Ah ja, de Wiki. Daar ga ik ook niet aan zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bedoel waar ie opgeslagen is.Volgens mij.
Farmville verbroedert!quote:Markm Fokuser -> Mario Blaat: Heb ik al gezegd dat mijn Stable klaar is?
ongeveer een minuut geleden · Reageren · Vind ik leuk · Prikbord-naar-prikbord bekijken
Mario Blaat Heb ik al gezegd dat ik je in je zak ga schoppen als je thuis bent?
ongeveer een minuut geleden
Er staat bij mij Angeli's Farm (rechtsboven)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op naam zoeken. Wat is jouw FV naam?
Nouja, gewoon de naam waarop je Facebook geregistreerd is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:39 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Er staat bij mij Angeli's Farm (rechtsboven)
je bedoelt dat denk ik?
Ga naar friends, dan naar zoeken op naam/nickname en voer daar deze namen inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:39 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Er staat bij mij Angeli's Farm (rechtsboven)
je bedoelt dat denk ik?
Ik had het daar bij moeten houden, kreeg harness terugquote:
Fijn hè, die mensen die niet lezen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had het daar bij moeten houden, kreeg harness terug
Het is niet leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom is dit een leuk spel? Zie de collegebanken vol zitten met van die kutten die onder colleges varkens uit hun stalletje poepen..
Yoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:47 schreef Soohr het volgende:
Kan ik ook in de OP?
Soohr - Bouke (degeen met het kampvuur plaatje)
Varkens? Waar?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom is dit een leuk spel? Zie de collegebanken vol zitten met van die kutten die onder colleges varkens uit hun stalletje poepen..
HOAX! Die kunnen niet in een stal.quote:
Ah, jij bent dat dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Fancy_Me het volgende:
heb het lijstje genoteerd. heb als persoonlijk bericht fok fv gezet, zal wel duidelijk zijn
* Heroinjunk bereidt zich voor op het moment dat MarkM thuis komt.quote:
Je kreeg van mij een mystery gift! Ik kon geen brick sturen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
* Heroinjunk bereidt zich voor op het moment dat MarkM thuis komt.
Krijg ik verdomme weer een nail, die heb ik al compleet.
Ik wil geen brick, ik wil alleen maar planken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je kreeg van mij een mystery gift! Ik kon geen brick sturen.
ik verkoop die zooi voor 5 coins nu maar,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef Fancy_Me het volgende:
ik moet nog
8x bricks
8x harness
10x horseschoe
8x nail
7x wooden board
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef Fancy_Me het volgende:
ik moet nog
8x bricks
8x harness
10x horseschoe
8x nail
7x wooden board
Harness gestuurd, ik wil niets voor stable terugquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef Fancy_Me het volgende:
ik moet nog
8x bricks
8x harness
10x horseschoe
8x nail
7x wooden board
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Nog een plankje en dan krijgen jullie allemaal een grijs paard.
morgen kan ik weer sturenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Nog een plankje en dan krijgen jullie allemaal een grijs paard.
ik kan wel iets anders sturenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Harness gestuurd, ik wil niets voor stable terug
Ik zet er alleen mensen in die erom vragen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:04 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
ik kan wel iets anders sturen
overigens wil ik niet in de OP vermeld worden
okquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zet er alleen mensen in die erom vragen.
Geldermalsen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waar ben je nu ergens trouwens?
Thanks.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:06 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
okdacht zeg t even voor de zekerheid
Maar heb een mystery box naar je verzonden
Ik heb je een harness gestuurd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef Fancy_Me het volgende:
ik moet nog
8x bricks
8x harness
10x horseschoe
8x nail
7x wooden board
Ja dat ik naar werk moet zoeken daar ben ik elke dag mee bezig hoor, vandaag nog op een gesprek geweest dus sstquote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat ik naar werk moet zoeken daar ben ik elke dag mee bezig hoor, vandaag nog op een gesprek geweest dus sst
Je hebt 2 dingetjes. Ook ik hoef ze niet terug, doe maar paarden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef Fancy_Me het volgende:
ik moet nog
8x bricks
8x harness
10x horseschoe
8x nail
7x wooden board
als boerin?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat ik naar werk moet zoeken daar ben ik elke dag mee bezig hoor, vandaag nog op een gesprek geweest dus sst
Vraag aan Rik!1!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Tamaar, kan jij niet een plank naar me sturen, dan ben ik klaar.
Waarom stuur je mij Bricks?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:16 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je hebt 2 dingetjes. Ook ik hoef ze niet terug, doe maar paarden.
Hara aan de leg!quote:
Heb je er al 13?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb nog zeuuuven paardjes nodig voor mijn stal.
Ik heb 12 paardenquote:
Misschien kan ik jou nog wel wat sturen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb 12 paarden
maar geen stal...
quote:
Harness sent. Wil ik niet terug.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien kan ik jou nog wel wat sturen.
vervelend is dat ja,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef CasB het volgende:
Hmm, ik zit al weer op m'n limiet qua burenverzoeken.
ik zal eens kijken of het soohr account op facebook nog berichten mag sturenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Wackten wackten op wanneer mijn crops klaar zijn.
Trouwens, Soohr, als je mij toevoegt heb ik mijn blauwe lintje als buur.Ik kan alleen niemand meer toevoegen, dus dat zal jij moeten doen!
gedaan,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Wackten wackten op wanneer mijn crops klaar zijn.
Trouwens, Soohr, als je mij toevoegt heb ik mijn blauwe lintje als buur.Ik kan alleen niemand meer toevoegen, dus dat zal jij moeten doen!
Als vriend had ik je volgens mij al toegevoegd. Zal wel weer lang duren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:57 schreef Soohr het volgende:
[..]
gedaan,
als je accepteerd zal ik je als echte buur toevoegen
Brick check.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:25 schreef CasB het volgende:
En ik niet.Ik moet er nog maar 5. 2 nails, 1 brick, 1 schoen en 1 houten plank.
Ik zie na een refresh vaak een bericht van 40 minuten geleden als laatste. Na nog een refresh weer nieuwe en na nog een refresh weer dat bericht van 40min geleden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:33 schreef CasB het volgende:
Jeej!
Hmm, ik zie ineens geen berichten meer van applications.
-edit- Nu weer wel.
Ach, dat heeft FOK! ook 8 jaar lang volgehoudenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hè. Facebook heeft al jaren tig users, dit trage gebeuren is wel heel zot.
Sowieso zijn er nog maar een paar die dat wel willen, dus vraag 't desnoods hier even of zoquote:
Ik ook.quote:
Ik heb op accept geklikt, wie weet krijg ik geld erbij.quote:Sorry partner, you only got 11 neighbours for your barn raisin' . Do you want to pay minus 1 FV cash to finish the job?
Huh, 12 cash erbij. o.Oquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:59 schreef Cat22 het volgende:
FV:
[..]
Ik heb op accept geklikt, wie weet krijg ik geld erbij.![]()
En guess what!?!?!
Ik heb opeens 12 cash erbij! En mijn twee barns hebben plek voor 16 items!![]()
![]()
![]()
Echt bizar! Ben benieuwd of ze er nog op staan als ik het scherm refresh. Ik durf niet.quote:
Haha, ik zou dr een screenshot van maken. Dan refreshen en als het dan weg is mailen naar Zynga dat je je cash kwijt bent geraakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt bizar! Ben benieuwd of ze er nog op staan als ik het scherm refresh. Ik durf niet.![]()
Zal ik het maar snel gaan uitgeven of zo?
Nou, ik stuur hem en dan zegt ie dat ik hem verstuurd heb, maar degene naar wie ik hem verstuur krijgt niks?quote:
Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap die mystery boxen niet helemaal.
Nee nee, dat weet ik, maar hij doet vreemd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Je haalt ze uit je giftbox, zet ze op je farm, klikt op 'open' en dan zie je wat eruit komt. Dat item verdwijnt weer naar je giftbox waar je het dan uit kunt halen om te gebruiken of te verkopen.
Ja, dat las ik toen ik mijn antwoord postte. Volgende keer je vraag duidelijker stellen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee nee, dat weet ik, maar hij doet vreemd.
Heb je ze weggeklikt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zie de applicatie berichten bijna niet meer.
Niet zover ik weet. En hij staat bij mij ook op meest recent. Maar ik refresh en soms zie ik en dan klik in een bonus aan ofzo en daarna zijn ze weer foetsie. o_Oquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je ze weggeklikt?
Of staat je startpagina op "belangrijkste nieuws", dan moet je het even terugzetten op "meest recent" al moet ik zeggen dat hij bij mij ook wel wat dingen overslaat, dus voor de gamefeed kijk ik op farmville.com
Bij mij is hij ook "telkens" anders als ik refresh, althans, het lijkt of er twee soorten schermen zijn ofzo :s Maar goed; bij farmville.com doet hij het welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet zover ik weet. En hij staat bij mij ook op meest recent. Maar ik refresh en soms zie ik en dan klik in een bonus aan ofzo en daarna zijn ze weer foetsie. o_O
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij is hij ook "telkens" anders als ik refresh, althans, het lijkt of er twee soorten schermen zijn ofzo :s Maar goed; bij farmville.com doet hij het wel
Correctie: Op FV.com krijg ik nu "You currently do not have any posts in your game feed."
You've been awarded a Swallowtail Butterfly!quote:
Haha, ik heb er ook vierquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You've been awarded a Swallowtail Butterfly!
Mn vierde geloof ik, en dan zeggen ze dat ie uncommon is ;p
Wie ben je?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:34 schreef gothic-blackie het volgende:
zo na ut eten ff geklikt. ik moet voor me stable nu nog 2 bricks en 3 nails en dan is tie eindelijk compleet. dus als mensen nog gifts kunnen sturen, graag.
ga nu tas pakken en richting ouders, misschien vanavond nog ff fokken en farmvillen en anders, tot morgenavond!
had ik ook al, zal wel storing zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:41 schreef tliciouz het volgende:
Al mijn berichten zijn weg van dingen die er binnen komen laat maar zeggen wtf.
Mja, daar hebben we allemaal last vanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:41 schreef tliciouz het volgende:
Al mijn berichten zijn weg van dingen die er binnen komen laat maar zeggen wtf.
Ik heb net een twee eitjes van je gekregenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:44 schreef Mirjam het volgende:
ik heb olintjes en eitjes enzo, maar er verschijnt niks op m'n wall
oh, nouja, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb net een twee eitjes van je gekregen
Als je zoiets serieus opvat hebben we inderdaad weinig te besprekenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:50 schreef Misan het volgende:
Hey Hara, doe eens ff normaal ja met je "ik maak je af", dan tief je toch lekker op ofzo
Bedankt voor het paard.quote:
jij bent de eerste die me zo'n opmerking stuurt hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je zoiets serieus opvat hebben we inderdaad weinig te bespreken
Oh ja, dan moet dat inderdaad serieus zijn. My bad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:54 schreef Misan het volgende:
[..]
jij bent de eerste die me zo'n opmerking stuurt hoor
Toen ik naar haar profiel ging kreeg ik ook een pferd, en daarna was de homepage ook normaal maar na refresh gelijk weer kaputquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedankt voor het paard.![]()
FB is echt raar, ik be maar in je eigen profiel gaan staan om je stal niet te missen.
Uh, wat, waar, hoe?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:50 schreef Misan het volgende:
Hey Hara, doe eens ff normaal ja met je "ik maak je af", dan tief je toch lekker op ofzo
geeft niet hoor wat je er zelf van denkt, weet je iig hoe het over kan komen. storend dusquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dan moet dat inderdaad serieus zijn. My bad.
Ik kreeg z'n zoveelste gift voor stable dus zei 'nog een keer en ik maak je af hoorquote:
Ja, waarom maak je jezelf er in godsnaam zo druk om.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:57 schreef Misan het volgende:
[..]
ja rare reactie op een FV-gift, da's alles
oh maak me verder niet druk hoor, vond het alleen niet normaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, waarom maak je jezelf er in godsnaam zo druk om.
nietes, ik stuurde je een giftbox, ik maak je af!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik blijf iedereen maar sturen wat ze willen hebben maar volgens mij word ik wel 2 dagen compleet genegeerd, wordt gewoon een beetje flauw nuGiftbox vol crap waar ik niets aan heb.
Doe normaal man,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nietes, ik stuurde je een giftbox, ik maak je af!
Sarcasme te herkennen is blijkbaar ook een gave.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:59 schreef Misan het volgende:
[..]
oh maak me verder niet druk hoor, vond het alleen niet normaal
mja, is ongeveer met elke actie zoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik blijf iedereen maar sturen wat ze willen hebben maar vervolgens word ik wel 2 dagen compleet genegeerd, word gewoon een beetje flauw nuGiftbox vol crap waar ik niets aan heb.
smileys zijn niet voor niets in het leven geroepenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sarcasme te herkennen is blijkbaar ook een gave.
Gelukkig kan je op FV ook zoveel smileys posten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:01 schreef Misan het volgende:
[..]
smileys zijn niet voor niets in het leven geroepen
ja, kutfacebook, ik zie nog steeds geen nieuwe postsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Laten we weer op Facebook gaan zeiken.
Ik heb een normale computer....jullie blijkbaar nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ik naar haar profiel ging kreeg ik ook een pferd, en daarna was de homepage ook normaal maar na refresh gelijk weer kaput
Vooral die Topiary dingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:07 schreef Misan het volgende:
waarom zit er trouwens 9 van de 10 keer rotzooi in die mystery boxes?
Omdat iedereen meteen het spul weer verkoopt en zo steeds meer van die rotzooi in die boxen komtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:07 schreef Misan het volgende:
waarom zit er trouwens 9 van de 10 keer rotzooi in die mystery boxes?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat iedereen meteen het spul weer verkoopt en zo steeds meer van die rotzooi in die boxen komt
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net een paar mensen een doos gestuurd, oa Cat, tliciouz en Heroinjunk, maar na 't versturen een witte pagina. Is het aangekomen?
jupp.... vooral de traagheid!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik word een beetje moe van FB.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net een paar mensen een doos gestuurd, oa Cat, tliciouz en Heroinjunk, maar na 't versturen een witte pagina. Is het aangekomen?
Ontvangen! Thanks!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
Die extra fertilizer werkt alleen als je nog niet langs bent geweest, dus ik kan je landje niet meer bemestenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb eieren, een kalfje en extra fertiliser! Come and get it.
ik heb iedereen vandaag al gefertiliseeerdtdtdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb eieren, een kalfje en extra fertiliser! Come and get it.
en die is?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een oplossing voor de applicaties!
Nou, als je die nieuwe startpagina hebt, heb je aan de linkerkant dat rijtje met vrienden etc. staan. Dan klik je op vrienden en daarna klik je weer terug naar nieuwsoverzicht. Dat werkt iig bij mij.quote:
ik weet pas sinds dit topic dat je op die meldingen en ribbons enzo kan klikken voor punten enzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
grr, wanneer wordt die feed nou gefixt, ik mis veel zo
bijzonder jammer iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
grr, wanneer wordt die feed nou gefixt, ik mis veel zo
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, als je die nieuwe startpagina hebt, heb je aan de linkerkant dat rijtje met vrienden etc. staan. Dan klik je op vrienden en daarna klik je weer terug naar nieuwsoverzicht. Dat werkt iig bij mij.
ik heb jou nog niet gelolof ik?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef gateway het volgende:
Voor de stal heb ik nog nodig:
3 X planken
7 X spijkers
2 X stenen
6 x harness
9 x horseshoe
Dus; wie wat over heeft?
kreeg je er nog wat leuks voor terug?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef Ayca het volgende:
Pff ik heb die paardenstal gewoon verkocht hoor, wat een gedoe
20quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:12 schreef Misan het volgende:
hoeveel knollen passen eigenlijk in zo'n stal?
ik heb net mijn tweede estate gekocht en heb nog 5 ton overquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
20
Wat zie ik net, volgende uitbreiding kost 50k?Ik heb 11k
Wat coinsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:11 schreef Misan het volgende:
[..]
kreeg je er nog wat leuks voor terug?
ik moet nu spaeren voor de uitbreiding van 80kquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
20
Wat zie ik net, volgende uitbreiding kost 50k?Ik heb 11k
75k.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moet nu spaeren voor de uitbreiding van 80k
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moet nu spaeren voor de uitbreiding van 80k
Nope sorryquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
Wie heeft er nog een nail voor me?
Ik heb er nog twee nodig en dan is mijn stal klaar
Als het goed is heb ik je wat gegevenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef gateway het volgende:
3 X planken
7 X spijkers
2 X stenen
6 x harness
9 x horseshoe
Dus; wie wat over heeft?
Oo okequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef Misan het volgende:
[..]
een verhaal dat je je e-mailadres kunt achterlaten voor farmville berichten in de toekomst
Ik weet het weer eens nietquote:
De mijne doet het al de hele tijd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
Doet jullie Facebook het alweer? Die van mij niet.
is al klaarf jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Mirjam, is jouw stal al klaar?
En heb je anders nog andere wensen?
Flauw.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De mijne doet het al de hele tijd.
Hoefijzer onderweg!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik je wat gegeven
Ik heb nog 3x steen, 2x spijker, 2x hout en 2x hoefijzer nodig
Indferdwaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is al klaarf ja
heb nmomenteel niet echt wensen geloof ik. myhstery gift is altijd wel leuk
Ik kan je niet vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:17 schreef Cosmo. het volgende:
Iemand nog wat voor mij over?Voeg MisterCatdog maar toe
Dan ben jij nooit echt dronken geweest, vrees ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dronken is typen ook niet zo moeilijk hoor.
Niet op FOK! nee. Maar op m'n telefoon ging het altijd goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan ben jij nooit echt dronken geweest, vrees ik.
You're welcomequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
Misan, bedankt voor je peerd, liefje.
T9 is valsspelen,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Niet op FOK! nee. Maar op m'n telefoon ging het altijd goed.
Stoned niet.
Ik heb 7 bruine pferden en 7 grijze.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:24 schreef Misan het volgende:
[..]
You're welcome
Mijn vriendin kreeg een grijs paard trouwens
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoefijzer onderweg!
Ik had vandaag voor het eerst verpieterde veldjes. Mijn pompoenen waren rot
Als je stal klaar is en iemand anders klikt er op krijg je allemaal een grijs paardje!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:24 schreef Misan het volgende:
[..]
You're welcome
Mijn vriendin kreeg een grijs paard trouwens
[ afbeelding ]
Ik wil je doos graag.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Mirjam en MarkM hebben een mysterieuze doos![]()
Haar, mot je nog een peerd, beeb?
Dan SNW Catdogquote:
Had je die van mij al open gemaakt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:30 schreef gateway het volgende:
hmmzz, heb alleen maar request volgens FV, geen gifts....
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Mirjam en MarkM hebben een mysterieuze doos![]()
Haar, mot je nog een peerd, beeb?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem jij mijn doos, neem ik de jouwe!
jupp, denk ut, er staan geen gifts meer nuquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had je die van mij al open gemaakt?
Ik kan je nu niets meer sturen..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:36 schreef gateway het volgende:
3 X planken
7 X spijkers
1 X stenen
6 x harness
7 x horseshoe
Verder lijkt FV nu wel aardig te draaien, benieuwd voor hoelang
Shit. Ik bedoelde bij mijn gift de tekst "Eat it"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem jij mijn doos, neem ik de jouwe!
ben tot op heden altijd te laat geweestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je stal klaar is en iemand anders klikt er op krijg je allemaal een grijs paardje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |