quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:20 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
DBSTF draaiden die plaat 2x op de open air party op het plein in Udenhout..
laten we zeggen dat het mag, omdat het carnaval is.. Verder een zware carnaval gehad, zoals het hoort dus, maar na 9 uur vandaag was de pijp leeg.
dit is hem denk ik..OMG... DBST waren al een afschuwelijk dieptepunt. Maar ze zijn nu begonnen met graven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans...Loos!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:50 schreef Treces het volgende:
Qlimax Live vanaf NU verkrijgbaar op Blu-ray, DVD en live CD
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:09 schreef Noxa het volgende:
[..]
OMG... DBST waren al een afschuwelijk dieptepunt. Maar ze zijn nu begonnen met graven.
Kans...Loos!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef T_Killer het volgende:
InQontrol valt trouwens definitief af voor mij![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef NLS04 het volgende:
En dan nog de plaat van de dag : Ran-D - Escapism
heeeeeeee iemand die het even totaal niet heeft begrepenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:09 schreef Noxa het volgende:
[..]
OMG... DBST waren al een afschuwelijk dieptepunt. Maar ze zijn nu begonnen met graven.
Kans...Loos!!
Idd krijg een hartaanvalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
heeeeeeee iemand die het even totaal niet heeft begrepen
Godverdomme, da minde nie!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef NLS04 het volgende:
Ook als ik uit een bron heb vernomen dat Avio dit jaar weer komt?
Die shit is aan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Beetje plaat van de dag : Feel the force remake..
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:20 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
DBSTF draaiden die plaat 2x op de open air party op het plein in Udenhout..
laten we zeggen dat het mag, omdat het carnaval is.. Verder een zware carnaval gehad, zoals het hoort dus, maar na 9 uur vandaag was de pijp leeg.
dit is hem denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Gelukkig hebben de heren DJ's daar minder moeite meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:50 schreef 16meter het volgende:
Voor mensen van boven de rivieren valt carnaval niet altijd even makkelijk te begrijpen.
met carnaval mag dat,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:28 schreef 16meter het volgende:
Heel vet dat het allemaal zo geregeld wordt daar.
Maar die hardstyle remakes van carnavalsmuziek.. ach ja.
Dat dus! Hardstyle Carnaval is heerlijk. Zo voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:35 schreef Sethje het volgende:
misschien komt dat doordat alle aanwezigen allemaal hardstyle minded zijn
is toch mooi..wij zijn heel de dag aan t carnavallen, beginnen om 12.00 en eindigen om 2.00, als er dan ergens tussen door een feest is met super dik geluid en 2, 3 uur lang goede artiesten is dat wel lekker. Daarvoor en daarna word er meer dan voldoende polonaise gelopen
dat jullie dat niet snappen, snap ik niet.
ja, had de foto ook al gevondenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef T_Killer het volgende:
Heb btw die foto gevonden van Hardbass, waar wij met remcore en aanhang opstaan.
http://www.hardmusic-community.de/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=104&startpage=12&Itemid=59#category
pagina 12, rij 2 helemaal rechts...check Axel er dan als n playa opstaan
Edit: over AVIO gesproken, nieuwe plaat is uit, staat oa Trauma op, die plaat is me sinds n paar weken echt gaan bevallen...heerlijke opbouw, lekkere climax en die (mini)break in de climax is ook zeer goed te pruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |