abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77833132
Zany show was echt supervet geweest met deze line-up en in mijn hometown.
Alleen jammer dat het midden in de tentamenweek valt, dus ik moet hem skippen...

Maarja, een weekje later In Qontrol gaat misschien wel door, dus dat maakt zeer veel goed.
gr gr
pi_77845014
Steeds als ik nu hardstyle luister na naar HardBass te zijn geweest voel ik me droevig en krijg ik heimwee
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:37:42 #153
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_77845381
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef CharlyLownoise het volgende:
Steeds als ik nu hardstyle luister na naar HardBass te zijn geweest voel ik me droevig en krijg ik heimwee
Dat heeft iedereen wel jongen.. we voelen met je mee.. Dat duurt ongeveer n weekje en dan is het minder.. Hoewel ik soms nog weemoedig naar XQHolland of QBase terugdenk.. Maar er is 1 echte remedie.. Volgend feestje
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_77845535
Ik vond Hard Bass mijn leukste tot nu toe eigenlijk.. QBase 2009 was mijn allereerste, was leuk maar toen had ik nog geen vergelijking Daarna XQ Holland, mijn 2e, was vet maar ik was de hele tijd moe en net zo rond 4 uur toen het het leukst begon te worden viel ik bijna in slaap op de tribune En daarna nu dus Hard Bass

De Cd is wel een goed aandenken trouwens, CD2
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:43:53 #155
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_77845611
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef CharlyLownoise het volgende:
dat is een bekend psychologisch fenomeen..je kunt er het beste mee omgaan door eraan gewend te raken..blijf dus veel hardstyle luisteren en raak er dus aan gewend. Om jezelf te belonen voor deze moeizame fase, beloon je jezelf regelmatig met een bezoek aan een ander, nieuw hardstyle feest. Hierdoor zullen je droevige en heimwee gevoelens langzaam maar zeker plaats maken voor euforie. hiep hiep hoera!

met vriendelijke groeten, uw psycholoog
The only limit is your own imagination
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:44:37 #156
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_77845633
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:42 schreef CharlyLownoise het volgende:
Ik vond Hard Bass mijn leukste tot nu toe eigenlijk.. QBase 2009 was mijn allereerste, was leuk maar toen had ik nog geen vergelijking Daarna XQ Holland, mijn 2e, was vet maar ik was de hele tijd moe en net zo rond 4 uur toen het het leukst begon te worden viel ik bijna in slaap op de tribune En daarna nu dus Hard Bass
Draai het eens om dan.. ipv droevig te zijn, terug denken aan de vette momenten.. K heb nu de 4CD opstaan, alleen maar vetjes, maar de livesets is echt; Oeh en toen dit.. oh en toen dat.. Heerlijk nagenieten..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_77848783
Heb nu 3 feesten gehad, Mysteryland, Q-Base & Hard Bass. Volgend feestje wordt IQ, ik heb niet eens tijd voor heimwee
pi_77848877
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef eQuaL het volgende:
Heb nu 3 feesten gehad, Mysteryland, Q-Base & Hard Bass. Volgend feestje wordt IQ, ik heb niet eens tijd voor heimwee
Ik kon je vertellend at ik afgelopen zaterdag toch niet heel blij was met het feit dat ik niet ging..
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:13:10 #159
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_77848936
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef ElDani het volgende:
Josh & Wesz - Autumn Green EP (HC015)

Label: Hardcopy
Vinyl release: ????
WEB release: ????

A1. Josh & Wesz - Autumn Green
B1. Josh & Wesz - Lip Service Radio
B2. Josh & Wesz Ft. Low-E - I've Lost You

Bron: http://www.deepack.nl/#hardcopy (onderin rechts)
Echt een moddervette release!
pi_77852202
Toen ik trouwens moest draaien op Inglorious (voor dat ik naar Hard Bass ging), weigerden mijn cd's. Heb toen moeten draaien met cd's van de organisatie. Ik heb mezelf met moeite ingehouden om niet 1 cdtje mee te pakken Hij had de nieuwe Zatox-vinyl 320kbps, full
Ik ben geen dief, nog nooit iets gestolen, maar ik had echt veel moeite om me in te houden

Nu ga ik werken, straks om 8 uur als de winkel dicht is gaat cdtje 4 van Hard Bass op over de intercom

Laters!
pi_77853780
Nog mensen van plan om naar Knock Out te gaan?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_77853877
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:42 schreef CharlyLownoise het volgende:
De Cd is wel een goed aandenken trouwens, CD2

Atrocious, Reputation Game, Psychedelic, Live The Moment etc..

Vette CD!
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:52:45 #163
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_77854587
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:32 schreef eNGine10 het volgende:
Jazekerts .
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:11:41 #164
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_77855299
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik mis Rubdown
Inderdaad
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_77855885
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:34 schreef 16meter het volgende:

[..]

Atrocious, Reputation Game, Psychedelic, Live The Moment etc..

Vette CD!
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:32 schreef eNGine10 het volgende:
joah!
pi_77856909
quote:
Het is de op een na populairste muziekstijl op Partyflock: maar liefst 33% van de leden luistert graag naar hardstyle. Ze hebben namen als Dana, Headhunterz, Technoboy en Zany in hun favorietenlijst staan. Van die 33% bezoekt een groot percentage regelmatig de grote en bekendste feesten waar deze muziekstijl gedraaid wordt. Daar bevolken ze de dansvloer samen met partygangers die niet op Partyflock zijn aangemeld (ja, ook anno 2010 bestaan die nog steeds). Sommigen van hen komen voor de show, het festivalgevoel, de ervaring of omdat hun vrienden er ook zijn. Ze weten van toeten noch blazen als het aankomt op de muziek. De meeste bezoekers kennen die hardstyle wel, kennen ook de namen van de bekende DJ's en zingen mee op de breaks van veelgedraaide platen. Een deel van hen kent niet alleen de teksten, maar ook de tracknamen. Een deel daarvan weet op welke labels die tracks zijn uitgebracht. Hoe verder er gezeefd wordt, hoe kleiner de groep die overblijft en hoe groter de behoefte wordt om te praten en te discussiėren over hardstyle en de veranderingen waaraan de muziek en de scene eromheen onderhevig is. Van de 33% hardstyleliefhebbers op PF belandt een minimaal percentage dan ook op het forum en op diverse andere fora. Het zijn de puristen, de critici, die die-hards, de 'echte liefhebbers'. Vaak aanwezigen vanaf het eerste uur die alle ins en outs kennen. Ze leven en ademen hardstyle, soms in dergelijke mate dat ze zich niet kunnen vereenzelvigen met de constante veranderingen in de muziek (wat vorige week zelfs resulteerde in het offline gaan van 's werelds grootste hardstyle platform: Global Hardstyle).
Stukje uit: http://partyflock.nl/interview/123:DJ_Thera_music_produced_from_the_heart.html
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_77858889
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Stukje uit: http://partyflock.nl/interview/123:DJ_Thera_music_produced_from_the_heart.html
Veel respect voor deze gozer .
Kerel stond een hele grote carričre te wachten en dan haalt ie zo ineens de stekker eruit, puur voor de passie voor hardstyle. Denk dat er wel een paar dj's rond lopen die alleen voor het financiėle-plaatje draaien.

Ben het op veel punten wel met hem eens, op een festival als Q-base, Defqon en Decibel kan ik ook niet uren lang achter elkaar hardstyle horen en wil ik ook wel eens wat andere stijlen horen.

[ Bericht 30% gewijzigd door poiuytr op 10-02-2010 21:05:26 ]
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:27:27 #168
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_77861404
quote:

[..]

Erg vet interview

Zowiezo respect voor Thera en zijn Theracords, begin steeds meer platen ervan te waarderen
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:42:59 #169
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_77862199
quote:
quote:
In plaats van hardcorefeesten te bezoeken ging ik met een clubje vrienden steeds vaker naar Duitsland, naar discotheek E3. Cosmic Gate waren daar residents en als het even kon, stond ik wekelijks in E3 naar hen te luisteren. Tot ze in 1999 'Fire Wire' draaiden.
De E-drei in Geldern .. daar heb ik Fire Wire ook voor het eerst gehoord. Toevallig, want ons vriendengroepje ging ook los op de Vuur Draad daar en meteen halen via Napster
quote:
De Theracords radioshow
Inmiddels al bij #57 en volgens mij heb ik er nog geen 1 op mn HD staan

Wat wij hier al voorbij zagen komen van Thera was inderdaad van een andere orde en hem nu zo gehoord te hebben, mag ik die Pieter wel
Wat je vindt, ...
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:53:06 #170
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77862784
Zometeen ook maar eens dat hele interview lezen.
En de nieuwe Harder line-up is er!

Zou ook een XXL editie van komen in Mei
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_77862862
De eerste platen vond ik niets, maar nu heb ik met elke release toch wel een twijfel of ik wil kopen ja of nee.. Met name die Chris One platen vond ik erg goed!

Trouwens wel opvallend dat Digital Attack hem een duimpje geeft.. Misschien Thera op 1 van die feestjes? Ook The Pitcher schijnt te komen.. Samen met AVIO & Gary D. .. Klinkt best leuk!
Enige nadeel is die vergunning. Dat was als het goed is vandaag toch?
pi_77866901
Trailer Great Zany Show

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:30:25 #173
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_77868077
Goeie filmpjes RiKe
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_77873388
Pff had ik bijna een heel HS topic gemist hier zeg !
Ik zeg aanwezig bij Zany en IQ..!
Partyagenda;
Outdated....
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:33:24 #175
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_77876851
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:20 schreef CrustyClown het volgende:
Pff had ik bijna een heel HS topic gemist hier zeg !
Ik zeg aanwezig bij Zany en IQ..!
Zany en IQ liggen mij net wat te dicht op elkaar. Zany lijkt me heel vet en ben nog nooit in het beursgebouw geweest en IQ ben ik al twee jaar achter elkaar naar toe geweest maar blijft voor mij een (ondergewaardeerd) pareltje van een feest . En dan heb je ook nog knock-out. Superdikke line-up maar schijnt dat het publiek daar niet erg relaxt is? Nog meer fokkers die naar KO willen of gaan? ervaringen? Lastig allemaal weer

Ow en showtek in de matrixx binnekort. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze tegenwoordig doen in hun sets want my 303, freak, we speak music en Stereophonic vind ik lekkere platen
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')