quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij een vriendin geweest, die ene met dat halfnegerdochtertje die op onze housewarming nog een piepklein babietje was. Wat een diva zegOngelooflijk wat een attitude
Maar gelukkig laat mama zich de pis niet lauw maken, waarop dochter diep zucht en met een boze frons blijft zitten
Je had er bij moeten zijn, denk ik . . .quote:
nog 26 uur!quote:
Sterker nog, ik ga ze opvolgenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog 26 uur!
had je nog iets aan mijn tips?
ik bekijk dat morgen wel, veel goeie komen pas heel laatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:12 schreef febster het volgende:
Weet je trouwens al waar je heen gaat Fufr? Ik hoorde dat wij vaak in zaal 1 zullen zijn
Preciesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik bekijk dat morgen wel, veel goeie komen pas heel laat
ligt ook een beetje aan de rest.
wil ook een beetje wandelen enzo
tring!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef febster het volgende:
[..]
Precies. In november veel gewandeld in de Westergas, die is rond, hoe briljant is dat
.
Dat gehannes krijgen we morgen ook weer jaquote:
dan begin je toch alvastquote:
Nee, eerst bijslapenquote:
Dus tegen het einde van dit jaar is douchen daar wel mogelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:43 schreef Levitation het volgende:
Onze inloopdouche begint langzaam vorm te krijgen:
[ afbeelding ]
En nu topgear kijken!![]()
Hehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:44 schreef FUFR het volgende:
feb nog 5 uur. is het indrinken reeds gestart?
Of je muur is scheef of je camera is niet goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:43 schreef Levitation het volgende:
Onze inloopdouche begint langzaam vorm te krijgen:
[ afbeelding ]
En nu topgear kijken!![]()
Ik zie nu pas dat de muur op de foto scheef is/lijkt. Gelukkig is 'ie in het echt recht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Of je muur is scheef of je camera is niet goed.![]()
Waarom laten jullie het niet doen? Ik zou het wel weten, ik ga niet meer maanden in de teringzooi zitten.
Nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:29 schreef Inu het volgende:
Terug van vakantieIk hou van skien
Hier nog wat boeiends gebeurd?
Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:29 schreef Inu het volgende:
Terug van vakantieIk hou van skien
Hier nog wat boeiends gebeurd?
ook thuis, hond er nog ff uitgedaan, nu nog ff nagaren en dan is sam er bijna weer..quote:Op zondag 7 februari 2010 08:12 schreef febster het volgende:
Zo, thuis. Tof feestje, wel helemaal pannegaar nu. Maar moet nog douchen, want ik stink uur in de wind.
Geen tegels van de muur?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:18 schreef FUFR het volgende:
me uit bed gesleept, na 2 uur slaap, onder de douche met kop tegen muur gebutst zo van WHY ME?
Snel aangekleed, telefoon gepakt: papa komt je halen
krijg ik als antwoord: Nee he
ik wil nog een uurtje of langer blijven spelen
Daar zit je dan, helemaal opgedirkt en niet gewenscht...
Schud er eens meequote:Op zondag 7 februari 2010 19:27 schreef ArTiC het volgende:
kut...tv doet helemaal niets meer qua beeld...denk dat het nu echt finito is
teveel gezopen?quote:
afkickverschijnselenquote:
is nieuwigheidquote:
HP levert ook nog muizen met een balletje bij splinternieuwe serversquote:
Lekker goedkoop.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
HP levert ook nog muizen met een balletje bij splinternieuwe servers
Ik heb al een nieuw toetsenbord gejat bij een lege werkplek, nu nog een optische muisquote:Op maandag 8 februari 2010 13:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
HP levert ook nog muizen met een balletje bij splinternieuwe servers
Diefkequote:Op maandag 8 februari 2010 13:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuw toetsenbord gejat bij een lege werkplek, nu nog een optische muis
aandachtshoerquote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef Juup© het volgende:
Meisje verzint ontvoering en verkrachting
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef -moppie- het volgende:
inderdaad, wat wonen er debiele mensen in Veldhoven.
I knew it!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef Juup© het volgende:
Meisje verzint ontvoering en verkrachting
je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef amaranta het volgende:
Billie zegt:Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Ik zou graag willen weten wanneer ik de pakbon met nummer 2966216 betaald krijg. Ik heb de boeken 20 NOVEMBER verstuurd.
Billie zegt:Nadat u een bestelling geaccepteerd heeft, ontvangt u een digitale pakbon met daarop de naam en adresgegevens van de koper. Op de pakbon staan daarnaast de betaalgegevens die de koper nodig heeft. Het is dus belangrijk dat u de pakbon meestuurt voor de koper. Als het adres duidelijk op het pakket staat, mag de pakbon ook in het pakket.
Heeft u nog meer vragen?
U zegt:Ik zou graag willen weten wanneer ik de pakbon met nummer 2966216 betaald krijg. Ik heb de boeken 20 NOVEMBER verstuurd.
Billie zegt:Nadat u een bestelling geaccepteerd heeft, ontvangt u een digitale pakbon met daarop de naam en adresgegevens van de koper. Op de pakbon staan daarnaast de betaalgegevens die de koper nodig heeft. Het is dus belangrijk dat u de pakbon meestuurt voor de koper. Als het adres duidelijk op het pakket staat, mag de pakbon ook in het pakket.
Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
U zegt:Ja
Billie zegt:En waarmee dan precies?
U zegt:ik wil weten wanneer ik die pakbon uitbetaald krijg
Billie zegt:Mijn excuses, maar ik ben de draad kwijt.
Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt:Ja ik zou graag weten wanneer ik de pakbon betaald krijg.
Billie zegt:Ik heb u niet goed begrepen.
U zegt:De pakbon
Billie zegt:Ik heb u helaas niet goed begrepen.
Lastig. Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt:Met de pakbon
Billie zegt:Dat begreep ik niet.
U kunt bij mij een bericht achterlaten voor bol.com Klantenservice. Wilt u dat?
U zegt:Ja dat wil ik
Billie zegt:Prima, dan ga ik u nu een paar vragen stellen en ik zorg vervolgens dat dit bij bol.com Klantenservice terecht komt.
Geeft u alstublieft een korte omschrijving van het onderwerp. U kunt straks namelijk nog een uitgebreidere beschrijving geven.
U zegt:uitbetaling pakbon
Billie zegt:Uitstekend, dat staat genoteerd
en wat is uw e-mailadres? (Dat u gebruikt om in te loggen bij bol.com)
U zegt:
Billie zegt:Bedankt, en wat zijn uw voorletters en uw achternaam?
U zegt:
Billie zegt:Duidelijk. Heeft u een bestelnummer? Zo ja wat is uw bestelnummer?
U zegt:nee ik heb geen bestelnummer
Billie zegt:Maakt niet uit met behulp van uw naam en e-mail zoeken we (indien nodig) uw account wel op
Formuleer nu kort uw vraag of opmerking
U zegt:ik heb wel een pakbon nummer
Billie zegt:Ik heb uw gegevens genoteerd, ik zal dit bericht doorsturen naar onze klantenservice.
Billie zegt:Uw bericht is verzonden, u ontvangt per e-mail een bevestiging van ontvangst.
Billie zegt: Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
U zegt:Nee
Billie zegt:Prima. Wat voor rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u de kwaliteit van dit geautomatiseerde gesprek?
U zegt:1
Billie zegt:Dank u voor het cijfer. Sorry dat ik u dan nog een vraag stel, maar zou u een toelichting kunnen geven op dit slechte cijfer? Ik wil er namelijk graag van leren.
U zegt:Ja, de vraag is niet goed beantwoorsd
Billie zegt:Bedankt voor de toelichting. Ik zal kijken of ik dit in de toekomst beter kan oplossen. In elk geval tot ziens en nog een fijne dag!
3x dezelfde vraag stellen werkt niet...bel/fax/mail/poederbrief de klantenafdeling gewoon directquote:
Weet ik, is ook al gebeurd.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
3x dezelfde vraag stellen werkt niet...bel/fax/mail/poederbrief de klantenafdeling gewoon direct
Probeer zoiets eens bij IKEA, krijg je ook zo'n ellendequote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef amaranta het volgende:
Billie zegt:Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Heeft u nog meer vragen?
U zegt:Ja
Billie zegt:En waarmee dan precies?
U zegt:ik wil weten wanneer ik die pakbon uitbetaald krijg
Billie zegt:Mijn excuses, maar ik ben de draad kwijt.
U zegt:Ja ik zou graag weten wanneer ik de pakbon betaald krijg.
Billie zegt:Ik heb u niet goed begrepen.
U zegt:De pakbon
Billie zegt:Ik heb u helaas niet goed begrepen.
Lastig. Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt:Met de pakbon
Billie zegt:Dat begreep ik niet.
U kunt bij mij een bericht achterlaten voor bol.com Klantenservice. Wilt u dat?
U zegt:Ja dat wil ik
Billie zegt:Prima, dan ga ik u nu een paar vragen stellen en ik zorg vervolgens dat dit bij bol.com Klantenservice terecht komt.
Geeft u alstublieft een korte omschrijving van het onderwerp. U kunt straks namelijk nog een uitgebreidere beschrijving geven.
U zegt:uitbetaling pakbon
Billie zegt:Uitstekend, dat staat genoteerd
en wat is uw e-mailadres? (Dat u gebruikt om in te loggen bij bol.com)
U zegt:
Billie zegt:Bedankt, en wat zijn uw voorletters en uw achternaam?
U zegt:
Billie zegt:Duidelijk. Heeft u een bestelnummer? Zo ja wat is uw bestelnummer?
U zegt:nee ik heb geen bestelnummer
Billie zegt:Maakt niet uit met behulp van uw naam en e-mail zoeken we (indien nodig) uw account wel op
Formuleer nu kort uw vraag of opmerking
U zegt:ik heb wel een pakbon nummer
Billie zegt:Ik heb uw gegevens genoteerd, ik zal dit bericht doorsturen naar onze klantenservice.
Billie zegt:Uw bericht is verzonden, u ontvangt per e-mail een bevestiging van ontvangst.
Billie zegt: Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
U zegt:Nee
Billie zegt:Prima. Wat voor rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u de kwaliteit van dit geautomatiseerde gesprek?
U zegt:1
Billie zegt:Dank u voor het cijfer. Sorry dat ik u dan nog een vraag stel, maar zou u een toelichting kunnen geven op dit slechte cijfer? Ik wil er namelijk graag van leren.
U zegt:Ja, de vraag is niet goed beantwoorsd
Billie zegt:Bedankt voor de toelichting. Ik zal kijken of ik dit in de toekomst beter kan oplossen. In elk geval tot ziens en nog een fijne dag!
Ja idd stom, moet ik maar niet gaan werkenquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:19 schreef febster het volgende:
[..]
Ja idd stom, moet ik maar niet gaan werken
Right back at ya.quote:
Ja, die ja.quote:
Ik wil er best voor betalen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:14 schreef ArTiC het volgende:
Feb?
Kun je bij mij voortaan gratisch iedere ochtend om 5 uur de krant bezorgen?
En op naar je diplomaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:49 schreef Levitation het volgende:
@SQ, ik heb een 4.4 gehaald voor het tentamen van laatst. Aangezien het maar de helft van het cijfer is en de andere helft een 7 was, heb ik het dus net gehaald!![]()
Vroeger had ik gebaald van zo'n cijfer, maar nu ben ik allang blij dat ik weer iets kan afstrepen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:14 schreef ArTiC het volgende:
Feb?
Kun je bij mij voortaan gratisch iedere ochtend om 5 uur de krant bezorgen?
Gefeliciteeeeerdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:49 schreef Levitation het volgende:
@SQ, ik heb een 4.4 gehaald voor het tentamen van laatst. Aangezien het maar de helft van het cijfer is en de andere helft een 7 was, heb ik het dus net gehaald!![]()
Vroeger had ik gebaald van zo'n cijfer, maar nu ben ik allang blij dat ik weer iets kan afstrepen.
Peuterpuberij, hoort erbij en gaat vanzelf weer over.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:03 schreef amaranta het volgende:
Juup.
Geniet van je rust nu Evi nog klein is.
Hier is het peuteroorlog. Ik weet gewoon zeker dat Eva expres stout is. Ze doet het er echt om en trekt er ook van die stoute koppies bij.
Gisteren. Naast mijn bed stond nog een halfvol glas water. Ze kijkt me aan. Keert het glas om boven mijn bed en zegt. Oeps. (Echt, alle glazen met vloeistof gaan hier om, en daarna OEPS.)
Net. Ze wilde tv kijken. Prima. Nog geen 5 minuten later was ze al iets anders aan het doen. Ik zet het programma af. Het huis is te klein.
En zo dus de hele dag door.
mini-bitchquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef amaranta het volgende:
As we speak heeft ze de ranja omgegooid.
Nouja, gezien de omstandigheden ben ik gewoon blij dat ik het gehaald heb. Ben afgelopen maanden volledig overwerkt geweest... ik ben dus gewoon tevreden en ga de komende weken weer een beetje opladen zodat ik het 4de kwartaal ook weer een vakje kan halen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeerd
Ik zou balen van zo'n cijfer, maar idd als je het maar gehaald hebt
Pfff, dat moet echt vermoeiend zijn, zo'n kleine lastpak in huis.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef amaranta het volgende:
As we speak heeft ze de ranja omgegooid.
Slaan of waterboarding schijnt te helpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff, dat moet echt vermoeiend zijn, zo'n kleine lastpak in huis.![]()
Hoe pak je het aan? Word je boos op haar? Ik zou niet weten hoe je dat op de juiste manier aanpakt.
(maar goed dat ik geen kinderen heb)
Waterboarding heb ik nog nooit geprobeerd, zou dat ook werken bij V. om mijn zin door te drijven?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
Slaan of waterboarding schijnt te helpen.
Dreigen met logeren bij oma werkt bij ons ook goed
Zekers!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waterboarding heb ik nog nooit geprobeerd, zou dat ook werken bij V. om mijn zin door te drijven?
RIP aan de nabestaandenquote:
niet zoon spuit...quote:
Alleen een helmonder kan zoiets verzinnen.quote:
laatste spuit is laatste spuitquote:
Ik zeg niks. Ik zucht een keer. Loop naar de keuken pak de vaatdoek en maak het schoon.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff, dat moet echt vermoeiend zijn, zo'n kleine lastpak in huis.![]()
Hoe pak je het aan? Word je boos op haar? Ik zou niet weten hoe je dat op de juiste manier aanpakt.
(maar goed dat ik geen kinderen heb)
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:03 schreef amaranta het volgende:
Juup.
Geniet van je rust nu Evi nog klein is.
Hier is het peuteroorlog. Ik weet gewoon zeker dat Eva expres stout is. Ze doet het er echt om en trekt er ook van die stoute koppies bij.
Gisteren. Naast mijn bed stond nog een halfvol glas water. Ze kijkt me aan. Keert het glas om boven mijn bed en zegt. Oeps. (Echt, alle glazen met vloeistof gaan hier om, en daarna OEPS.)
Net. Ze wilde tv kijken. Prima. Nog geen 5 minuten later was ze al iets anders aan het doen. Ik zet het programma af. Het huis is te klein.
En zo dus de hele dag door.
Best zwaar voor een vivi hondje.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:43 schreef FUFR het volgende:
Boeffie heeft zn laatste spuit gehad.
ik wilde nog vragen of ie zn chip wilde testen want ik voelde die niet. maar hij had de vorige keer de chip al gevonden...op de grond...heeft ie na het inbrengen er meteen uitgekrabt.
mooi vriend, dan krijg je m gewoon nog een keer in je rug geprikt
hij weegt nu 3,55 kilo en wordt ongeveer 6 kilo, 7 als Sam niet uitkijkt hoeveel voer ze geeft
Maar zo dik issie niet, hij heb zware botten of zo..quote:
Misschien moest hij nog poepen en piesen en woog hij daarom zo zwaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar zo dik issie niet, hij heb zware botten of zo..
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien moest hij nog poepen en piesen en woog hij daarom zo zwaar
Onze hond heeft nu iets nieuws; hij poept in plasstandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien moest hij nog poepen en piesen en woog hij daarom zo zwaar
en blijft alles wel schoon dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Onze hond heeft nu iets nieuws; hij poept in plasstandToch fijn om te weten dat er ook verschil in intelligentie is bij honden
Ja, hij poept gelukkig wel buitenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
en blijft alles wel schoon dan?
Boeffie plast ook als een teef
niet allemaal, mijn herder heeft dat nooit gedaan, altijd geplast als een teeffiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, hij poept gelukkig wel buiten
Alle mannelijke jonge honden plassen als teef, ze gaan later pas hun pootje lichten
Dan wassie vast homoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet allemaal, mijn herder heeft dat nooit gedaan, altijd geplast als een teeffie
JOEY WAS NIET HOMOquote:
Ik ben bang dat je er niet aan ontkomt. Maar laten we hopen op een milde variant.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sterkte, ik hoop voor die kleine van ons dat zij niet zo zal zijn want dan gaat het hier echt fout denk ik zo.
je kan een lamp uitdoen maar ook afzettenquote:
Doen de meeste pups tot een bepaalde leeftijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
en blijft alles wel schoon dan?
Boeffie plast ook als een teef
In de war dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet allemaal, mijn herder heeft dat nooit gedaan, altijd geplast als een teeffie
Die kans is groot dat zij enig kind blijft, al zouden wij het liefst er nog 1 bij hebben maar dat ga ik denk ik niet trekken (en de financiën ook niet).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je er niet aan ontkomt. Maar laten we hopen op een milde variant.
Het scheelt denk ik ook dat ze alleen blijft (of doe ik nu hele voorbarige foute uitspraken???)
Jij wel hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:55 schreef amaranta het volgende:
Gloeiendegloeiende stelletje moffels en piertjes.
Ik heb gewoon een walgelijk groot slaaptekort opgebouwd in 7 weken. Dus ik MAG fouten maken.
ik heb je gedefend!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:55 schreef amaranta het volgende:
Gloeiendegloeiende stelletje moffels en piertjes.
Ik heb gewoon een walgelijk groot slaaptekort opgebouwd in 7 weken. Dus ik MAG fouten maken.
enig(st) kind zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die kans is groot dat zij enig kind blijft, al zouden wij het liefst er nog 1 bij hebben maar dat ga ik denk ik niet trekken (en de financiën ook niet).
ik heb er geen last vanquote:
Op het 8 uur journaal vonden ze het geen noemenswaardige sneeuw, het was maar 2cm. Andere jaren zou iedereen onderste boven zijn van 2cm sneeuw.quote:
De mensen zijn verwend.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Op het 8 uur journaal vonden ze het geen noemenswaardige sneeuw, het was maar 2cm. Andere jaren zou iedereen onderste boven zijn van 2cm sneeuw.![]()
Dag Fransquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:12 schreef ArTiC het volgende:
nieuwe TV uitgezocht...nu nog laten bezorgen
kiek humquote:
inne die 't wél doe whehehequote:
vodafone...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
Problemen datanetwerk
Als gevolg van werkzaamheden is er vanmiddag een probleem ontstaan met ons datanetwerk. Klanten die mobiel willen internetten via hun telefoon kunnen problemen ondervinden bij het opzetten van een verbinding. De verwachting is dat dit probleem binnen enkele uren is opgelost. We betreuren het ongemak.
oja..dat kan ook nog jaquote:
Landelijke storing mobiel internet Vodafonequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
Problemen datanetwerk
Als gevolg van werkzaamheden is er vanmiddag een probleem ontstaan met ons datanetwerk. Klanten die mobiel willen internetten via hun telefoon kunnen problemen ondervinden bij het opzetten van een verbinding. De verwachting is dat dit probleem binnen enkele uren is opgelost. We betreuren het ongemak.
ja...na me toch steeds weer storen aan het matige zwart op die LCD toch maar eindelijk een plasmaquote:
digi access (pinnen over ISDN) lag er vandaag ook al uit...kleine paniekcrash @ kantoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Landelijke storing mobiel internet Vodafone
Alleen rechtop? Waarom?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...na me toch steeds weer storen aan het matige zwart op die LCD toch maar eindelijk een plasma
die moet alleen dus echt rechtop vervoerd worden...dus bezorgen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
digi access (pinnen over ISDN) lag er vandaag ook al uit...kleine paniekcrash @ kantoor
voor een plasma scherm zit een glasplaat en die steunt alleen op je hoeken van de tv natuurlijk...bij liggend vervoer gaat die glasplaat torderen met alle gevolgen van dien....quote:
quote:Probleem bij plasma schermen schijnt te zijn dat als je hem horizontaal legt dat door de zwaarte van de glasplaten deze kunnen bezwijken onder hun eigen gewicht, en dan dot ie het niet meer zo goed om het zacht uit te drukken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor een plasma scherm zit een glasplaat en die steunt alleen op je hoeken van de tv natuurlijk...bij liggend vervoer gaat die glasplaat torderen met alle gevolgen van dien....
klant: we kunnen niet pinnen en het is druk, we hebben uitverkoop!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klant: we kunnen niet pinnen en het is druk, we hebben uitverkoop!
ik: rustig rustig er is een storing in jullie re...
klant: het moet NU weer werken! NU NU NU NU
ik: stop hammertime! ze zijn er mee bezig en we verwachten binnen 30 minuten dat het weer werkt
klant: ja maar bij de buren werkt het wel...ik wil NU geholpen worden
ik: dan hebben ze daar PIN over IP..zouden jullie ook moeten nemen
*tuut*tuut**tuut*
echt goed werk voor jou...prikkels!quote:
ik vanmiddag ook niet mee...vingers in mijn oren en dat geluid negeren net zolang tot iemand anders opnamquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dank je, ik zou niet eens opnemen.
Foei.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vanmiddag ook niet mee...vingers in mijn oren en dat geluid negeren net zolang tot iemand anders opnam
ik mag datquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik mag dat
zo ff kijken wat feb getwittert heeft
Me 2, mijn stem viel net aan de telefoon weg.quote:
Is al geruime tijd, is gewoon waardeloos idd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:53 schreef ArTiC het volgende:
zucht...fscking malwarecrapmensen hebben weer wat nieuws...ze downloaden HD rips van House MD en Heroes, voegen daar hun rommel aan toe en uploaden het met exact dezelfde naam nog een keer
En nu maar hopen dat zij het hier ooit ziet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:00 schreef Inu het volgende:
Mogge
SQ: http://www.werkenindebibliotheek.nl/vacature.php?id=1065
Kijkt ze niet meer hier?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat zij het hier ooit ziet.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze zal heus wel n keer kijken, maar ze post niet meer
PMquote:
Nergens niet.quote:
jij hebt ook een PMquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:27 schreef -moppie- het volgende:
ik ben bijna jarig.....
kijk daar is ze.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moet er meteen wat aan de hand zijn als ik even wat minder vaak online ben?
Geen idee, ze zijn meteen van slag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moet er meteen wat aan de hand zijn als ik even wat minder vaak online ben?
ja, het houdt de gemoederen wel bezig om de een of andere redenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn meteen van slag.
Laat dan ff weten of het bevalt. Ik zoek ook nog naar vervanging.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:56 schreef FUFR het volgende:
het enige wat hier van slag is is mijn darmstelsel. Nog effe en ik vervang het door tuinslang.
Dat houdt je scherpquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de vacatuur Inu, deze verloopt vandaag gelukkig pas![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
kun je je voorstellen hoe de weegschaal zich voeldequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:14 schreef Levitation het volgende:
Oh, SQ, ik ben maar weer eens begonnen met lijnen.Ik stond gisteren op de weegschaal en toen volgde er een paniekerig gevoel. Het is tijd om er weer wat aan te gaan doen dus.
quote:
oh mooi, ik ben vandaag ook collectief begonnen met lijnen samen met de mama, join the clubjequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:14 schreef Levitation het volgende:
Oh, SQ, ik ben maar weer eens begonnen met lijnen.Ik stond gisteren op de weegschaal en toen volgde er een paniekerig gevoel. Het is tijd om er weer wat aan te gaan doen dus.
heb ik dat gezegd ja?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:34 schreef amaranta het volgende:
Mijn weegschaal is ook stuk. Dus ik ga er niet meer op staan.
Begin grap:
En tot overmaat van ramp vond SQ me dik afgelopen zaterdag.
Einde pallet zout
Die klonk wat jammerig inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
kun je je voorstellen hoe de weegschaal zich voelde
Cool!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben nu aan het typen op m'n brief
[..]
oh mooi, ik ben vandaag ook collectief begonnen met lijnen samen met de mama, join the clubje
ik heb gisteren een uur zonder reden gefietst, door de Genneper Parks enzulks. Als je werkloos bent heb je namelijk tijd zat...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Cool!![]()
Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan zwemmen, maar de Tongelrape is nu wel erg uit de richting.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Jij DIK?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:34 schreef amaranta het volgende:
Mijn weegschaal is ook stuk. Dus ik ga er niet meer op staan.
Begin grap:
En tot overmaat van ramp vond SQ me dik afgelopen zaterdag.
Einde pallet zout
ga klussen bij Levi?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gisteren een uur zonder reden gefietst, door de Genneper Parks enzulks. Als je werkloos bent heb je namelijk tijd zat...Kan me voorstellen dat met al die klus en werk en school de tijd snel op is
oh, dat was niet lullig bedoeld hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:00 schreef amaranta het volgende:
Je maakte een liefkozende opmerking over mijn buik dir nog niet terug geflupst is
Wanneer wil je naar Veldhoven gaan!
Ik heb gisteren gesport, ik doe ook mee! Lijnen doe ik niet aan, dat kan ik niet, maar sporten moet wel lukken vind ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben nu aan het typen op m'n brief
[..]
oh mooi, ik ben vandaag ook collectief begonnen met lijnen samen met de mama, join the clubje
Weet ik tochs.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat was niet lullig bedoeld hoordat is toch normaal als je zwanger bent geweest?
Sorry als ik je heb beledigd!
Ik ga mee als jij tijd en zin hebt, ik heb het toch in overvloed
ja goed hequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik tochs.
Ehm morgen of overmorgen kan wel.
Dat spul van jou werkt als een tiet!
beetje overvallers en rapers uitdagen he? GP is niet echt veilig..quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gisteren een uur zonder reden gefietst, door de Genneper Parks enzulks. Als je werkloos bent heb je namelijk tijd zat...Kan me voorstellen dat met al die klus en werk en school de tijd snel op is
dezelfde hakken ook nog... wat moeten ze op het werk niet denken?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:22 schreef Inu het volgende:
Ik vind de TT wel kloppen vandaag eigenlijk... Heb vanochtend hakken aangedaan en er niet bij stilgestaan dat ik de komende 3 dagen niet thuis ben, dus 3 dagen op hakken moet blijven lopen
Ook dat nog, het zijn blauwe schoenen en ik heb alleen een donkergrijze broek bij Job liggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
dezelfde hakken ook nog... wat moeten ze op het werk niet denken?
oh maar dat gaat heel goed samen, toch? denk ik als man zijnde hequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ook dat nog, het zijn blauwe schoenen en ik heb alleen een donkergrijze broek bij Job liggen
Wat heeft dat met kak te maken? Heb jij daar in gestaan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:22 schreef Inu het volgende:
Ik vind de TT wel kloppen vandaag eigenlijk... Heb vanochtend hakken aangedaan en er niet bij stilgestaan dat ik de komende 3 dagen niet thuis ben, dus 3 dagen op hakken moet blijven lopen
's middags om drie uur fiets ik met gerust hart door de Genneper Parken hoor...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
beetje overvallers en rapers uitdagen he? GP is niet echt veilig..
Gaat zo'n raam niet kapot als er een kat tegenaan waait?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:30 schreef Juup© het volgende:
Kat en sneeuwvlokken die tegen het raam aanwaaien
waait het zo hard dat katten tegen de raam waaienquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:30 schreef Juup© het volgende:
Kat en sneeuwvlokken die tegen het raam aanwaaien
ies verdubbelglasquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
's middags om drie uur fiets ik met gerust hart door de Genneper Parken hoor...
[..]
Gaat zo'n raam niet kapot als er een kat tegenaan waait?
Ik ken iemand die daar op klaarlichte dag is aangerand toen ze daar fietste.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
's middags om drie uur fiets ik met gerust hart door de Genneper Parken hoor...
ja, ik ken ook iemand die kapot werd gereden toen ze op het zebrapad liep, maar dat wil niet zeggen dat ik daarom nooit meer over een zebrapad loop...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar op klaarlichte dag is aangerand toen ze daar fietste.
zelf uitgedaagd zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar op klaarlichte dag is aangerand toen ze daar fietste.
Geen idee, maar de aanrander moet wel wanhopig zijn geweest. Die vrouw was niet bepaald een mooi, jong, lekker ding.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat zo'n raam niet kapot als er een kat tegenaan waait?
Lijkt me ook wel handig. Anders ga je na een minuut of 3 poepen toch echt K.O.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:37 schreef ArTiC het volgende:
ik ken iemand die ademde tijdens het poepen....
Turbo poepen dan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel handig. Anders ga je na een minuut of 3 poepen toch echt K.O.
adem inhouden!quote:
ik stink heul niet!quote:
Misschien vond de aanrander het zielig voor de lelijke vrouwen die nooit werden aangerand..quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee, maar de aanrander moet wel wanhopig zijn geweest. Die vrouw was niet bepaald een mooi, jong, lekker ding.
dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien vond de aanrander het zielig voor de lelijke vrouwen die nooit werden aangerand..
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
Speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
Het ego van een vrouw wordt natuurlijk wel groter naarmate ze vaker wordt aangerand danwel verkracht...quote:
Desnoods verzinnen ze een verkrachting.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Het ego van een vrouw wordt natuurlijk wel groter naarmate ze vaker wordt aangerand danwel verkracht...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Het ego van een vrouw wordt natuurlijk wel groter naarmate ze vaker wordt aangerand danwel verkracht...
Of ze moet even die aanrander van lelijke vrouwen aanschrijvenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Desnoods verzinnen ze een verkrachting.
reality? Ben jij ingelogd op Inus account?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij zit vandaag in Veenendaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:56 schreef FUFR het volgende:
Hé dikke
BTW hoe gaat het met bor in Helliemond?
ah een bastekbalbasketmetsoortvanslangeraanquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij zit vandaag in Veenendaal.
Maar als je in zijn algemeenheid bedoelt. Hij heeft het daar enorm naar zijn zin.
En hij heeft laatst een leuke bastekbalbasketmetsoortvanslangeraan gewonnen.
Of anders heeft zij wel gekke dingen van hem overgenomen. Ach ja waar je mee omgaat wordt je mee besmet zegt men.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
reality? Ben jij ingelogd op Inus account?
Ja. UWV doet moeilijk. Nu eerst herkeurd worden en dan zien we wel verder. Al die spanning kan ik dus net niet hebben. Waarom kan iets niet eens normaal en niet zo bureaucratisch daarquote:
Hé ouwe, hoest met vivi?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:56 schreef FUFR het volgende:
Hé dikke
BTW hoe gaat het met bor in Helliemond?
R8...wel eens van gehoord... is dat niet die volvofappert?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of anders heeft zij wel gekke dingen van hem overgenomen. Ach ja waar je mee omgaat wordt je mee besmet zegt men.
niet ziek geworden van zn spuit, wel veel gescheten vandaag. lijkt wel een grote hondquote:
kijk maar uit anders is het dalijk van "als je adviezen kunt geven met een uitkering kun je ook gaan melkertbanen. of zoiets.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja. UWV doet moeilijk. Nu eerst herkeurd worden en dan zien we wel verder. Al die spanning kan ik dus net niet hebben. Waarom kan iets niet eens normaal en niet zo bureaucratisch daar
Zoiets maar dan met een Volvo:quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
R8...wel eens van gehoord... is dat niet die volvofappert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja dan zie ik wel weer verder, ik wil toch iets gaan doen. Oh ja Melkertbanen bestaan niet meerquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk maar uit anders is het dalijk van "als je adviezen kunt geven met een uitkering kun je ook gaan melkertbanen. of zoiets.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet ziek geworden van zn spuit, wel veel gescheten vandaag. lijkt wel een grote hond
ohquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja dan zie ik wel weer verder, ik wil toch iets gaan doen. Oh ja Melkertbanen bestaan niet meer
Melkertbaanquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ohda wizzik nie, maar ik zit dan ook niet in die soort banen..
alleen savonds, tussen 21 en 22 uur, verandert ie in een soort tasmaanse duivel, met bijbehorende geluiden en meent ie mijn autoriteit in twijfel te moeten trekken.quote:
oh sinds kort pas !quote:
Hit or kick himquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
alleen savonds, tussen 21 en 22 uur, verandert ie in een soort tasmaanse duivel, met bijbehorende geluiden en meent ie mijn autoriteit in twijfel te moeten trekken.
Dan rent en gromt het hier de hele kamer door en komt ie me uitdagen.
5 minuten daarna respecteert ie mijn authority weer
nee, ik pak m bij zn strot, druk m plat op de grond en schud een keer.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, ik pak m bij zn strot, druk m plat op de grond en schud een keer.
tis dan ook al mijn 8e hond ofzo. hij krijgt een herder opvoeding.quote:
of met een spannende film die je tijdens het eten kijkt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien kun je 'm spannend maken met wat kruiden?
Spice up your lifequote:Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien kun je 'm spannend maken met wat kruiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |