abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:50:04 #26
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_77695726

Twisted was afgelopen weekend weer een groot succes We hadden uiteindelijk 600 man binnen. Vanwege de drukte en warmte tijdens eerdere edities hadden we bewust 200 kaarten minder verkocht en het bracht het gewenste effect. Minder (irritante) drukte, minder warm en dat ontaardde in een gezelligere sfeer .

Megasetjes van Jones, Josh & Wesz vs Low-E, Zentiments, Bass Modulators en natuurlijk Alphaverb
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:42:11 #27
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_77696711
Welke Fokkers zijn al eerder op Fantasy Island geweest? Lekkere line-up voor weinig geld.. Hoe was het geluid vorig jaar?
Nog Fokkers richting zak vanavond? =]
Zo niet.. dan toch!
pi_77698151
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Line up the great zany show:

Zany
D-Block & S-Te-Fan
Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
Zatox
Crypsis
Dj Vince
Neophyte
B-front
Zany & The Beholder LIVE
Slim Shore
MC DV8

HO-LY fuck! zeer zeker aanwezig!!
strakke lijn!! maar eens zien of dat wat gaat worden vanuit hier...
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef NrSiX het volgende:
Welke Fokkers zijn al eerder op Fantasy Island geweest? Lekkere line-up voor weinig geld.. Hoe was het geluid vorig jaar?
vorig jaar wel willen gaan, maar heb toen m'n verjaardag gevierd dit jaar zeker weer een optie vanavond geen Zak voor mij, maar knallen in het Gelredome
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:21:29 #30
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_77698600
Tvp, Hardbass !
There is no rehab for stupidity.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:22:21 #31
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_77700349
Noisecontrollers Bas Oskam Twitter:
quote:

Im driving home and just finished a new track. People will get shocked but i have no clue in wich way. . UP TO HARDBASS!
Benieuwd!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:42:35 #32
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_77701029
oh mensen kinderen ik heb zoveel zin in vanavond

en mstx gefeliciteerd
The only limit is your own imagination
pi_77701304
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:42 schreef de_huig het volgende:
oh mensen kinderen ik heb zoveel zin in vanavond

en mstx gefeliciteerd
x2

Ik heb ook verrekes veul zin om te draaien vanavond. Ik hoop dat ik, na het draaien, om half 1 binnen ben bij Hardbaas zodat ik Second Identity nog kan zien

Ik zal zorgen dat m'n set opgenomen wordt zodat ik jullie kan verblijden met mijn setje!
pi_77701939
Vanavond 20:30 weg en 09:30 weer thuis.. zin in !!
pi_77702245
globalhardstyle is dood. hopelijk nu voor altijd. dat gezeur altijd daar

zal me een worst wezen wat er gebeurt is. haatzaaiers dat het zijn

http://www.globalhardstyle.com/forum/gfx/fairtreatment.png
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:32:47 #36
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_77702459
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Muta het volgende:

Haha, altijd een grote poppenkast daaro

Las soms wel eens mee om wat nieuwtjes op te kunnen pikken maar het zal me inderdaad een worst wezen dat ze er nu niet meer zijn. Wat een kutvolk daar
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:16:23 #37
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_77703575
Kan iemand mij dan eens in n paar zinnen uitleggen wat t probleem altijd was met GHF. Ik heb die site altijd links laten liggen omdat ik al n ander forum heb waar ik al mijn HS kennis vanaf haal

Zin in het moment over 7.45 uur!
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:19:55 #38
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_77703688
Ben er zelf ook nog nooit geweest, om precies dezelfde reden , maar volgens mij ging het daar alleen maar over "nu-style" vs "non nu-style"

& OMG wàt een zielige shit is dit nu weer
quote:
Wat je vindt, ...
pi_77703912
mwa inhoudelijk kwam het daar idd vaak op neer, maar ik vond het wel fijn omdat er goede kritiek gegeven werd bij hardstyle releases.

Ook handig voor tracklisting tijdens een event. maar dat gezeur over scul vs hhz was echt triest.
tuurlijk zijn er mensen die early hardstyle beter vinden van de hardstyle van nu. maar de term nu-style gebruik ik niet. want dan vind ik ook dat er een stroming rawstyle is.

Hardstyle = hardstyle en muziek evoluerend nou eenmaal.

ze hebben goede punten, maar om nou een van de grootste globale hardstyle forums offline te halen wegens persoonlijke redenen.... tja zijn keus, maar ik vind het triest. Maar zo zijn mensen he...
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:01:24 #40
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_77704835
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef T_Killer het volgende:
Ik heb die site altijd links laten liggen omdat ik al n ander forum heb waar ik al mijn HS kennis vanaf haal
en t is hier gewoon keiiiigezellig
The only limit is your own imagination
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:10:40 #41
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_77705080
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:42 schreef de_huig het volgende:
en mstx gefeliciteerd
Thnx
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_77705197
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef NrSiX het volgende:
Vorig jaar geweest, geluid was aardig maar zeker niet geweldig... De sfeer daarentegen, fantastisch! Een van mijn beste festivals ooit! Geluid zou dit jaar trouwens behoorlijk beter moeten zijn volgens P-productions. Wat mij betreft echt een aanrader.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
pi_77705808
Mstx gefeliciteerd.

Ga dit jaar denk ik ook voor het eerst naar Fantasy Island, hoorde wel dat geluid niet al te goed was vorig jaar. Achter op de ''main'' hoorde je weinig muziek en vooraan stuiterde je weg.
Hoop dat ze hier van geleerd hebben

En voor de rest wou ik iedereen die vanavond naar de Dome gaat veel plezier wensen
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:48:23 #44
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_77706170
Potverdilleme, Bertje (mstx) is gewoon jarig op HardBass --> dat wordt iig vast 1 gratis cola voor jou jongeman, congratulations

@ FantasyIsland; wat Bertje (_NL) zegt had ik ook gehoord. Dinnetje was geweest en gaf dezelfde geluiden ( geluid; zo-zo / sfeer; top!) Alleen de ingang schijnt een ramp geweest te zijn met maar 6 poortjes en een ziek strenge controle waardoor de rij iets van 2 uur duurde

Denk niet dat ik er dit jaar bij zal zijn. Din moet werken en om dan 1,5 uur te reizen voor die laatste uurtjes
Wat je vindt, ...
pi_77707231
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Potverdilleme, Bertje (mstx) is gewoon jarig op HardBass --> dat wordt iig vast 1 gratis cola voor jou jongeman, congratulations

@ FantasyIsland; wat Bertje (_NL) zegt had ik ook gehoord. Dinnetje was geweest en gaf dezelfde geluiden ( geluid; zo-zo / sfeer; top!) Alleen de ingang schijnt een ramp geweest te zijn met maar 6 poortjes en een ziek strenge controle waardoor de rij iets van 2 uur duurde

Denk niet dat ik er dit jaar bij zal zijn. Din moet werken en om dan 1,5 uur te reizen voor die laatste uurtjes
Die rij bij de ingang viel vreselijk mee! Was maar anderhalf uur
Dit jaar trouwens wel enorme verbetering beloofd wat betreft de wachtrij.... Ingang is nu ergens anders waardoor ze 3x zoveel poortjes neer kunnen zetten.
Ziek strenge controle klopt wel! Ben je bang voor honden of heb je andere redenen om niet bij deze beesten in de buurt te komen kun je het feest misschien beter ontwijken, vorig jaar binnen 2 minuten zeker 15 man gepakt zien worden.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
pi_77707399
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Muta het volgende:

Ja ik wilde er net heen gaan, wtf
Achja helaas. Soms was het wel lachen daar.
gr gr
pi_77707873
MSTX , congtrats

En zin in vanavond. Lekker de hele dag niks gedaan en vanavond mag al de energie eruit. Samen met mijn dinnetje
Wordt haar eerst HS feestje
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_77707966
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:32 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ja ik wilde er net heen gaan, wtf
Achja helaas. Soms was het wel lachen daar.
http://www.globalhardcore.net/forum/viewtopic.php?f=24&t=56363
Daar staat het verhaal.
gr gr
pi_77708613
mstx, congratzzzz!

(evt.) Tot vanoamt Harde Baas gangers!

Ik heb zin.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:29:53 #50
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_77709144
MSTX congratuliere...

Ben verkouden godver.. Desondanks gaat HB wel door natuurlijk

Fooookkkkiing zin in!!! Maar vannacht matig geslapen, hele dag gwerkt, dus deze jongen pakt even n paar uurtjes shut-eye

Mense tot linksvoor!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')