abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2010 @ 23:04:57 #101
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_77751769
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:55 schreef T-Force het volgende:
Loempia's
QFT! Ik heb er een stuk of 6 op.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_77752383
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:55 schreef T-Force het volgende:
Gooooooooedeav ..... usten
Leuk verslag om te lezen!
gr gr
  zondag 7 februari 2010 @ 23:18:08 #103
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_77752387
die mid in die human bootleg is wel gruwelijk
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_77753849
ow hoogtepunt gister: pavo die orgasmo opzet! because of his big fat bass!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 7 februari 2010 @ 23:53:03 #105
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77753881
een veel te late TVP
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 8 februari 2010 @ 00:07:36 #106
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_77754440
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:11 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Jij valt over Fresh beats? ik vond het eerder een drama dat hij bleeding er weer tussendoor gooide (ik kon wel janken op dat moment ), allemaal zaag platen, dan bleeding, en daarna weer zaagplaten.. (en ik vond stiekem vision er ook niet zo tussen passen maar die plaat is ten minste nog ergens acceptabel )

Fresh Beats is gewoon vet, en over een tijdje gooit ie er weer een andere klassieker op die hij dan iedere set draait, zo gaat dat altijd..
Ik vind Zany een held, eerlijk waar maar waarom draai je platen als fresh beats en vision in een live act met the beholder? Dat gebeurd al zo bar weinig en dan haal je er nog niet het uiterste uit. Een gemiste kans. Wel fucking vet dat ie who wants this draaide, toch wel mijn nr 1 favo hardstyle plaat
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  maandag 8 februari 2010 @ 09:46:34 #107
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_77759923
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:18 schreef Sethje het volgende:
die mid in die human bootleg is wel gruwelijk
L-L-Lets go!

Dat is wel vet ja en ze deden het wel leuk met die fakkels maar toch hoeven dat soort dingen van mij echt niet. Achja allang blij dat Brennan Heart I like your style niet draaide.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 8 februari 2010 @ 09:59:57 #108
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_77760217
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:

[..]

L-L-Lets go!
Heel die break mogen ze van mij ook weglaten, maar dat vind ik wel echt een bruut stuk
quote:
Dat is wel vet ja en ze deden het wel leuk met die fakkels maar toch hoeven dat soort dingen van mij echt niet.
Niet echt op gelet, maar ik interesseer me nooit voor de show.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 8 februari 2010 @ 11:43:46 #109
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_77763039
Ik ben er ook weer bij Geen zin om heel lang stuk te gaan typen....

Heenreis ging prima, relaxed rijden en muziek was goed

Parkeren ging weer prima, controle was slapjes, maar daardoor wel soepeler/sneller..

Na binnenkomst richting linksvoor... Eerst n drankje toen een stampje met Boy en daarna de rest vd Fok!kers

Per setje ga ik de boel niet behandelen...

Muziek was dik ok, maar wel iets geconcentreerd op vooraan.. Tijdens n hap-pauze kwamen we erachter toen we achteraan stonden dat t geluid daar toch echt vele vele vele malen zachter was.. Tikje jammer, maar wel beter voor chillen uiteraard.

Heerlijke platen gehoord, heldige stampjes geplaatst. Beholder en Zany set
Geen echt slechte set gehoord.. maar dat kwam misschien ook omdat we voor BH-Live zijn vertrokken.. Ooh wat was ik zuur.. Iedereen had gedronken, ik was Bob, en verkouden dus lichamelijk niet top, en ik trok het gewoon niet langer (nou ja, k had wel door kunnen trekken maar dan was rijden niet verantwoord).. Nog nooit zo zuur, bijna met verdriet vertrokken.. Helemaal nu k de setjes luister...

Desalniettemin..
Decor top..
Fok!kers top..
Muziek top..
Loempia's top..
Panini's kut.. Kon je iemand me neerslaan of steken als je al n paar happen had gehad..
Verkoudheid kut..

Algehele beoordeling: HET WAS TOP!!!!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  maandag 8 februari 2010 @ 11:59:14 #110
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_77763563
Zonde dat je zo vroeg al moest vertrekken! Als ik de setjes mag geloven miste je een dijk van een set (Team Red).

Volgend jaar ben ik er ook sowieso bij. Nu is het uitkijken naar In Qontrol waar het helemaal los zal gaan en misschien Knock Out!.
pi_77767709
Die vocals van die nieuwe Proppy & Heady.. Sorry, maar wat een kinderachtige zooi zeg.. De track zelf is fijn, ramt leuk door, maar die vocals maken het heel erg belabberd voor mijn gevoel.
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 8 februari 2010 @ 18:14:04 #112
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_77776868
Aftermovie HARDBASS:

Bekijk deze YouTube-video
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 8 februari 2010 @ 18:45:57 #113
255848 InGebruik
pi_77778367
Wat nù al een officiële aftermovie?
Dat is wel heel erg snel. Ik ga hem meteen even kijken.
  maandag 8 februari 2010 @ 18:56:36 #114
238230 em-dee-em-aa
pi_77778765
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef InGebruik het volgende:
Wat nù al een officiële aftermovie?
Dat is wel heel erg snel. Ik ga hem meteen even kijken.
Ja lekker vlot inderdaad.

Ook slim om een aftermovie zo snel mogelijk online te gooien, het feest zit dan nog in iedereens hoofd en deze zal dan ook eerder bijvoorbeeld als Hyves gadget gebruikt worden.

Deed B2S ook al bij Decibel afgelopen jaar, helaas was daar duidelijk aan te zien dat het snel in elkaar gezet is. Dat is hier niet het geval vind de aftermovie echt goed geslaagd
  maandag 8 februari 2010 @ 19:19:14 #115
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_77779791
Aftermovie ziet er erg vet uit, echt kut dat ik niet kon
Zeker nadat ik al de verhaaltjes hier heb gelezen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 8 februari 2010 @ 19:22:40 #116
255848 InGebruik
pi_77779953
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:

Deed B2S ook al bij Decibel afgelopen jaar, helaas was daar duidelijk aan te zien dat het snel in elkaar gezet is. Dat is hier niet het geval vind de aftermovie echt goed geslaagd
Ben het niet helemaal met je eens, deze aftermovie geeft niet echt een goede sfeerimpressie weer. Ben er zelf niet geweest, dat zal ook schelen, maar vind dit nou geen goede aftermovie.

Die van Qlimax vond ik 100 maal vetter, die gaf ook echt een beetje sfeer weer.
Maarja iedereen z'n eigen mening.
pi_77780099
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aftermovie HARDBASS:

Bekijk deze YouTube-video
Tof dat 1 van mijn shirtjes ff heel kort en half in beeld komt
2:43
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_77780177
Mooie aftermovie die super snel online is Kan me van vorig jaar herinneren dat die ook na 2 of 3 dagen al online was.

Ik vond Brennan Heart trouwens best vet MF point of perfection en reputation game
Ook second identity vond ik wel leuk alleen die muziek zou ik een paar uur later op de avond een stuk minder waarderen.

Vond bij Red vooral de eerste drie kwartier vaak onderbrekingen tussen zitten. Deepack was wel oké.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 8 februari 2010 @ 19:36:47 #119
238230 em-dee-em-aa
pi_77780686
Luister nu de CD van HardBass, wat is Reputation Game toch een geweldig dik nummer!

Snoeihard op losgegaan op XQ Headhunterz ook vorige week, kwam toen gelijk na Magic
pi_77780767
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ow hoogtepunt gister: pavo die orgasmo opzet! because of his big fat bass!
ohohoh, wat heb ik de poten onder m'n lijf vandaag gestampt toen die Big Fat Bass kwam
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_77780799
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
1. Team Yellow
.
.
.
2. Team Blue
Team Green
Team Red

oftewel, Yellow was met afstand het vetste team van de avond heb ff op de tribune gezeten tijdens die set, maar het leek wel alsof het geluid daar harder/lager ging dan vooraan hoogtepunten van set o.a. Gods Power, Magic, Rollin', The First Cut, Back In Time en boven alles uit Orgasmo

Team Green ging goed met dank aan The Pitcher en Crypsis, nog even helemaal losgegaan toen de TT van het hardstyle-topic langskwam Team Blue viel me tegen, gelukkig had Coone nog wat leuke plaatjes meegebracht en waren Beholder & Zany aanwezig om kneiters te draaien Team Red is gered door Zatox, omdat die het saaie werk van The Prophet en Noisecontrollers elke keer wegpoetste en door Deepack, omdat DownLow draaien natuurlijk altijd tof is

minpunt vond ik de grote hoeveelheid jong grut, de (voor een feest) grote hoeveelheid met mensen die compleet van de wereld waren... maar dat was ook goed af te zien aan de vloer, waar extreem veel lege flesjes water lagen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 8 februari 2010 @ 22:34:17 #122
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_77789513
Godver ik voel Hardbass nog steeds een beetje in mijn benen, wat gingen we hard, vooral toen bij yellow: Godz power, Gangsta, On the rise, First Cut, NRGizer, Magic, Orgasmo etc etc etc.

Wel jammer dat ik geen Another day in my life, Classic en Become the sky heb gehoord, had ik wel n beetje op gehoopt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_77790940
Die MC Flo wordt ik trouwens ook niet goed van, je kunt geen feest-foto-site afzoeken of die kerel staat er wel weer op.
  maandag 8 februari 2010 @ 23:38:44 #124
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77792502
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef poiuytr het volgende:
Die MC Flo wordt ik trouwens ook niet goed van, je kunt geen feest-foto-site afzoeken of die kerel staat er wel weer op.
QFT!!!! ik heb het ook nog tegen o.a Ripvrouw ( ) gezegd..

en dan doen alsof je de sterattractie van het hele feest bent, ik denk dan ook altijd:
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_77793264
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef poiuytr het volgende:
Ik heb hem geloof ik wel eens rond zien lopen, en als ik dan op PF kijk..

Laten we zeggen dat hij bij het interviewtje van de knip overduidelijk Fotogeil in mag vullen..
Mixes onder de naam Khadber
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')