordt. Rio ben ik al een tijd niet geweestquote:Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef editoor het volgende:
[..]
Wat was jij maandelijks kwijt aan woonlasten? (eetkosten?)
Spreek je Portugees?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef editoor het volgende:
[..]
Wat was jij maandelijks kwijt aan woonlasten? (eetkosten?)
Nee, ook geen Spaans. Wel Frans en Engels.quote:
Mijn Portugees is wel aardig want ik heb bijna 5 jaar in Brazilië gewoond en kom er zoals gezegd nog steeds 1 keer per jaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef editoor het volgende:
[..]
Nee, ook geen Spaans. Wel Frans en Engels.![]()
Ik ben wel taalgevoelig dus ik verwacht wel dat ik na een maandje een gesprek kan voeren. Hoe is jouw Portugees?![]()
Hoezo kun je kosteloos in Brazillie verblijven?
Voorlopig krijgen alleen de hoeren een cursus engelsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:41 schreef Iwanius het volgende:
Heeft de hoge prijs ook niet deels te maken met het naderende WK?
En om daarop door te gaan is mijn vraag of er al iets te merken is in het land zelf van het naderende WK en of de mensen daarop worden voorbereidt zoals men ook doet tijdens de Olympische Spelen waar mensen getraind worden met al deze toekomstige gasten om te gaan en hoe het beste je land te vertegenwoordigen als vrijwilliger/bewoner.
Zoals indertijd in China dus.
Ja idd rot met je Samba,Hoeren en Voetbal. Mensen die denken dat Brazillie 1 groot Rio de Janeiro isquote:
Daar kan Brazilië zelf ook wel wat aan doen, dat gebruikt voetbal en samba te pas en te onpas bij het promoten van het landquote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Ja idd rot met je Samba,Hoeren en Voetbal. Mensen die denken dat Brazillie 1 groot Rio de Janeiro is
Ok,dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig krijgen alleen de hoeren een cursus engels
Prostitutas de BH se matriculam em cursos de inglęs para se preparar para Copa
Ik ben het laatste jaar alleen een paar keer in Sao Paulo geweest en daar zijn ze wel bezig met een nieuw stadion maar in dat gebied ben ik niet geweest, verder schijnen ze bezig te zijn op het sterk verouderde vliegveld Guarulhos maar daar heb ik nog weinig concreets van gezien, ze lopen zeker achter op schemaquote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ok,dat is duidelijk.
Maar zijn de locaties allemaal gereed als het WK daar is want ik heb begrepen dat er een hoop op bijvoorbeeld logistiek gebied moest worden gebouwd of aangepast.
Veredelde inhaalslag dus.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ok,dat is duidelijk.
Maar zijn de locaties allemaal gereed als het WK daar is want ik heb begrepen dat er een hoop op bijvoorbeeld logistiek gebied moest worden gebouwd of aangepast.
Veredelde inhaalslag dus.
Winter, hoe zuidelijker je gaat hoe kouder, het is niet zoals in NL winter maar het kan goed fris zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:21 schreef kurk_droog het volgende:
Wij willen in juli naar Brazilie voor 4 weken mits het weer in die maand daar ook goed is. En dan bij Rio beginnen en omlaag langs de kust met een gehuurde auto verschillende steden aandoen waar hopelijk veel te beleven is voor toeristen..?
Is het goed te doen om een auto te huren en langs de kust richting Uruguay / Argenitinie te rijden? Sowieso verder totaal niet bekend met Brazilie dus weet niet wat ik kan verwachten daar.
Ja precies, daarom is het idee nu om vanaf Buenos Aires via Montevideo richting Rio te rijden. Nu ben ik geen weerman maar ik las op meerdere plekken dat Buenos zo'n 15/20 is, Tot Sao Paulo rond de 20 en richting Rio al 25 graden gemiddeld? Klopt dit ongeveer? Waarbij de nachten uiteraard overal kouder zullen zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Winter, hoe zuidelijker je gaat hoe kouder, het is niet zoals in NL winter maar het kan goed fris zijn
Overdag klopt het wel aardig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja precies, daarom is het idee nu om vanaf Buenos Aires via Montevideo richting Rio te rijden. Nu ben ik geen weerman maar ik las op meerdere plekken dat Buenos zo'n 15/20 is, Tot Sao Paulo rond de 20 en richting Rio al 25 graden gemiddeld? Klopt dit ongeveer? Waarbij de nachten uiteraard overal kouder zullen zijn.
Dat het geen 35 graden is kan ik wel acceptere maar ik wil wel gewoon overdag in korte broek kunnen lopen, sowieso is het strand niet heel belangrijk en daar liggen we ook niet elke dag aangezien we meer de stad ingaan altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |