Wat is daar nou leuk aanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Omdat het leuk is om mensen zich ongemakkelijk te laten voelen door ze aan te staren. Goed om te horen dat het werkt.
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:29 schreef Maisnon het volgende:
Omdat je een dikke puist tussen je ogen hebt, vuilak
Ze zijn jaloers op je voorgevel waarschijnlijk?quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:08 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik heb dat ook altijd! mensen die me aanstaren... alleen heb ik het altijd pas door als ze al een tijdje staren en ik mn hoofd omdraai.
Nee ik ben niet lelijk.
Het zijn wel bijna altijd meisjes (ik ben ook meisje/dame)
Het is toch normaal dat mensen elkaar in de ogen kijken?????quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:59 schreef Heyhoegaathet het volgende:
Hallo,
Ik heb even een vraag..
Als ik in de trein of de bus zit, zijn er altijd heeel veel meisjes die mij in de ogen aan kijken.. Waarom is dit?
Ik vind dit vervelend want dan weet ik me vaak geen houding te geven en ga ik me onzeker gedragen..![]()
Groeten!
Misschien vinden ze wel dat je mooie kleding aan hebt ofzo.Zelfs kijk ik ook weleens naar meisjes/vrouwen als ze bijv heel mooi haar hebben of hele mooie schoenen of wat dan ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:08 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik heb dat ook altijd! mensen die me aanstaren... alleen heb ik het altijd pas door als ze al een tijdje staren en ik mn hoofd omdraai.
Nee ik ben niet lelijk.
Het zijn wel bijna altijd meisjes (ik ben ook meisje/dame)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:59 schreef Heyhoegaathet het volgende:
Hallo,
Ik heb even een vraag..
Als ik in de trein of de bus zit, zijn er altijd heeel veel meisjes die mij in de ogen aan kijken.. Waarom is dit?
Ik vind dit vervelend want dan weet ik me vaak geen houding te geven en ga ik me onzeker gedragen..![]()
Groeten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |