Sneu ja, Innepin die harde ontlasting. Beetje extra water in de fles?
keshet,

welkom met je mini-meisje, Teigetje....ik heb haar echte naam via pm gekregen, mooi hoor!
Ik hoop dat het allemaal goed met haar mag gaan, mijn hemel wat een kleintje.
Xenia, hoera voor de groei van je dame. Ik zag haar echte naam boven de curve staan (ik was al zo benieuwd hoe ze in het echie heet) wat een mooie naam!
En die Esmee die gewoon maar niet gaat slapen in de dierentuin

, wil niks missen zeker! Hopelijk slaapt ze lekker bij vannacht.

Stiemie, kun jij jullie voedingsschema eens vertellen hier? (en Mefke?)
Twinkly, ik las het over het kdv. Jeetje, wat jammer dat het zo gaat.

Is er evt nog een ander kdv in de buurt? Dit klinkt niet echt jofel zo. Ze luisteren blijkbaar totaal niet naar de ouders. kan me voorstellen dat je je er niet lekker bij voelt zo. En helemaal als je merkt dat Niels er zo van slag van raakt.
Verlatingsangst zou wel vroeg zijn denk ik, maar goed, Lars is al eenkennig en dat "hoort" nu ook nog niet, dus wat dat aangaat....
Met Lars gaat het best goed!

Hij hoest nog wel, maar het zit niet vast, en wordt ook niet erger. Verder is hij heel blij! Lacht veel, rolt steeds om, speelt in de box, in de wipper, lekker op schoot knuffelen, we genieten.
Maar ondertussen is er wel dat stemmetje dat zegt: voor hoelang is het deze keer?
Je vertrouwen is weg he. Maar ik hoop met heel mijn hart dat het nu maar eens een tijd lang goed met Lars mag gaan, dat heeft hij onderhand weleens verdiend.
Vergeet ik te zeggen dat Lars niet meer in de bakerzak slaapt!

Omdat hij omrolt kan dat niet meer, en dus moest hij in de gewone slaapzak. Even wennen, maar nu gaat het goed! En dan kom je sochtends bij zijn wiegje, ligt mijn kleine vriendje nog te knorren, met zijn duimpje in de mond
[ Bericht 31% gewijzigd door XXXKarinXXX op 07-02-2010 21:11:58 (even aangevuld) ]