Oh, okee... Ik vroeg het me gewoon af hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:26 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier nieuw. Ben hier wel ns eerder geweest maar niet vaak ofzo.
Wat een stom gedoe... Ga je na de logeerpartij van de andere poes nog wel heen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze vroeg ook of we al eerder katten gehad hebben, mijn vriend wel en ik niet. Vanaf dat moment zei ze ook niks meer tegen me. En alles wat ik zei werd halverwege afgekapt. We werden echt behandeld als twee kleine kinderen.
Maar Strega schrijf je S-T-R-E-G-Aquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:41 schreef Maes het volgende:
Ik vond nog een topic met aandacht voor Strega niet verkeerd
Dat mag ook wel, tuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, okee... Ik vroeg het me gewoon af hoor
[..]
Wat een stom gedoe... Ga je na de logeerpartij van de andere poes nog wel heen?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar Strega schrijf je S-T-R-E-G-A
niet P-A-G-A-N
Precies wat ik als laatste poste in het vorige topic. Ik heb mijn mening al klaar maar aan de manier waarop je poste in het foto's van honden topic vind ik dat je lief bent met dieren. Dan maakt het niks uit of het een hond of een kat is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Inderdaad. Fijn dat de operatie goed is gegaan!
Zou kunnen dat ze ons af wilden schrikken. Ik zie er ook wel een beetje oud als 14. Maar ze had best aan me kunnen vragen hoe oud ik was ofzo. Ik ga nu heel hard hopen dat ze er volgende week nog zijn en dan nemen we ze alsnog.
Dat is de goeie instelling!!!!! En als je weer terug komt dan laat je sowieso zien dat je er echt voor wilt gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, tuurlijk.
Ja als Minet weg is gaan we gewoon terug, die poezebeesten kunnen er niets aan doen dat die mevrouw zo stom doet.
Ik vind je liefquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet P-A-G-A-N
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet P-A-G-A-N
Prioriteiten stellen heet datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik had ook al een mooie Strega TT in gedachten maar ik moest ff puppy plat laten knuffelen
Maar dan had je beter niet kunnen gaan kijken als je ze toch nog niet mee kon nemenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben er eigenlijk een beetje verdrietig van. Ik had ze zo graag meegenomen. Maar hopen dat als ze er niet meer zijn zaterdag ze een ander lief baasje hebben gekregen.
De poezen bleken trouwens geen zusjes te zijn, maar ze hoorden wel bij elkaar. De mevrouw van het asiel zei echter wel dat als ze een van de twee kon plaatsen, ze dat ook zou doen. Omdat ze belangrijker vond dat een van de twee geplaatst werd omdat ze niet wilde dat ze er te lang zouden zitten.
Ja de vrouw van de baas dus hequote:
Klinkt niet als een prettig bezoekje, zonde zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben er eigenlijk een beetje verdrietig van. Ik had ze zo graag meegenomen. Maar hopen dat als ze er niet meer zijn zaterdag ze een ander lief baasje hebben gekregen.
De poezen bleken trouwens geen zusjes te zijn, maar ze hoorden wel bij elkaar. De mevrouw van het asiel zei echter wel dat als ze een van de twee kon plaatsen, ze dat ook zou doen. Omdat ze belangrijker vond dat een van de twee geplaatst werd omdat ze niet wilde dat ze er te lang zouden zitten.
Vond ze em leuk?quote:
Dat snap ik ook wel hoor. Maar als je het niet probeert dan weet je het niet. Maar dat is ook niet het punt, het punt is dat ze dat ook best op een normale manier had kunnen doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan had je beter niet kunnen gaan kijken als je ze toch nog niet mee kon nemen![]()
Ze zijn er vast nog wel volgende week hoor.
Ik snap eigenlijk ook wel dat ze dieren niet zomaar reserveren, ik gok dat ze dat vaak teleurgesteld heeft
Vraag je nou of regen nat is?quote:
Toch hoor ik dat vaker over asielmedewerkers, ik denk dat t soms ook werk kan zijn waar je erg verbitterd van wordt of zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor. Maar als je het niet probeert dan weet je het niet. Maar dat is ook niet het punt, het punt is dat ze dat ook best op een normale manier had kunnen doen.
Dat je geen ervaring hebt met katten is toch geen reden om mensen geen katten te laten adopteren?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef DanseMacabre het volgende:
@Maes, dankje! Belang van het dier staat bij mij voorop. Ik wil dat het beestje gelukkig is, wat er ook moet gebeuren. Het is niet zo dat ik helemaal geen ervaring heb met katten ook, ik ben ook helemaal gek met de kat van liefs ouders. En ik ben geen 14 hoor, ik ben 21 maar omdat ik klein ben schatten ze me altijd rond die leeftijd en daar wordt ik dan ook naar behandeld.
@Tombolafan, ik ga er echt voor ja. Als ze er zaterdag nog zijn neem ik ze mee en ga ik er alles aan doen om ze een fijn thuis te geven.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind je liefen het klopt dat ik al wat ouder ben maar het gaat om de aandacht die we er aan besteden, scheet niet hoe je iets schrijft.
Poepig he , die Maes van onsquote:
Hier noemen we dat melig zijn en dat mag op vrijdagmiddagquote:
Volgens de medewerkster waren het heel goed verzorgde katten. Ze kwamen ook niet echt getraumatiseerd over, meer als hele open, vriendelijke katten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat je geen ervaring hebt met katten is toch geen reden om mensen geen katten te laten adopteren?
Ik kan me voorstellen dat je voor zwaar getraumatiseerde niet meteen aan iemand zonder ervaring denkt maar als dat niet speelt....
Ja zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toch hoor ik dat vaker over asielmedewerkers, ik denk dat t soms ook werk kan zijn waar je erg verbitterd van wordt of zo.
Ja, ik ben idd melig...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier noemen we dat melig zijn en dat mag op vrijdagmiddag
Ja, ik ben gewoon een beetje jaloersquote:
Ik zou het niet kunnen / willen doen hoor, in een asiel werkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja zekerHet tekent mensen echt.
Ik heb hier in het asiel een poosje gewerkt en ik kreeg daar zelfs wel eens het verwijt dat ik teveel van mensen hield
KOM DAN OOK GEWOON ES PUPPYKNUFFELEN!quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb hier in het asiel een poosje gewerkt en ik kreeg daar zelfs wel eens het verwijt dat ik teveel van mensen hield
Serieus, ik was echt stomverbaast. Ik ga inderdaad graag met mensen om hoor maar daar werden mensen ook soms als kleuters behandeld en zo ben ik niet. Je wil toch een goede match? Zowel voor de mens als voor het dier.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef senesta het volgende:
Volgende week zondag ga ik kittens knuffelen
Senes, wil je er nog EN tussen zetten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:04 schreef Cat22 het volgende:
Trouwens, Maes: 'met een twitterde Pagan'?
Dat was precies mijn reactie maar ik ben er uiteindelijk wel weg getreiterd omdat ik buiten het "We houden alleen van dieren" groepje viel en me daar niet aan wilde aanpassen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar Senes kom op, je moet wel kiezen he, je kan niet en van mensen houden en van dieren hoor
Donequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Senes, wil je er nog EN tussen zetten?![]()
Thank's Cat, ik wil teveel doen tegelijk.
quote:
Ik heb er zin in en de kids hebben het er steeds over ookquote:
Vriendin van me werkt er nu... het moet nu wel oke zijn...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was precies mijn reactie maar ik ben er uiteindelijk wel weg getreiterd omdat ik buiten het "We houden alleen van dieren" groepje viel en me daar niet aan wilde aanpassen.
[..]
Done
Ook voor hen, het is toch wel heel triest dat je alle mensen zo moet wantrouwen, er zijn er nogal wat namelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat zielig zeg, dat je daar bent weggetreiterd om die reden.
Ja, de vrouw die er nu zit is een stuk beter, Inekequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vriendin van me werkt er nu... het moet nu wel oke zijn...
maar goed, ik kwam een poos gelee een hondje brengen, of ik niet goed snik was want het was zaterdag!?
Ja, en?dat hondje zat bijna 3x onder de auto
![]()
JA EN HET WAS ZATERDAG ZE WILDE NAAR HUIS HOOR!
Ik moest me echt inhouden om dr niet een mep te geven
Ach, als je man was had je niet eens een nieuw topic kunnen openen terwijl je iets anders aan het doen was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Senes, wil je er nog EN tussen zetten?![]()
Thank's Cat, ik wil teveel doen tegelijk.
Pesies. Ik haat mensen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar Senes kom op, je moet wel kiezen he, je kan niet en van mensen houden en van dieren hoor
Hij belde ter plekke een dierenarts om het beestje in te slapen... mankeerde gewoon niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Gadver wat walgelijk. Bij mij zou de nieuwe liefde dan dus mooi pech hebben.
Ik zou er denk ik niet kunnen werken. Om die verhalen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ook voor hen, het is toch wel heel triest dat je alle mensen zo moet wantrouwen, er zijn er nogal wat namelijk![]()
Maar het is ook wel erg sneu wat je ziet en hoort in een asiel hoor en de verhalen van de dierenambulance..
Een doos met kittens die achter de wielen van een dierenambulance worden gezet of zelfs door een brievenbus werden geduwd mensen die hun hond van 18 komen brengen omdat de nieuwe liefde niet van dieren houd en dreigen het beestje anders in te laten slapen. Nu klinkt dat erg maar als je tegenover zo'n man staat en zo'n hondje vol vertrouwen met een kwispelt staartje achter die man ziet staan...dan is het hartverscheurend.
En dat zijn maar twee verhalen van de heeeeele vele.
Dat bedoel ik maar en nu ga ik boodschappen doen dan kan het weekend beginnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, als je man was had je niet eens een nieuw topic kunnen openen terwijl je iets anders aan het doen was.![]()
[..]
Pesies. Ik haat mensen.
Ik haat jullie allemaal!![]()
Wat een eikel..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij belde ter plekke een dierenarts om het beestje in te slapen... mankeerde gewoon niets.
Oh ik las het ook net.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef MissBliss het volgende:
Waar is Ynske als een bepaald persoon weer grappig doet in Z&G je haar nodig hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oeh, waar ongeveer???quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik las het ook net.
Van Ymme he![]()
![]()
Geweldig
Laatste twee pagina's van Z&G moet je ff lezen.quote:
Hoge pijngrensquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik las het ook net.
Van Ymme he![]()
![]()
Geweldig
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 15:58 schreef tombolafan het volgende:
Raadsel van de week:
K. (2,5) wil een broodje. En 'polf'
Ik:Wat?
K.: POLF!
Ik: Melk?![]()
K: Nee, Polf!!! In de keuken!
* we lopen naar de keuken. Hij wijst in de vijzel (![]()
) maar daar zit het niet in ("waar is de polf nou???")
Hij wijst naar de hagelslag... "Dat is m niet!"
Koelkast voor wie raadt wat hij wil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Volgens mij heeft ze het zelf niet eens door nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef senesta het volgende:
Ik vind het sneuVolgens mij heeft ze echt niet door wat ze fout doet..
Dan is het wel sneu voor haar inderdaad... Maar voor ons is het grappig...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef senesta het volgende:
Ik vind het sneuVolgens mij heeft ze echt niet door wat ze fout doet..
Nou ja, als ze het na jaren nog steeds niet snapt is er misschien wel iets mis met haar...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Ze is/post al járen zo en krijgt al jaren zulke reacties, dan zou ze er toch iets van kunnen leren zou je denken
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
Raadsel van de week:
K. (2,5) wil een broodje. En 'polf'
Ik:Wat?
K.: POLF!
Ik: Melk?![]()
K: Nee, Polf!!! In de keuken!
* we lopen naar de keuken. Hij wijst in de vijzel (![]()
) maar daar zit het niet in ("waar is de polf nou???")
Hij wijst naar de hagelslag... "Dat is m niet!"
Koelkast voor wie raadt wat hij wil...
dat wist ik meteen al hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vroeger werd hier limonade oliedade genoemd, en pantoffels werden sloffels![]()
en speculaas was koekelaas
🐙
been there, done thatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:17 schreef Qwea het volgende:
Ik kots werkelijk op mijn vrienden groep. Ik ga ze maar dumpen denk ik
Och zo zijn er wel meer toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Ze is/post al járen zo en krijgt al jaren zulke reacties, dan zou ze er toch iets van kunnen leren zou je denken
Soms is even afstand ook wel prettig of gewoon zeggen wat je dwars zitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:17 schreef Qwea het volgende:
Ik kots werkelijk op mijn vrienden groep. Ik ga ze maar dumpen denk ik
Zou je denken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef MissBliss het volgende:
quote:
De laatste x heb ik gezegd wat me dwars zat, dat gaat ff goed, ennu flikken die profiteurs weer hetzelfde. Overal willen zuipen, behalve bij hun thuis. Alles willen opvreten, zolang zij geen geld hoeven te dokken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Och zo zijn er wel meer toch?
[..]
Soms is even afstand ook wel prettig of gewoon zeggen wat je dwars zit
Ik noem mn pantoffels , toffels!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat wist ik meteen al hoor![]()
![]()
vroeger werd hier limonade oliedade genoemd, en pantoffels werden sloffels![]()
en speculaas was koekelaas
Ik zou ze gewoon niet meer uitnodigen dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
De laatste x heb ik gezegd wat me dwars zat, dat gaat ff goed, ennu flikken die profiteurs weer hetzelfde. Overal willen zuipen, behalve bij hun thuis. Alles willen opvreten, zolang zij geen geld hoeven te dokken.
Ik ga ze dumpen
Ik wil het ook wel even in OUD gaan posten heurquote:
Dan is het wel een keer klaar jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
De laatste x heb ik gezegd wat me dwars zat, dat gaat ff goed, ennu flikken die profiteurs weer hetzelfde. Overal willen zuipen, behalve bij hun thuis. Alles willen opvreten, zolang zij geen geld hoeven te dokken.
Ik ga ze dumpen
Nee hoor laat maarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel even in OUD gaan posten heurof er een speciaal topic met "YMME IS EEN DOMWIJF" in de TT voor aanmaken
Nou, mooi dus he.. komt ie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon niet meer uitnodigen dan.
Zeker weten? Als je het zo graag wil dan wil ik het wel voor je doen hoor!!quote:
Die Qwea, behulpzaam as everquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeker weten? Als je het zo graag wil dan wil ik het wel voor je doen hoor!!
Je weet dat als vrouwen nee zeggen, ze ja bedoelen hea?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Die Qwea, behulpzaam as ever
Nee hoor, lief aangeboden maar laat maar
OMG, uitgaan is echt zóveel duurder dan thuisblijven!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, mooi dus he.. komt ie.
Morgen aaf zouden we eigenlijk weggaan met zn 6'en. Maar 2 vrienden hebben het krap. oke, shit happens. Gaan we lekker ff biertje bij iemand thuis drinken.
Vorige x was het hier, en die keer daarvoor bij J&L (die het krap hebben) ennu sms ik dus of het bij die anderen kan. Neuj, kan niet. Kost meer dan uitgaan.wtf, een kratje bier kost 11 euro inc statiegeld
2 zakken chips een euro. 12 euro ben je klaar.
Uitgaan kost meer hoorAlleen als wij nu morgen naar J&L gaan, gaan zij dus ook mee
ik ben het zat dat ze telkens van andere profiteren.
Ik ben klaar met ze heb ik nu besloten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG, uitgaan is echt zóveel duurder dan thuisblijven!
Ik weet ook niet echt een oplossing eigenlijkVoortaan alleen met J&L afspreken misschien
Ik wil wel weten waar zij uitgaan dan, als dat goedkoper is dan thuisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben klaar met ze heb ik nu besloten.
Ik ga ze niet meer uitnodigen, niks meer.
Man, als ik uitga ben ik zeker 50 euro kwijt, voor een uurtje of 3
Doodvallen kunnen ze.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Eigenlijk willen ze gewoon bij jouw thuis uitgaan Qwea.
dat wil iedereen wel, fock de skihut, de blauwe schouw is where it's at!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Eigenlijk willen ze gewoon bij jouw thuis uitgaan Qwea.
Ik ook wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil wel weten waar zij uitgaan dan, als dat goedkoper is dan thuis
Ik ga even naar de dierenwinkel!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat wil iedereen wel, fock de skihut, de blauwe schouw is where it's at!
jup, dat heet oestrogeen, ongeveer 50% van de bevolking heeft er last van!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:41 schreef Barbaaf het volgende:
Nu heerst er in [OUD} ook wel een enorme roedelmentaliteit lijkt het, zodra er eentje iemand aanvalt duikt de rest er ook bovenop. Zullen de hormoontjes wel zijn
Daar wil ik me nog ff niet vertonenquote:
wanneer had je wel plannen om zwanger te worden dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar wil ik me nog ff niet vertonen![]()
Je bent tegenwoordig samen zwanger héquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wanneer had je wel plannen om zwanger te worden dan?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat wil iedereen wel, fock de skihut, de blauwe schouw is where it's at!
ohja das ook waar, dus, ga je nog melk lekken, of ga je niet zo ver?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig samen zwanger hé
kebab!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef Qwea het volgende:
kan iemand me alsjeblieft vertellen wat ik moet eten? Ik heb GEEN zin om te koken.
Ik hoef geen patat. En chinees ook niet
ooh ik had nog niet erbij gezegd dat ik een erg kieskeurige kerel had he? Geen kebab, geen shoarma, geen gyros, geen andere dingen van datquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ik had nog niet erbij gezegd dat ik een erg kieskeurige kerel had he? Geen kebab, geen shoarma, geen gyros, geen andere dingen van dat
pizza met kebab!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
PIZZAAAAAAAAAAAA natuurlijk.
Opgelost.
Slotje
Huuuuuuuuu das vet goorquote:
Ik zie daar trouwens echt niks kliekjesvormerigs in hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:54 schreef nieslief het volgende:
OMFGeven OUD Z&G bijgelezen. Idd kliekjes vorminghormonen en de bekende druppel die de emmer doet overlopen. Hilarisch.
Q. aardappels groente en vlees.
Nu heb ik trek in pizza , dank jequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je het goed doet niet![]()
alhoewel ik zelf ook wel meer van een goed gevulde calzone ben
Whats in a four lettered namequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Die Ymme is gewoon altijd zo bot en zo lomp, ik snap best dat ze daar met zn allen bovenop duiken af en toe.
Lees mn post over niet koken nog eensquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:54 schreef nieslief het volgende:
OMFGeven OUD Z&G bijgelezen. Idd kliekjes vorminghormonen en de bekende druppel die de emmer doet overlopen. Hilarisch.
Q. aardappels groente en vlees.
Flikker jij es ff lekker op koekwausquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Flikker jij es ff lekker op koekwaus
Niet lomp, gewoon totaal debielquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie daar trouwens echt niks kliekjesvormerigs in hoor.
Die Ymme is gewoon altijd zo bot en zo lomp, ik snap best dat ze daar met zn allen bovenop duiken af en toe.
Ik zit verdomme nog te werken, kun jij niet zeggen hequote:
Ja, vraag dat maar es aan Ymmequote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Waarom kan je geen geld overmaken als je bekkeninstabiliteit hebt?
Vraag gelijk of ze al sneeuwwitjes heeftquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ok, ga ik dr ff bellen.
Ik heb al 4u weekend, KUN JIJ NIET ZEGGEN HE?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit verdomme nog te werken, kun jij niet zeggen he
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vraag gelijk of ze al sneeuwwitjes heeft![]()
![]()
Luie aapquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb al 4u weekend, KUN JIJ NIET ZEGGEN HE?
Ik krijg een robijn dejavuquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ow ze gaat nie meer posten nie meer zegt ze
quote:
"IK GA NU ECHT WEG HOOR"quote:
Ze zouden t vast niet op prijs gesteld hebben als we daar allemaal een reltvp geplaatst hadden hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef Qwea het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 622
zo. Dan hoef ik het niet steeds op te zoeken om er in te loeren
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
"IK GA NU ECHT WEG HOOR"
"Hoi"
"JA NEE ECHT IK KOM NOOIT MEER TERUG"
"Hoi"
"IK ZWEER HET IK GA VAN DIT FORUM AF!"
"Hoi"
Geen idee, zullen we het gewoon even doen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zouden t vast niet op prijs gesteld hebben als we daar allemaal een reltvp geplaatst hadden he
Ze is al weg toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, zullen we het gewoon even doen?
We kunnen ook een rel PM sturenquote:
Ik vraag wel of Kleurdoos me wil waarschuwen als ze weer ergens boven komt drijvenquote:
Ik zeg je, een paaaaaaaareltjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Michael Jackson #85: a great father
Die dus, das echt een topic dat alleen een Robijn kan maken.
![]()
Een juweeltje dus
Goed idee! Gaan we dan rel tvp's plaatsenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag wel of Kleurdoos me wil waarschuwen als ze weer ergens boven komt drijven
Joa, das wel een plan hea?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed idee! Gaan we dan rel tvp's plaatsen
Ow, ze ging alleen weg uit dát topic?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef Qwea het volgende:
IK HEB DR GEVONDEN OH-OH Generatie 2010 # 2
Ja, helemaal stoppen met posten zit er niet in denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow, ze ging alleen weg uit dát topic?
Das wel saai, ze is een fijne bron van vermaakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, helemaal stoppen met posten zit er niet in denk ik
Ik kan dr een pm sturen met een verzoek van ons die we hier doen om te stoppen met posten
oke, wacht :quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel saai, ze is een fijne bron van vermaak
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, wacht :
Ymme, hierbij doe ik een oproep. Blijf alsjeblieft doorposten in Z&G zodat we ons helemaal de tering kunnen lachen over je debiele opmerkingen.
Groetjes,
Anoniempje
wat denk je? Zou ik invloed hebben?quote:
Heb jij dat wel es niet dan?quote:
Gedraag ik me ooit niet?! En waarom ga je me tot 20u verlaten? Das veelste langquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh jongens, meisjes !
Ik ben zo afk, en tot een uur of 20.00 mss wel.
Houden jullie Qwea ff in de gaten voor me?
Dat ze zich een beetje gedraagt en zo?
Thnx
Gelukkig is dr niemand anders hier , kun je weinig schade aanrichten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gedraag ik me ooit niet?! En waarom ga je me tot 20u verlaten? Das veelste lang
Dag lekker preuts meisje van mequote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig is dr niemand anders hier , kun je weinig schade aanrichten.
Dag popje, tot later
Op wát?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
Kijk nou!Onze Trix staat op punditkitchen.com!
[ afbeelding ]
\quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op wát?
Mijn poes staat in het icanhascheezburger boek
Ik ga zaterdag idd gewoon terug als ze er nog zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Wat fijn dat Strega der babbeltjes al weer terug heeft![]()
Nu nog een vlot herstel![]()
DM, wat lullig dat je je zo voelde in het asiel![]()
Ik zou me er niets van aan trekken en volgende week weer heengaan als ze er nog zitten.
En nu Ymme lezen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, wacht :
Ymme, hierbij doe ik een oproep. Blijf alsjeblieft doorposten in Z&G zodat we ons helemaal de tering kunnen lachen over je debiele opmerkingen.
Groetjes,
Anoniempje
heel dom jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
Zo schokkend is dat Ymme verhaal toch niet? Ze is gewoon heel dom en naief schijnbaar en snapt niet wat haar woorden bij anderen voor gevoelens oproepen.
Persoonlijk vind ik iemand met de nick 'devilishbaby' die voor de 3e keer zwanger is maar nu ongewenst omdat haar vriend zich zou laten steriliseren raarder. Zeker als die vriend zegt er totaal niet blij mee te zijn en roept dat het nog 100x mis kan gaan
Want? Kan toch dat ze gewoon niet teruggelezen had ofzo? Ik vind dat echt niet schokkend ofzo, beetje ongelukkige timing wellicht, maar 'totaal van de pot gerukt'.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
heel dom ja
maar als er net een kind thuis geboren is, ga je niet de dag erna vragen of er ooit iemand in dat topic al eens thuis bevallen is.
die is totaal van de pot gerukt.
fok!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze is gewoon heel kinderlijk, naïef, en laagbegaafd volgens mij
geloof me dat mens is zo dom.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Kan toch dat ze gewoon niet teruggelezen had ofzo? Ik vind dat echt niet schokkend ofzo, beetje ongelukkige timing wellicht, maar 'totaal van de pot gerukt'.
Ze is gewoon heel kinderlijk, naïef, en laagbegaafd volgens mij
Ik vind het vooral zo fantastisch dat ze nu zegt dat ze een pijnloze zwangerschap heeft gehad en een hoge pijngrens heeft, maar dus idd te bescheten was even naar de brievenbus te lopen ivm haar bekkeninstabiliteit en al maanden thuiszit van haar werk, vanwege datzelfde bekken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 17:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
heel dom ja
maar als er net een kind thuis geboren is, ga je niet de dag erna vragen of er ooit iemand in dat topic al eens thuis bevallen is.
die is totaal van de pot gerukt.
Ja dat slaat inderdaad als een lul op een drumstelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo fantastisch dat ze nu zegt dat ze een pijnloze zwangerschap heeft gehad en een hoge pijngrens heeft, maar dus idd te bescheten was even naar de brievenbus te lopen ivm haar bekkeninstabiliteit en al maanden thuiszit van haar werk, vanwege datzelfde bekken.
Ja, ik lees daar veel![]()
Nu ga ik het generatie 2010-topic lezenwant dat programma heb ik ook gekeken
Lees Z&G maar, het is maar 1 pagina'tje ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:59 schreef Enfermera het volgende:
Wat is dat hele gedoe met Ymme?Ik heb 't niet gevolgd. Samenvatting SVP?
![]()
Dat is dan echt een moment dat je denkt dat je hele leven ineenstortquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag idd gewoon terug als ze er nog zitten.
Hoor net zoiets vervelends. Tante gisterochtend niet wakker te krijgen, in coma door verkeerde medicijnen. Haar man, mijn oom krijgt gister te horen dat ie longkanker heeft. Die man heeft elf honden, wat moet daar dan mee.
Alleen, zowel bij deze als bij die filmposters, mis ik het WTF-moment.... misschien wat uitleg?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ken je shitbrix zeker ook wel, allemaal plaatjes met een wtf moment
[ afbeelding ]
Wat afschuwelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag idd gewoon terug als ze er nog zitten.
Hoor net zoiets vervelends. Tante gisterochtend niet wakker te krijgen, in coma door verkeerde medicijnen. Haar man, mijn oom krijgt gister te horen dat ie longkanker heeft. Die man heeft elf honden, wat moet daar dan mee.
Bij de filmposters stond er 'SEX' en bij deze hebben broer en zus rechts kinderen gekregenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 18:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is dan echt een moment dat je denkt dat je hele leven ineenstort
[..]
Alleen, zowel bij deze als bij die filmposters, mis ik het WTF-moment.... misschien wat uitleg?
Ja, ik voel me een beetje beduusd nu. M'n moeder kon ook geen contact met 'm krijgen. Hij wilde met niemand praten, kon alleen maar huilen.. Ik heb zo met 'm te doen. Het is zo'n vreselijk lieve man.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is dan echt een moment dat je denkt dat je hele leven ineenstort![]()
[..]
Alleen, zowel bij deze als bij die filmposters, mis ik het WTF-moment.... misschien wat uitleg?
Wat is Z&G?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lees Z&G maar, het is maar 1 pagina'tje ofzo
Filmposters:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is dan echt een moment dat je denkt dat je hele leven ineenstort![]()
[..]
Wat een ellende allemaal zegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 18:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, ik voel me een beetje beduusd nu. M'n moeder kon ook geen contact met 'm krijgen. Hij wilde met niemand praten, kon alleen maar huilen.. Ik heb zo met 'm te doen. Het is zo'n vreselijk lieve man.
@missbliss m'n tante is inmiddels weer uit coma gelukkig. Of het te behandelen is weet ik niet. Dat wordt nog bekeken.
wie is Minet?quote:
Dat ga ik vanavond maar weer es tellen en dan komt er morgen weer een nieuwe ronde, net zo lang tot het laatste nummer overblijftquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:41 schreef Ynske het volgende:
Greys dat esf topic van gister. wat gebeurd daar nu verder mee?
Oeh, zondag is DE dag? Heb je al een hysterische outfit?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
Oh Maes, mocht je dit lezen...
Ik ga je morgen even bellen over zondag, hoe laat we dan weggaan
En Mister Eurovisie Johnny Logan zit in de jury![]()
Ik denk dat ik in gepast en stemmig zwart gaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh, zondag is DE dag? Heb je al een hysterische outfit?
Tikje laatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:05 schreef Pagan het volgende:
Operatie is goed gegaan. Net de chirurg op mijn voicemail.(sinds tele2 op het net van T-Mobile zit is het bereik megakut.) Ik spreek zo iemand liever persoonlijk en mij 06 heb ik, zeker nu, altijd bij me.
Over 2-3 uur mag ze terug naar de afdeling, dan weet ik meer.
Alleen als je ook een hoedje opdoet met een voile.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in gepast en stemmig zwart ga
quote:
Aha...ben ik toch niet de enige die dat wel vaker is opgevallen....dat sommige asielmedewerkers een beetje contactgestoord zijn naar de klanten(mensen die een dier willen ophalen)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Haha xDquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:48 schreef trovey het volgende:
Ik ga boodschappen doen en kom vanavond na 11.00 uur pas weer terug....de computer is hier zo traag dat het niet leuk is...zeker teveel mensen op FOK....heeft het nog zin om na 23.00 uur hier in te loggen of ligt iedereen dan al op 1 oor....de laatste tijd gebeurt mec dat nogal eens
...nou ja zie wel...ik heb in ieder geval de aankondiging gedaan
ZIE JE NOU WEL! Mensen die mij gek verklaren met 100 euro zijn zelf gekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
@pagan fijn de operatie gelukt is
@q met betrekking tot je vrijgezellenfeest ik werd net gebeld of ik 100 euro veel vond. Voor mijn schoonzus eigenlijk wel ja. Ik heb er echt geen zin maar kan moeilijk weigeren.
http://link.marktplaats.nl/317354490quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:40 schreef Qwea het volgende:
iemand enig idee waar ik zo'n duitse bierlaars kan kopen?!
Wat supergaaf!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:15 schreef Pagan het volgende:
@ TT
Zo, net terug. Wie zat er rechtop in bed, praatte honderduit en was erg te spreken over de chirurg die de operatie deed? Juist, Strega. De man heeft heel duidelijk uitgelegd wat hij ging doen, en vooral ook waarom hij dat ging doen. Als deze man er vanaf het begin bij was geweest waren we misschien niet eens een second opinion wezen halen. Voor een hoop doktoren zijn mensen een soort meccanodozen van vlees en bloed. Dat die mensen ook kunnen communiceren en dat zelfs erg graag willen, vooral over hun eigen lijf is lastig te behappen voor ze.
Ze zit vol goede moed, heeft vanavond al warm gegeten, was nu erg moe en ging kijken of ze oh-oh nog ziet figureren/flaneren in Flikken Maastricht.
De planning is om het pootje maandag al in het gips te zetten om de fixatie die ze hebben uitgevoerd zo optimaal laten genezen zonder kans op scheefgroei. Normaal doen ze dat pas als de wonden genezen zijn, maar gezien de voorgeschiedenis laat hij het gips liever vttt. verwijderen om de genezing te controleren.
Morgen is het de bedoeling de laptop aan te slingeren, eens kijken of we daar internet aan de praat krijgen.
![]()
![]()
![]()
Voor wie daar behoefte aan heeft, kies er maar eentje uit die bij je past, er zijn er genoeg.
Dit waren vast meer dan 140 tekens.
ja! er was niks om over te zeikenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Pagan dat klinkt zo goed als maar zou kunnen zeg![]()
Wat fijn![]()
Qweaaaaaa heb je je een beetje gedragen tijdens mijn afwezigheid???
Thnx! Ik had hem al gevonden. Maar ik zoek er 1 van 2 literquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/317354490
http://link.marktplaats.nl/316254614 als je Duits weglaat uit je zoekopdracht.
Shitzooi zegquote:
die moet je met de tenen omhoog drinken hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:40 schreef Qwea het volgende:
iemand enig idee waar ik zo'n duitse bierlaars kan kopen?!
weet je dat ik die nog steeds niet gezien heb!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh, Donnie Darko op tvHeerlijke film
OHHHH! Heiligschennis!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je dat ik die nog steeds niet gezien heb!
*lijstje met films die ik echt nog moet zien langer ziet groeien
ja ik weet het, maar ik heb gelukkig wel wat films gezienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OHHHH! Heiligschennis!!!![]()
Die MOET je echt zien. Sommige 'vage' films zijn echt te erg, maar deze... is zo mooi. Echt super. Ik heb 'm toen ie uitkwam in de bios gezien, heb 'm nu op DVD, en heb 'm denk ik sinds die tijd nog wel 10x gezien. De sfeer die ze neerzetten, het acteerwerk is echt![]()
sambal bai?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:38 schreef DanseMacabre het volgende:
We hebben een van onze ratjes zojuist kennis laten maken met de kat.
geef zijn portie maar aan Subtlequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat hadden we verwacht ja. Elsa (de rat) ging even op haar gemak snuffelen en besloot toen maar lekker warm tegen de kat aan te kruipen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Ah ok.
De kat vond het ook wel leuk, lekker kroelen met een rat, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
mensen doe maar niet net alsof, ik weet dat jullie geen leven hebben
en nou hier komen
Ik had vandaag gewoon écht een leven. Ik schrok er van!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
en nou hier komen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vandaag gewoon écht een leven. Ik schrok er van!![]()
Zag net dat mijn Farmville groenten zijn verpieterd, gewoon verrot omdat ik ze veel te laat geoogst heb.
Nou dan weet je wel hoe laat het is
Ik maak alleen maar even een half uurtje vol op FOK! om zo Lost seizoen 6 te gaan kijken op Net 5quote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
en nou hier komen
Nee hoor, doe ik nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga demonstratief lost 6 niet kijken, want ik heb teveel afleveringen gemist, en die wil ik eerst kijken![]()
dus geen dingen verklappen
Awwquote:
Ik heb alles op dvdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben met Lost gestopt.
Na een paar x gemist te hebben snapte ik er niets meer van![]()
Maar seizoen 6 lijkt me dan wel weer gaaf!
Het stikt van de ondergrondse hightech grotten in Lostquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me nog iets heugen van zo'n ondergrondse high-tech grot, maar daarna gaat het lichtje uit
Volgens mij was het 3e seizoen??? Of nog eerder?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het stikt van de ondergrondse hightech grotten in Lost
Misschien zelfs al in seizoen 2quote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij was het 3e seizoen??? Of nog eerder?
In dat geval moet ik nog heel wat bijkijken
Hmmm, tijd voor een flinke op-de-bank griep dusquote:
En daar heb je natuurlijk geen filmpje van ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
overigens hebben wij hier ooit de inmiddels overleden dwerghamster naast de vorige parkiet gezet
de parkiet ging hem zitten poetsen, en de hamster vond het wel best
en toen de hamster het zat werd, bitchslapte hij de parkiet, die lichtelijk verontwaardigd was
Ik las het verkeerd en dacht dat je een dood hamster naast je parkiet had gezetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
overigens hebben wij hier ooit de inmiddels overleden dwerghamster naast de vorige parkiet gezet
en toen de hamster het zat werd, bitchslapte hij de parkiet, die lichtelijk verontwaardigd was
Is dat de doktert of die blonde?quote:
Buren kunnen niet voor je oogsten, alleen bemestenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:28 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Farmer van niets he
Heb je geen personeel dan?
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En daar heb je natuurlijk geen filmpje van ?
Je hoeveelste fles hebbie inmiddels opengetrokken?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd en dacht dat je een dood hamster naast je parkiet had gezet![]()
? zeg ik weer iets verkeerds?quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is dat de doktert of die blonde?
2e glaasje pasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hoeveelste fles hebbie inmiddels opengetrokken?![]()
Ik las het ook zo
En deze! -->quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das deze
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is dat de doktert of die blonde?
Nee hoor, maar zulke dingen gebeuren toch altijd als je camera zoek, uigeleend of leeg isquote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zulke dingen gebeuren toch altijd als je camera zoek, uigeleend of leeg is
Doe mij dan zijn zusje maar, zoals in Secretary. De andere bezoekers in het filmhuis bekijken in de pauze was ook heeeel leuk. We hebben ons prima vermaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |