QFT! Ik heb er een stuk of 6 op.quote:
Ik vind Zany een held, eerlijk waar maar waarom draai je platen als fresh beats en vision in een live act met the beholder? Dat gebeurd al zo bar weinig en dan haal je er nog niet het uiterste uit. Een gemiste kans. Wel fucking vet dat ie who wants this draaide, toch wel mijn nr 1 favo hardstyle plaatquote:Op zondag 7 februari 2010 15:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Jij valt over Fresh beats? ik vond het eerder een drama dat hij bleeding er weer tussendoor gooide (ik kon wel janken op dat moment), allemaal zaag platen, dan bleeding, en daarna weer zaagplaten.. (en ik vond stiekem vision er ook niet zo tussen passen maar die plaat is ten minste nog ergens acceptabel
)
Fresh Beats is gewoon vet,en over een tijdje gooit ie er weer een andere klassieker op die hij dan iedere set draait, zo gaat dat altijd..
L-L-Lets go!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:18 schreef Sethje het volgende:
die mid in die human bootleg is wel gruwelijk
Heel die break mogen ze van mij ook weglaten, maar dat vind ik wel echt een bruut stukquote:
Niet echt op gelet, maar ik interesseer me nooit voor de show.quote:Dat is wel vet ja en ze deden het wel leuk met die fakkels maar toch hoeven dat soort dingen van mij echt niet.
Ja lekker vlot inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef InGebruik het volgende:
Wat nù al een officiële aftermovie?![]()
Dat is wel heel erg snel. Ik ga hem meteen even kijken.
Ben het niet helemaal met je eens, deze aftermovie geeft niet echt een goede sfeerimpressie weer. Ben er zelf niet geweest, dat zal ook schelen, maar vind dit nou geen goede aftermovie.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Deed B2S ook al bij Decibel afgelopen jaar, helaas was daar duidelijk aan te zien dat het snel in elkaar gezet is. Dat is hier niet het geval vind de aftermovie echt goed geslaagd
Tof dat 1 van mijn shirtjes ff heel kort en half in beeld komtquote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aftermovie HARDBASS:
Bekijk deze YouTube-video
ohohoh, wat heb ik de poten onder m'n lijf vandaag gestampt toen die Big Fat Bass kwamquote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ow hoogtepunt gister: pavo die orgasmo opzet! because of his big fat bass!
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
1. Team Yellow
.
.
.
2. Team Blue
Team Green
Team Red
oftewel, Yellow was met afstand het vetste team van de avond![]()
![]()
heb ff op de tribune gezeten tijdens die set, maar het leek wel alsof het geluid daar harder/lager ging dan vooraan
hoogtepunten van set o.a. Gods Power, Magic, Rollin', The First Cut, Back In Time en boven alles uit Orgasmo
![]()
Team Green ging goed met dank aan The Pitcher en Crypsis, nog even helemaal losgegaan toen de TT van het hardstyle-topic langskwam![]()
Team Blue viel me tegen, gelukkig had Coone nog wat leuke plaatjes meegebracht en waren Beholder & Zany aanwezig om kneiters te draaien
Team Red is gered door Zatox, omdat die het saaie werk van The Prophet en Noisecontrollers elke keer wegpoetste en door Deepack, omdat DownLow draaien natuurlijk altijd tof is
![]()
minpunt vond ik de grote hoeveelheid jong grut, de (voor een feest) grote hoeveelheid met mensen die compleet van de wereld waren... maar dat was ook goed af te zien aan de vloer, waar extreem veel lege flesjes water lagen![]()
QFT!!!! ik heb het ook nog tegen o.a Ripvrouw (quote:Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef poiuytr het volgende:
Die MC Flo wordt ik trouwens ook niet goed van, je kunt geen feest-foto-site afzoeken of die kerel staat er wel weer op.
Ik heb hem geloof ik wel eens rond zien lopen, en als ik dan op PF kijk..quote:Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef poiuytr het volgende:
Die MC Flo wordt ik trouwens ook niet goed van, je kunt geen feest-foto-site afzoeken of die kerel staat er wel weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |