Geraldinequote:Op donderdag 11 februari 2010 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Geraldine die dus in Hardbass zit en blijkbaar vaker door b2s wordt ingezet![]()
En NC is Ride with uz en music made addict zatwie niet?
Ik had het ook gezien en veranderdquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dan heb ik de echte primeur voor je!
[..]
MME vond ik misscihen wel de grootste grap van 2009. Iedereen vond Music Made Addict helemaal geweldig.. Word iedereen em zat, doen ze echt de smalste aanpassing ooit, namelijk ietsjes rommelen met de intro, en iedereen vind hem WEER 4 maanden geweldig! Zo kan ik het ook..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:39 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Geraldine![]()
Cuz you know it's hardstyle, babyyyy!![]()
NC heeft voor zo ver ze het serieus bedoelde wel een beetje gelijk, al blijf ik Music Made Editz wel erg lekker vinden.
Tering, begint hij nu ook al een eigen label...quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zelfde opzet als Fuck you up. Hij komt wat softer over, want ik ik vond de vorige erg lekker, maar deze zal in het eggie wel stuk beter klinken
Ik vind Ezteq z'n platen juist niet geschikt voor feesten, te snel, maar juist voor thuisquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zelfde opzet als Fuck you up. Hij komt wat softer over, want ik ik vond de vorige erg lekker, maar deze zal in het eggie wel stuk beter klinken
Whehe not bad dan, welke tel ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thnx!
En dat allemaal met een telefoon
Dat vind ik juist de minste door die vocalsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:59 schreef Sc0tTy het volgende:
en wat is Creation toch een goddelijke plaat
Laten we daar voor het gemak ook Poltergeist nog even bij zettenquote:
D&S heldenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En NC is Ride with uz en music made addict zatwie niet?
Ik geloof ook niet dat we het heel serieus moeten nemenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zelf draaien ze ook al een heel jaar hetzelfde setje dus dat vind ik een beetje misplaatst
Ik ben zaterdag in de buurt van Eindhoven, maar ik gok dat ik niet op een beukparty sta.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:33 schreef Sethje het volgende:
Idd!
Hier ook alles klaar voor de carnaval, dit worden weer 4 onvergetelijke dagen, optredens van DBSTF ( 2x zelfs ), Frequencerz, Bfront, Frontliner en maandag t-town academy waar Noisecult mag draaien.
Die is wel nice iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vraag me af of Zatox die nog wel heeft gemaakt voor Vyolet, vind ze niet super dit keer...
Poltergeist daarintegen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Misschien is net als vorig jaar de Boogie Bar wel weer open! :-pquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die is wel nice idd
Carnaval dit weekend... we zien wel hoe t loopt.. Zal vast wel ergens eindigen waar drank is... en verklede lieden.. en gezelligheid..
Voeg er Deepack, Psyko Punkz en Brennan Heart maar aan toe.. Vanavond nog semi rustig aan gedaan maar morgen weer knallen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:33 schreef Sethje het volgende:
Idd!
Hier ook alles klaar voor de carnaval, dit worden weer 4 onvergetelijke dagen, optredens van DBSTF ( 2x zelfs ), Frequencerz, Bfront, Frontliner en maandag t-town academy waar Noisecult mag draaien.
Het schijnt dus van WEL he :")quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:57 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Misschien is net als vorig jaar de Boogie Bar wel weer open! :-p
Gaan ze die blunder weer herhalen? Vorig jaar om 02:30 tent dicht, alle drank op... :-p Ach, Murphy's is altijd wel gezellig...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Het schijnt dus van WEL he :")
Ach.. Mn ouders wonen in t dorp, ga wel ff kijke.. Anders vast wel ergens anders vertier
Dat was wel treurig iddquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:22 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Gaan ze die blunder weer herhalen? Vorig jaar om 02:30 tent dicht, alle drank op... :-p Ach, Murphy's is altijd wel gezellig...
Nokia N97quote:
Nu je filmpjes pas gezienquote:
Nope dat was een maatje van me, zijn favo nummer.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nu je filmpjes pas gezienleuke dingetjes, kwil terug
.. horen we jou daar op 5/13 bij de "sound of the thunder"?
![]()
Zo vet die tekst in tracks altijdquote:So whatever you're thinking, you'd better think again! Otherwise I'm gonna have to head down there and I will rain down in a Godly fucking firestorm upon you! You're gonna have to call the fucking United Nations and get a fucking binding resolution to keep me from fucking destroying you. I'm talking about a scorched earth, motherfucker! I will massacre you! I WILL FUCK YOU UP!
Je bedoeld deze?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:02 schreef RiKe het volgende:
Wat is dat eerste nummer eigenlijk die je in mijn filmpje hoort?
nee ik bedoelde het eerste nummer van filmpje 5quote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Je bedoeld deze?
Kan er maar niet opkomen
Headhunterz & Wildstylez feat. Villain - Stuck In Your Headquote:Op zondag 14 februari 2010 23:39 schreef RiKe het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het eerste nummer van filmpje 5
Kerel, mooi dat je het zo leuk hebt gehad, maar ik was zooo knalgaar van carnaval de dag ervoor en ik had geen fatsoenlijk vervoer (3 uur wachten op de trein terug). Heb daardoor besloten om niet meer te gaanquote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Enne T-force, ben tig keer naar je op zoek geweest ??![]()
Ze hebben samen geen optreden....quote:Fuck up at the airport!! Too much people ..carneval? Or San valentine??anyway im going to' eindhoven where i will meet with Alusion
geniaal toen Lownoise daarmee opende tijdens XQ Hollandquote:
ben benieuwdquote:Op maandag 15 februari 2010 13:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zatox en A-lusion in de studio?
[..]
Ze hebben samen geen optreden....
Leuk knal nummertje!quote:
Ik ook niet zeer matige trackquote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vind het helemaal niks
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef JortK het volgende:
* JortK zet Jos van Oss deuntje op
Ja dit zijn die boys, van hardstyle carnaval, hardstyle carnaval, hardstyle carnaval
quote:
Biede misquote:
Zany - Mr Monster.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Halleluja, Godsmiljaar &wàt een feest gister in de Matrixx.
Anagenetic die vanaf het begin al goed door aant beuken was,
gevolgd door de Beat Providers --> echt een super setje neergezet
half uur Psycho Punkz Live![]()
Brennan was ook goed te doen.. op de "in the end"-kakka na
ZanyRaoul ging op TILTT!
![]()
om af te sluiten met Alpha's vs/back2back2back met Ran-D --nuff said.
Ook lache om te zien dat de gasten van Beat Providers en Psycho P. gewoon na hun setje ook vooraan komen om los te gaan. Vooral die Wietsa van de PPmalloot.
Zowiezo de sfeer gister was echt top. Enne T-force, ben tig keer naar je op zoek geweest ??![]()
[..]
Je bedoeld deze?
Kan er maar niet opkomen
quote:hehe we zijn in het hotel verder gegaan met een track waar we ooit mee begonnen zijn. Laten we er van uitgaan dat hij ergens in 2010 wel af moet zijn :-)
tsja, deze doet mij ook weinigquote:
Die is inderdaad een stuk fijner, maar wel minder hard.quote:
DBSTF draaiden die plaat 2x op de open air party op het plein in Udenhout..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:23 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Biede mis
Ik heb gister zitten ouwehoeren met een goede vriend van D-Block, en die had wat onbekend materiaal op zijn laptop staan (zoals een Krezip remake van een bepaald nummer, jos van oss remake en nog wat spullen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dalton_ op 16-02-2010 22:29:58 ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:20 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
DBSTF draaiden die plaat 2x op de open air party op het plein in Udenhout..
laten we zeggen dat het mag, omdat het carnaval is.. Verder een zware carnaval gehad, zoals het hoort dus, maar na 9 uur vandaag was de pijp leeg.
dit is hem denk ik..Yup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap het niet echt, het enige wat hij doet is het melodietje natekenen in fl studio? Is dat een remake?quote:
Nou ja, ik kan het niet zo snel denk ik. Maar ik ben ook niet goed met notenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt, het enige wat hij doet is het melodietje natekenen in fl studio? Is dat een remake?
[..]
laten we zeggen dat het mag, omdat het carnaval is
[..]
laten we zeggen dat het mag, omdat het carnaval is.. Verder een zware carnaval gehad, zoals het hoort dus, maar na 9 uur vandaag was de pijp leeg.
dit is hem denk ik..OMG... DBST waren al een afschuwelijk dieptepunt. Maar ze zijn nu begonnen met graven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans...Loos!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:50 schreef Treces het volgende:
Qlimax Live vanaf NU verkrijgbaar op Blu-ray, DVD en live CD
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:09 schreef Noxa het volgende:
[..]
OMG... DBST waren al een afschuwelijk dieptepunt. Maar ze zijn nu begonnen met graven.
Kans...Loos!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef T_Killer het volgende:
InQontrol valt trouwens definitief af voor mij![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef NLS04 het volgende:
En dan nog de plaat van de dag : Ran-D - Escapism
heeeeeeee iemand die het even totaal niet heeft begrepenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:09 schreef Noxa het volgende:
[..]
OMG... DBST waren al een afschuwelijk dieptepunt. Maar ze zijn nu begonnen met graven.
Kans...Loos!!
Idd krijg een hartaanvalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
heeeeeeee iemand die het even totaal niet heeft begrepen
Godverdomme, da minde nie!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef NLS04 het volgende:
Ook als ik uit een bron heb vernomen dat Avio dit jaar weer komt?
Die shit is aan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Beetje plaat van de dag : Feel the force remake..
[..]
dit is hem denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Gelukkig hebben de heren DJ's daar minder moeite meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:50 schreef 16meter het volgende:
Voor mensen van boven de rivieren valt carnaval niet altijd even makkelijk te begrijpen.
met carnaval mag dat,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:28 schreef 16meter het volgende:
Heel vet dat het allemaal zo geregeld wordt daar.
Maar die hardstyle remakes van carnavalsmuziek.. ach ja.
Dat dus! Hardstyle Carnaval is heerlijk. Zo voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:35 schreef Sethje het volgende:
misschien komt dat doordat alle aanwezigen allemaal hardstyle minded zijn
is toch mooi..wij zijn heel de dag aan t carnavallen, beginnen om 12.00 en eindigen om 2.00, als er dan ergens tussen door een feest is met super dik geluid en 2, 3 uur lang goede artiesten is dat wel lekker. Daarvoor en daarna word er meer dan voldoende polonaise gelopen
dat jullie dat niet snappen, snap ik niet.
ja, had de foto ook al gevondenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef T_Killer het volgende:
Heb btw die foto gevonden van Hardbass, waar wij met remcore en aanhang opstaan.
http://www.hardmusic-community.de/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=104&startpage=12&Itemid=59#category
pagina 12, rij 2 helemaal rechts...check Axel er dan als n playa opstaan
Edit: over AVIO gesproken, nieuwe plaat is uit, staat oa Trauma op, die plaat is me sinds n paar weken echt gaan bevallen...heerlijke opbouw, lekkere climax en die (mini)break in de climax is ook zeer goed te pruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |