kloptquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR heeft nooit meer op mijn vraag geantwoordst trouwens...
[ afbeelding ]
ik ben twee hele kilo's aangekomen. Niet willen stoppen omdat je een paar kilo aankomt is een kutsmoes, zeg dan gewoon eerlijk dat je gewoon niet wil stoppen met rokenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:39 schreef FUFR het volgende:
* zoekt plaatje van een rokende gast die wel op gewicht blijft
waarom dees niet ter zake doende insinuatie? ik ben momenteel ziek thuis en kan dus beter ff roken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben twee hele kilo's aangekomen. Niet willen stoppen omdat je een paar kilo aankomt is een kutsmoes, zeg dan gewoon eerlijk dat je gewoon niet wil stoppen met roken
omdat je dat zelf heel vaak geroepen hebt en er zonet weer aan refereerde. Beterschapquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
waarom dees niet ter zake doende insinuatie? ik ben momenteel ziek thuis en kan dus beter ff roken.
Ik stop ergens volgende week als je het weten wil
nee gekkie. why zou ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat je dat zelf heel vaak geroepen hebt en er zonet weer aan refereerde. Beterschap
Ben je boos op me oid?
het was pure interesse. My badquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef FUFR het volgende:
bovendien jij begon er over, ik gaf gewoon beleefd, als ik ben, antwoord.
Mn kop staat er nu niet naar, jammer dan, volgende week weer een poging.
mm...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel gewoon soms haatz van sommige persoons hier
ik was de PI vergetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel gewoon soms haatz van sommige persoons hier
ik laat je het van de week wel weten, want dan wil ik ook een bannert.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was pure interesse. My bad
is ie er nu op aan t rijden?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
mm...
oh fuck, sorry, ik heb per ongeluk je voodoo poppetje aan de hond gegeven
sgoequote:Op woensdag 10 februari 2010 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik laat je het van de week wel weten, want dan wil ik ook een bannert.
Fak jouw!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:03 schreef -moppie- het volgende:
hoezo ben jij ziek FUFR?
je bent gewoon te oud om tot 08.00 uur 's ochtends door te gaan
dat doet ie nog niet, het is niet een bepaalde veldhovense russelquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
Fak jouw!ik heb de hele zondag niet geslapen, ging pas om 2 uur ma-morgen naar bed
ziek in de darmpjes heeft niets van doen met stappen.
* voodoopoppetje van Moppie met dikke kont maakt
dus ontwikkel je een nieuwe verslaving waarmee je eigenlijk was gestopt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
plop!
(mag van mezelf, ik heb een sollicitatie gedaan en 4 wasjes en deze ook opgeruimd en de badkamer opgeruimd en de vaat opgeruimd en het bed verschoond en de schimmel uit de vissenbak gehaald en alle betalingen gedaan voor de BWO en dus. )
dank, gaat al een eindje beterderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |