abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2010 @ 09:28:47 #76
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_77723827
_Bar_ ik moet Roy en jou uitzwaaien vandaag toch? wat gaat het hard!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 7 februari 2010 @ 09:33:19 #77
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77723863
Ow jaa het is vandaag zijn halve jaardag
Het gaat idd snel allemaal.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 7 februari 2010 @ 09:37:11 #78
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77723887
Keshet Wat een klein humpie, gefeliciteerd ... sterkte voor jullie! Wat een spannende tijd!
pi_77724255
Bar, gefeliciteerd met je grote baby!

Ohhh, wat is Isa mooi! En ookal zo sterk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77724739
Keshet gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje! Wat fijn dat ze van de beademing af is, ze is duidelijk een vechtertje. Ik hoop dat ze snel groot en sterk wordt Gelukkig waakt er een kapitein over haar

Wat is Isa een prachtig meisje!! En sterk idd, woah!

Bar gefeliciteerd met je GROTE baby!!

Gaap! Niels is alweer aan het regelen, en dat begon vannacht en om 6 uur was hij ready for the day! Hopelijk kan ik straks nog eventjes erin duiken Ik heb vanmorgen nog wel een filmpje van een mega vrolijke Niels gemaakt
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77725131
Keshet wat een klein meisje, ik krijg er tranen van in mn ogen. Ze is een dapper vechtertje.

Hier even een snelle post, Jamie is ziek.... koorts en nog steeds verkouden. Als hij morgen nog steeds ziek is toch maar weer naar de HA en dan wil ik graag dat ze een kweek neemt ivm RS. Vind hem echt zielig.
pi_77725312
Ik ben totaal niet bijgelezen maar ik zie nu dat Keshet bevallen is

In eerste instantie nog gefeliciteerd
Maar allemachtig...450 gram... wat een ongelooflijk ukkie.
Heel veel sterkte voor jullie en jullie kleine meisje
pi_77725332
He bah, beterschap voor Jamie

En Bar, je ventje is al een grote baby Tot over anderhalve maand!

Misschien een beetje gekke vraag hoor, maar wat voor temperatuur hebben jullie baby's? Lotte heeft een beetje hoge temp. sinds een tijdje, maar je merkt niks aan d'r. Nadeel is alleen, je merkt nooit iets aan d'r, ook niet na prikken, waardoor ze een echt hoge temp. heeft.
Lotte!
Noah!
pi_77726695
Bar Tot morgen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77727221
Bar, een half jaar alweer, wat vliegt de tijd.
En Innepin, jij morgen ook al. Pff. Ik weet nog zo goed dat jullie gingen bevallen en dat ik dacht dat ik nog laaaaaang niet aan de beurt was. Bleek ook nog wel even ( zeven weken, toch?) te duren.
Linda, ik weet dat Driekus van huis uit een lage temp heeft, dus onder de 37. Heeft ie van zijn mama. Met als gevolg dat 38.4, wat nog geen koorts is, hier al een intens zielige Driekus oplevert. Gelukkig heeft ie het alleen na prikken. Wie weet is Lotte's temp gewoon in basis al hoger?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 7 februari 2010 @ 13:05:57 #86
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77727282
@martine; he bah is Jamie alweer/ nog steeds ziek?? wat ontzettend vervelend! en idd slim om te vragen naar een kweek.
Heel veel beterschap en sterkte ermee gewenst

@Bar; tot ziens over een maandje of 4

@Linda; ik heb Evie haar temperatuur al een paar weken niet meer gemeten...

@Nieuwe User; wat een mooie foto van jullie kleine meisje.. Isa

Wij gaan zo, voor het eerst, richting Pake en Beppe in Fryslan Ze zijn hier wel meerdere keren geweest; maar het weer was steeds zo minnetjes dat we nog niet met Evie daar geweest zijn. Best spannend, maar ook erg leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77728028
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:03 schreef mefke79 het volgende:
Bar, een half jaar alweer, wat vliegt de tijd.
En Innepin, jij morgen ook al. Pff. Ik weet nog zo goed dat jullie gingen bevallen en dat ik dacht dat ik nog laaaaaang niet aan de beurt was. Bleek ook nog wel even ( zeven weken, toch?) te duren.
Linda, ik weet dat Driekus van huis uit een lage temp heeft, dus onder de 37. Heeft ie van zijn mama. Met als gevolg dat 38.4, wat nog geen koorts is, hier al een intens zielige Driekus oplevert. Gelukkig heeft ie het alleen na prikken. Wie weet is Lotte's temp gewoon in basis al hoger?
Dat vind ik dus het gekke aan Lottes temperatuur, het schommelt van onder de 37, naar rond de 37, tot zo'n 37,6 of 37,7. Na prikjes is het hoogst gemetene 38,2 geweest. Nouja, ik zal me er maar niet druk om maken dan...
Lotte!
Noah!
pi_77728619
Dag Bar, tot over een paar maanden!

Keshet, welkom! En jee wat een frummeltje! Fijn dat het wat beter gaat en dat ze stabiel is

Rienk slaapt steeds beter! Eergister liet hij er 5 uren tussen! (gister maar weer 2 ) En vandaag weer 4 We hebben uitgeslapen!

Zometeen viste en vanavond ook weer. Gister zouden we ook krijgen, maar J. was te ziek.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77729030
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:28 schreef martine1984 het volgende:
Hier even een snelle post, Jamie is ziek.... koorts en nog steeds verkouden. Als hij morgen nog steeds ziek is toch maar weer naar de HA en dan wil ik graag dat ze een kweek neemt ivm RS. Vind hem echt zielig.
Vraag dan wel naar een kweek van het neusslijm. Mijn HA had kweek van de ontlasting gedaan (en daar kwam inderdaad niks uit) en later hoorde ik van de kinderarts in het ziekenhuis dat RS alleen via neusslijm gevonden kan worden
  zondag 7 februari 2010 @ 14:36:44 #90
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77729645
Bar, mijn hemel, jij verlaat ons ook alweer! Dag grote Roy, dag lieve Bar!

Nieuwe User, wat een enórm mooie foto van een supermooi kind zeg! ²

Keshet, nogmaals welkom hier en mijn hémel wat is jouw meissie klein! Wat een vechtstertje.. Dikke voor jou en je lief, ik duim voor jullie!

Pfff, verder ben ik even leeg, hebben lekker uitgeslapen na een feestje gisteren, Stef heeft een gezellig avondje bij zijn opa en oma gehad, waarbij ook een oom en tante van mij lekker met hem hebben zitten troetelen. Zo lief, die mensen zullen zelf nooit kleinkinderen krijgen ondanks dat ze een zoon en een dochter hebben en het was zo mooi om te zien dat zij nu toch ook een beetje opa en oma kunnen zijn van iemand Stef deed het voorbeeldig en liet zich van zijn beste kant zien.. Lachen, knuffelen, beetje slapen.. Vandaag is de payback, hij heeft echt de hele middag al krampjes, lang geleden dat het zo erg was. Zo maar even boodschappen doen, in de wagen komt hij meestal wel tot rust enzo
3!
pi_77735051
Bedankt voor jullie reacties op de foto van Isa! Ben helemaal verliefd op d'r!!

Heb je nog wat kunnen rusten Twinkly?? 6 uur is toch een mooie tijd om de dag te beginnen!

Martine, beterschap voor Jamie!!

Linda, Isa heeft meestal een temperatuur van rond de 37 graden, soms heel iets lager.

Wat zielig voor Stef, de krampjes. Hopelijk is het snel weer over!!
pi_77739064
Keshet, Gefeliciteerd met jullie meisje. Ik heb tranen in mijn ogen. Wat een vechtlust laat jullie meisje nu al zien. Ik heb het helaas al eens eerder meegemaakt bij een vriendin van mij. Ook 26,5 week zwanger, een jongetje van 510 gram. Hij is dit jaar alweer 4 geworden!!! Dus kom op teigetje!!!!

Eigenlijk vind ik dat ik dit nu niet meer kan posten, het lijkt zo onbelangrijk allemaal in contrast met waar Keshet nu doorheen gaat...
Maar Thomas heeft een heel slecht weekend achter de rug. Hij heeft zoveel last van krampen, hij krijst alles bij elkaar, en zo ken ik hem helemaal niet. Morgen is hij 12 weken, maar ik dacht dat het minder erg zou worden, bij hem wordt het alleen maar erger... ik ga morgen toch maar het cb bellen, misschien kan hij niet tegen de voeding ofzo... Er zit echt een verschil tussen zijn boze huilbuien en deze krampjes huilen/krijsen... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik krijg hem niet stil... En het ergste vind ik nog dat het steeds erger lijkt te worden....
pi_77739572
Nog een voor Keshet en haar meisje, ik ga jullie gewoon steeds een kusje sturen!

Wat vervelend dat Stef vandaag zo'n last heeft van krampen en dat het bij Thomas ook maar niet over gaat Kusje voor hun buikje en sterkte voor hun mama's

Niels is vandaag niet zo goed te pas, hij is heel humeurig, slaapt bijna niet en wil niets. We zijn nu al bijna een uur bezig hem in slaap te krijgen in zijn bedje maar hij blijft onrustig en zet steeds opnieuw een keel op terwijl hij doodmoe is. Zou hij zich niet lekker voelen, zou hij al een soort verlatingsangst krijgen of is dit nog steeds een nasleep van het kinderdagverblijf? Lastig hoor...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77740400
Och al die kindjes die niet zo lekker in hun vel zitten vandaag en de afgelopen dagen

Aoraki wat raar dat de krampjes alleen maar erger lijken te worden. Is het niet iets van een buikgriepvirusje? Dat gaat namelijk ook rond en is heel besmetteijk. Hopelijk kan de dokter jullie helpen!

En Twinkly wat vervelend zeg. Esmee kan ook wel eens wat langer last hebben om in slaap te vallen na een erg drukke dag. En soms moet ze zichzelf dan echt even in slaap huilen. Troosten staat dan alleen garant voor nog meer gehuil. Kan het anders geen sprongetje zijn? Dan slapen ze ook minder goed.

Wij zijn vandaag van 11 tot 15 uur in Artis geweest Voor Linde erg leuk, maar Esmee had er niet zoveel aan natuurlijk. Ze weigerde ook steeds om te gaan slapen in de wagen. Nou ja nu maar hopen dat ze het de komende nacht wat inhaalt...
pi_77741221
Stiemie, wat leuk dat je naar artiswas. Hopelijk slaapt esmee vannacht goed.

Wij dachten misschien ook dat hij ziek was, maar zijn temperatuur is normaal. Zijn ontlasting daarentegen was vanmorgen groen/grijs en dicht, terwijl het normaal diepgeel en luchtig is...
pi_77741744
Ah dat klinkt wel een beetje als de grauwe poep van Esmee toen die de afgelopen dagen ziek was. Die kreeg pas na een dag lichte koorts
pi_77742054
mmm, dan ga ik hem goed in de gaten houden... bedankt!
pi_77742183
Ik val ook even binnen met een poepvraagje Vroeg het net al in het grote babytjestopic omdat ik denk dat het met de vaste voeding te maken heeft, maar alle tips zijn natuurlijk welkom. Dus: dames met moeilijk poepende kindjes, wat hielp?
Dochterlief is al een paar uur (!) bezig met echt kneiterharde drolletjes er uit te werken Dat heeft ze nog nooit gehad... het is hartstikke zielig want het doet pijn (er kwam net zelfs een beetje bloed uit!) en ik kan haar niet troosten... tips?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77742393
geen ervaing met een baby, maar wel met een peuter: vooral veel laten drinken. Zodra Linde een dag te weinig drinkt kunnen we er op rekenen dat ze 'verstopt' zit.

Het kan natuurlijk ook zijn dat haar darmpjes moeten wennen aan iets anders dan melk. O ja en let op met banaan al weet ik niet of het een fabeltje is dat die verstoppen.

Sterkte voor je meisje want dat klinkt echt niet fijn
pi_77743120
Sneu ja, Innepin die harde ontlasting. Beetje extra water in de fles?

keshet, welkom met je mini-meisje, Teigetje....ik heb haar echte naam via pm gekregen, mooi hoor!
Ik hoop dat het allemaal goed met haar mag gaan, mijn hemel wat een kleintje.

Xenia, hoera voor de groei van je dame. Ik zag haar echte naam boven de curve staan (ik was al zo benieuwd hoe ze in het echie heet) wat een mooie naam!

En die Esmee die gewoon maar niet gaat slapen in de dierentuin , wil niks missen zeker! Hopelijk slaapt ze lekker bij vannacht. Stiemie, kun jij jullie voedingsschema eens vertellen hier? (en Mefke?)

Twinkly, ik las het over het kdv. Jeetje, wat jammer dat het zo gaat. Is er evt nog een ander kdv in de buurt? Dit klinkt niet echt jofel zo. Ze luisteren blijkbaar totaal niet naar de ouders. kan me voorstellen dat je je er niet lekker bij voelt zo. En helemaal als je merkt dat Niels er zo van slag van raakt.
Verlatingsangst zou wel vroeg zijn denk ik, maar goed, Lars is al eenkennig en dat "hoort" nu ook nog niet, dus wat dat aangaat....

Met Lars gaat het best goed! Hij hoest nog wel, maar het zit niet vast, en wordt ook niet erger. Verder is hij heel blij! Lacht veel, rolt steeds om, speelt in de box, in de wipper, lekker op schoot knuffelen, we genieten.
Maar ondertussen is er wel dat stemmetje dat zegt: voor hoelang is het deze keer?
Je vertrouwen is weg he. Maar ik hoop met heel mijn hart dat het nu maar eens een tijd lang goed met Lars mag gaan, dat heeft hij onderhand weleens verdiend.
Vergeet ik te zeggen dat Lars niet meer in de bakerzak slaapt! Omdat hij omrolt kan dat niet meer, en dus moest hij in de gewone slaapzak. Even wennen, maar nu gaat het goed! En dan kom je sochtends bij zijn wiegje, ligt mijn kleine vriendje nog te knorren, met zijn duimpje in de mond

[ Bericht 31% gewijzigd door XXXKarinXXX op 07-02-2010 21:11:58 (even aangevuld) ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')