Topic zal vandaag nog niet vol zitten.quote:
Als dit geen uitdaging is aan sommige mensen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Topic zal vandaag nog niet vol zitten.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:10 schreef Chanty het volgende:
Wat er nog van over is ja. Vroeger had ik echt panische telefoonangst maar daar ben ik met wat therapie wel redelijk vanaf gekomen. Moet me alleen altijd weer ertoe zetten en krijg toch flink de zenuwen als het om belangrijke telefoontjes gaat.
Mja, dat is ook niet handig hequote:Moet scholen bellen en ze zien over te halen om aan mijn onderzoek mee te werken. Dus best belangrijk want als het niet lukt dan moet ik iets anders verzinnen voor mijn afstuderen.
En bel natuurlijk net in de pauze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/carequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef Crutch het volgende:
OT: Naar Vaals om de FOK!Stok™ te halen.
Ik denk het niet hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef Crutch het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
/care
PTA is een afslag verderop.
Is die er nog?? Zat er laatst nog aan te denken..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef Crutch het volgende:
Ik zou idd maar aan de andere kant van de lek blijven als ik jou wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is die er nog?? Zat er laatst nog aan te denken..
* HMaster-II blijft ver uit de buurt van de A15 en A59 komend weekend
En dus klopt de topictitel meteen weer... nicequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk het niet he![]()
Me moeder & oma komen langs om mijn studio te bekijken. En op de terugweg zetten ze me af bij mijn. En dat stukkie (45 km
) mag ik dus rijden
Niet helemaal hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dus klopt de topictitel meteen weer... nice
Zie je wel, ik heb voorspellende gavenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:00 schreef Chanty het volgende:
Nou verschillende scholen gebeld, de mensen die ik moet hebben zijn er allemaal niet of net weg natuurlijk![]()
Communiceren gaat bij mij in principe altijd goed (ok toen niet omdat ik door mijn angst gewoon black-outs kreeg en niet meer oppikte wat de ander zei). Bij mij was het de controle. Ik praat liever face to face met iemand omdat ik dan kan inspelen op gezichtsuitdrukkingen etc. Het feit dat ik de ander niet kan zien zorgt ervoor dat ik het gevoel heb geen controle te hebben en de ander niet te kunnen inschatten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
HerkenbaarBij mij hielp een communicatiecursus. Bij mij kwam de vrees uit niet-begrepen worden totdat ze me bij een cursus vertelden dat je een telefoongesprek ook moet inleiden, niet meteen de andere partij na het opnemen van de telefoon overdonderen met een inhoudelijk verhaal + technische vragen
En bedenk dat het ergste is wat ze kunnen doen ophangen is.
Nou blijkbaar werken ze allemaal nietquote:[..]
Mja, dat is ook niet handig heEn werken ze allemaal wel? Het is tenslotte vrijdagmiddag
voorspel even dat ze maandag wel opnemenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:05 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zie je wel, ik heb voorspellende gaven
Ik zou dinsdag even achter de hand houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
voorspel even dat ze maandag wel opnemen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef Puala het volgende:
wat een vertrouwen weer
Als je in de omgeving van Eindhoven bent meld het ff, dan zorg ik dat ik binnen zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |