abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79952118
quote:
Klimaatzwendelaar Phil Jones mag weer aan het werk ondanks zijn rol in Climategate. Althans; die conclusie staat in een onderzoeksrapport op basis van het verhoren van alle getuigen. Bijzonder: meer dan één dag verhoren hadden de onderzoekers niet nodig.

(...)

Het schandaal met de honderden gelekte e-mails van het klimaatinstituut CRU toonde aan dat klimaatwetenschappers alleen voor hen gunstige informatie gebruikten.

Geen bewijs
Maar de onderzoekscommissie binnen het Lagerhuis zegt geen bewijs te hebben gevonden dat de CRU en zijn directeur Phil Jones gerommeld hebben met gegevens of temperatuurstijgingen overdreven.

(...)

Dat waren de twee voornaamste aanklachten, nadat eind november 2009 meer dan duizend e-mails en documenten van klimaatdeskundigen op internet werden geplaatst. Uit de emailwisseling bleek dat de wetenschappers cijfers verdraaiden om de klimaatverandering te dramatiseren en de afkoeling van de aarde te verbergen.
http://www.elsevier.nl/we(...)zwendelaars-vrij.htm

De schizofrenie bij Elsevier is stuitend.

"Rechtbank pleit kille pedofiele kindermoordenaar vrij van kille pedofiele kindermoord. De kille pedofiele kindermoordenaar bleek kinderen misbruikt en vermoord te hebben. Onderzoek van de rechtbank heeft hiervoor geen bewijs gevonden."

!
  zondag 4 april 2010 @ 23:51:49 #52
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_79952873
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

"Rechtbank pleit kille pedofiele kindermoordenaar vrij van kille pedofiele kindermoord. De kille pedofiele kindermoordenaar bleek kinderen misbruikt en vermoord te hebben. Onderzoek van de rechtbank heeft hiervoor geen bewijs gevonden."

!
Heheh, Elsevier.

Bij deze beloof ik plechtig mijn complete garderobe op te zullen eten zodra dat blad een artikel publiceert over het klimaat, het KNMI, of überhaupt over het weer, dat niet ongelooflijk negatief is qua inhoud.
  maandag 5 april 2010 @ 10:40:24 #53
192683 AMDB
Visionair.
pi_79960404
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

!
Journalistieke geloofwaardigheid van 0,0 heeft dat blad. Hoeveel onderzoeken zouden er nog nodig moeten zijn om ze bewust van de veranderingen te maken? Ik denk dat het hier eerst een jaar lang 40 graden moet zijn voordat ze het geloven, en dan nog zullen ze kritisch zijn
pi_79968079
quote:
Op maandag 5 april 2010 10:40 schreef AMDB het volgende:
Journalistieke geloofwaardigheid van 0,0 heeft dat blad. Hoeveel onderzoeken zouden er nog nodig moeten zijn om ze bewust van de veranderingen te maken? Ik denk dat het hier eerst een jaar lang 40 graden moet zijn voordat ze het geloven, en dan nog zullen ze kritisch zijn
Ondertussen hebben we een strenge winter gehad en vertraging in de lente, maar dat kan de klimaatlobby niet deren
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_79968115
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:11 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ondertussen hebben we een strenge winter gehad en vertraging in de lente, maar dat kan de klimaatlobby niet deren
Weer <> klimaat... Maar dat is voor de zelfbenoemde 'sceptici' te hoog gegrepen ben ik bang.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_79968463
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Weer <> klimaat... Maar dat is voor de zelfbenoemde 'sceptici' te hoog gegrepen ben ik bang.
Ja, dat is precies mijn punt. Ik reageerde op een post van AMD die dit argument de andere kant op wel gebruikt. Dus dank voor de bijval
Exaudi orationem meam
pi_79968558
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef Lambiekje het volgende:
En nog meer fouten en nog meer fouten.
[..]

Wetenschap == List&Bedrog.

Wij de burgers het GEEN enkel invloed op het klimaat.
Misschien niet (of minimaal) op het klimaat, wel op vervuiling.
Je hebt geen wetenschap nodig om dat vast te stellen.
  maandag 5 april 2010 @ 15:45:16 #58
192683 AMDB
Visionair.
pi_79969048
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:24 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ja, dat is precies mijn punt. Ik reageerde op een post van AMD die dit argument de andere kant op wel gebruikt. Dus dank voor de bijval
Huh? Volgens mij doe ik dat niet?

Ik bedoel iig dat het eerst een jaar lang 40 graden moet zijn om sceptici te laten geloven dat de aarde opwarmt, gaat er niet over of dit een echt gevolg of teken van global warming is. Ik snap dat het hier ook kouder kan worden of dat er hele andere ingrijpende gevolgen plaats kunnen vinden
pi_79972148
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:11 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het was mondiaal de op vier na warmste winter sinds men begonnen is met meten.
pi_79972714
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:45 schreef AMDB het volgende:
Ik bedoel iig dat het eerst een jaar lang 40 graden moet zijn om sceptici te laten geloven dat de aarde opwarmt,
Geloof ik niets van. Klimaatverandering is een duidelijk vastgesteld feit. De afgelopen tien jaar waren de warmste in honderdvijftig jaar, na de jaren '90 die de warmste ooit waren, na de jaren '80 die de warmste ooit waren. De gemiddelde temperatuur is deze eeuw hoger in welke eeuw ook de afgelopen duizend, waarschijnlijk in ieder geval tweeduizend jaar. Alle voorgaande jaren hoorden bij de warmste sinds men begonnen is met meten. En wat is het? Klimaathoax. Als je nog niet overtuigd bent van klimaatverandering, dan wil je niet overtuigd worden.
pi_79973383
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja de oorzaak was volgens het zelfde instituut

Contributing to the warmth was an El Nino (el NEEN-yo), a periodic warming of water in the tropical Pacific Ocean, which can influence weather over large areas.

Ook laten ze een grafiek zien dat het verband aantoont tussen CO2 en de gemiddelde temperatuur,
daarbij vertellen ze dat ook waarnemingen op zee, via moderne comm. technieken gedaan worden en via satelieten. De grafiek begint in 1900 en eindigd in 2010.
Logisch dat de temp. vanaf 1990/2000 omgaat, satelieten en andere apparatuur die vooral de temp. op zee meten waren er medio vorige eeuw niet
Exaudi orationem meam
  maandag 5 april 2010 @ 19:02:14 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_79975426
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Warmste zomer
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 5 april 2010 @ 19:07:55 #63
192683 AMDB
Visionair.
pi_79975597
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Warmste zomer
Link niet aangeklikt zeker?
pi_79975609
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Warmste zomer
Sorry, ik ben een hemicentrist.
pi_79977745
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:05 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ja de oorzaak was volgens het zelfde instituut

Contributing to the warmth was an El Nino (el NEEN-yo), a periodic warming of water in the tropical Pacific Ocean, which can influence weather over large areas.

Ook laten ze een grafiek zien dat het verband aantoont tussen CO2 en de gemiddelde temperatuur,
daarbij vertellen ze dat ook waarnemingen op zee, via moderne comm. technieken gedaan worden en via satelieten. De grafiek begint in 1900 en eindigd in 2010.
Logisch dat de temp. vanaf 1990/2000 omgaat, satelieten en andere apparatuur die vooral de temp. op zee meten waren er medio vorige eeuw niet
Uhhu. Volgens mij heb je geen flauw idee wat je zegt, ik in ieder geval niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')