Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Doet maar wat..
wat is dat voorn vraagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:01 schreef Robinhoo het volgende:
haakon jij wist toch wel direct wat ik bedoelde met marietje?
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:22 schreef Redbaron het volgende:
hij moet vast oefenen voor carnaval, anders word ie onder tafel gezopen
volgende keer maar een rol tape meequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef Kreator het volgende:
En dan zit je bij de kapper en dan krijg je uitgerekend wéér die miep die niet ophoudt met praten...
Ja, of een ipod.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef rulerofdeath het volgende:
volgende keer maar een rol tape mee
wel oppassen dat ze de draadjes van de dopjes niet doorkniptquote:
kapper zit je toch maar 10minuten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef Kreator het volgende:
En dan zit je bij de kapper en dan krijg je uitgerekend wéér die miep die niet ophoudt met praten...
Als je een Lambik kapsel hebt wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kapper zit je toch maar 10minuten?
nu al?quote:
Chunky monkey en magnum after dinner vandaag.quote:
ik heb geen lambik kapselquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:53 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Als je een Lambik kapsel hebt wel ja
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Rebus voor San.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stop er wat inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef Kreator het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Rebus voor San.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wilt niet weten hoe lang ik bij de kapper zitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kapper zit je toch maar 10minuten?
maar jy hebt meer haar en je bent vrouwquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe lang ik bij de kapper zitMijn record is 3 uur.
Ohquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was niet echt een smakelijk gezicht...
Hij is de ex van m'n nichtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:28 schreef Assiej het volgende:
Kibbeling komt eraan!
Weekend!
En in 360e topic mag ik in de wall of fame want dan heb ik mijn 15 topics
Heerlijk zo die benen omhoog
Enne San, is het een lekkere masseur die je hebt?
Kan ie mij ook ffe doen ?
als je zorgt dat je de Lapo hebt kunj m zelf aanpasse en plaatsenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:28 schreef Assiej het volgende:
Kibbeling komt eraan!
Weekend!
En in 360e topic mag ik in de wall of fame want dan heb ik mijn 15 topics
Heerlijk zo die benen omhoog
Enne San, is het een lekkere masseur die je hebt?
Kan ie mij ook ffe doen ?
snap of knap?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is de ex van m'n nichtEn tja, hij heeft goede spieren, maar heel snap is ie niet. Wel heel aardig
het is makkelijker om de wiki aan te passenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
als je zorgt dat je de Lapo hebt kunj m zelf aanpasse en plaatsen
daar doelde ik ook op....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is makkelijker om de wiki aan te passen
ik heb niet gezegd dat het erg isquote:
WOUTER!!! hier nog 1quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik vraag mij af wanneer ik in die wall of fame kom.
ik heb al redelijk veel post ge post en ook al wel in 15 verschillende topics.
nu weet ik alleen je naam nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik vraag mij af wanneer ik in die wall of fame kom.
ik heb al redelijk veel post ge post en ook al wel in 15 verschillende topics.
Wil best de titel verzinnen maar wikipedia wijzigen etc. geen idee hoe dat moet ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:37 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me een strak plan, kan As de TT verzinnen
nog 1 topic en dan mag ik er tussenquote:
jij staat d'r al bijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
nog 1 topic en dan mag ik er tussen
tenzij je jezelf of iemand werk wilt besparen mag je me er nu ook tussen proppen ?
Assiej = Astrid
je moet daar apart een account aanmaken. de account van FOK! is niet gelinkt aan de wiki volgens mijquote:
je komt zelf uit een dorp met minimaal 2 piratenzenders en houd er niet van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:49 schreef haakon het volgende:
gaan ze piraten hier draaien
Ik heb de koptelefoon maar opgezet
Eh hoe moet ik nu wat doen dan?quote:
\m/quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je komt zelf uit een dorp met minimaal 2 piratenzenders en houd er niet van.
\m/
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is voorbij. Ze vind iemand anders leuk
gewoon zorgen dat je de 300ste post hebt. In de OP staat een link naar de wiki, die hoef je maar te knippen/plakken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eh hoe moet ik nu wat doen dan?
als jullie zeggen dat ik de 360 mag openen ?
of zal ik jullie de eer laten met de eer dat julie een mooie TT voor mij mogen gaan verzinnen ?
gezien ik immers in de wall of fame mag
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je de 300ste post hebt. In de OP staat een link naar de wiki, die hoef je maar te knippen/plakken.
en ff de titel aanpassen naar het juiste nr.
Zo moeilijk is t niet
Already didquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
kut voor je, if you need someone to talk to....
Dat beslis jijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en jij maakt geen nieuwe tof topics meer aan zonder OP![]()
*Knuffelt*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je zorgt maar gewoon dat je die fuckin OP post, jaquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zorgt maar gewoon dat je die fuckin OP post, ja
Dankjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Knuffelt*
Als je wilt uithuilen, you're welcome
Ik blijf van je truck af hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hela! van mn vriendinnetje afblijven he
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou heb ik hoofdpijn. Ik ga liggen. Poging doen tot lezen/slapen.
Verstand op nul
mijn echte naam is ivoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu weet ik alleen je naam niet
checkquote:
Daar weet ik niet. Maar hier is het okay. Afspraak gehaald, boodschappen gedaan, gewinkeld, kapper geweest, nu op werk collega ophalen, zo uit eten, dan pokeren en dan *out*.quote:
staat die keerl daar nou in z'n trui tussenquote:
quote:
Was zijn voorkeur nog niet duidelijk dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
staat die keerl daar nou in z'n trui tussen
Heu heuquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
wa's dat dan voor schijtmuziek.
QFTquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
wa's dat dan voor schijtmuziek.
quote:
hardcoreherriequote:
vindtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je kan ook gewoon een beetje medeleven tonenquote:
Je KUNT ook gewoon een beetje medeleven tonenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een beetje medeleven tonen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je KUNT ook gewoon een beetje medeleven tonen
Het is manamana!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PANAMA, dundundundundun PANAMAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
Helemaal nietquote:
herstel: het was al begonnenquote:
Nouja niet zo hard dat ik gewond ben ofzoquote:
quote:
Bier?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, vretn op, eens kiekn wat ik de rest van de avond ga doen..
Ik kijk ook. Kijk alleen steeds op t verkeerde momentquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
herstel: het was al begonnendus begin gemist, maar nu staat de tv wel aan
jij doet wel meer dingen op t verkeerde moment...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk ook. Kijk alleen steeds op t verkeerde moment
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij doet wel meer dingen op t verkeerde moment...
Like what?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij doet wel meer dingen op t verkeerde moment...
er gaat (bijna) niets boven ekstra wiekent op de vrijdag avondquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kijk/luister Herbie, dus ff geen Ekstra Wiekent tot half 9
een film met een Kever welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
er gaat (bijna) niets boven ekstra wiekent op de vrijdag avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Komop Nath, nu niet zo down..
Het is namelijkJoepie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Komop Nath, nu niet zo down..
Het is namelijkWOEHOEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom niet ? Kun je het geen 1 moment vergeten?
Sommige mensen hebben het er maar moeilijk meequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef Robinhoo het volgende:
Nee. Ik ga het niet opkroppenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef Robinhoo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Laat ze lekker zeiken & zieken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijne gevoelloze klootzakken zijn jullie ook.
Sorry danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijne gevoelloze klootzakken zijn jullie ook.
Dat + je sig = niet zeurenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:18 schreef Robinhoo het volgende:
Tjah ik kwam hier ooit een keer vertellen dat mijn vriendinnetje vreemd ging, nou toen kreeg ik ook leuke reactiesLekker boeiend allemaal.
Sorry!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Ja jongens! Doe eens lief! Stomme gevoelloze klootzakken!!
keej, dat is echt balen voor haarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef Robinhoo het volgende:
Nathalie's ex heeft een ander.
Kees Closed.
ga daar maar niet van uit...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef Robinhoo het volgende:
Nathalie's ex heeft een ander.
Kees Closed.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:23 schreef Assiej het volgende:
Zo te merken mis ik aardig wat, wie legt het even uit![]()
![]()
voor wie em nodig heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2010 20:28:37 ]
Je hebt er wel veel vertrouwen inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nog steeds een kwartet, dat klopt.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]Subtiel markoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
[..]Zou handiger voor me zijn als je usernames gebruikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik las ook dat iemand lesbisch was?
of is dat geouwehoer?
Maar kut indd,
ik ga mijn mening daar verder niet over geven
ik denk dat al genoeg mensen dat doen
Inderdaad Marko! Ongevoelige Klootzak!quote:
TheGirlNextDoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zou handiger voor me zijn als je usernames gebruikte
of is dat geouwehoer?
Maar kut indd,
Geen gelul alles is waar, tenminste de laatste 2 pagina's.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zou handiger voor me zijn als je usernames gebruikte
of is dat geouwehoer?
Maar kut indd,
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Inderdaad Marko! Ongevoelige Klootzak!
Ik stop wel bier in mijn bek kan ik niets meer zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, doe nou eens normaal. Iedereen verwerkt een breuk anders. Je had mij eens moeten zien.
Dus, doe of normaal, of houd je bek. Ja.
Je doet mensen pijn!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik stop wel bier in mijn bek kan ik niets meer zeggen.
MAAR WEL TYPEN HAHAH PWNED.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En dan vinden vrouwen het raar dat ze nog steeds als het zwakkere geslacht gezien wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, doe nou eens normaal. Iedereen verwerkt een breuk anders. Je had mij eens moeten zien.
Dus, doe of normaal, of houd je bek. Ja.
Wie pwn je nu dan? Je loopt wel erg op de zaken vooruit, mannetje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Sorry for having feelings at allquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En dan vinden vrouwen het raar dat ze nog steeds als het zwakkere geslacht gezien worden
Dat ik mijn bek houd maar ik post hier nog. Pwn jou dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie pwn je nu dan? Je loopt wel erg op de zaken vooruit, mannetje.
Bij sommige gaan ze wel heel vaakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Robinhoo het volgende:
Noh laten we het over bier hebben ofwat, relaties gaan en komen toch altijd.
Dan is het al helemaal niet meer het vermelden waard dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bij sommige gaan ze wel heel vaak
Mja... Helaas voor ons heeft ze al 2 maanden luddeveduhh?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje infantiele klootzakken, Nath heeft luddeveduhhh en jullie gaan grappig doen
Nee, maar je kunt het ook gewoon negerenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mja... Helaas voor ons heeft ze al 2 maanden luddeveduhh?
Moeten we dan voor eeuwig serieus en meelevend zijn? Het is wel een keer mooi zo!
NOH! Ik probeer Nathalie alleen maar te helpen! Zie het als een soort therapie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef Redbaron het volgende:
@ oldenzaal: je bent geen haar beter met je reactie op de vorige pagina!
Vrouwen hebben nu eenmaal meer emoties dan mannen, je kunt ook niet reageren of respect hebben
Dus als ik het goed begrijpquote:
Bijnaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp
Thegirlnextdoor had een vriendin
dat is nu uit
en zij baalt ervan maardiegene die het uitgemaakt heeft zit nu op fobo/fok
te miepen en te smeken om aandacht en zielig te doen?
of heb ik het nu verkeerd
je kunt ook niet reageren!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Moeten we dan voor eeuwig serieus en meelevend zijn? Het is wel een keer mooi zo!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
dat is nu uit
en zij baalt ervan maardiegene die het uitgemaakt heeft en Nathalie zit nu op fobo/fok
Cliniclowns in Zambiaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:41 schreef Robinhoo het volgende:
Het is onze taak haar te helpen! We hebben ook geld gestort voor de kinderkes in Afrika, of waar was dat geld ook alweer voor wat Nathalie voor zat te beunen?
Je kan dan beter je muil houden. Dat jij het goed kan hebben als je ex op een ander valt, betekent niet dat iedereen dat meteen kan accepteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
je ziet t verkeerd!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
dat is nu uit
en zij baalt ervan maardiegene die het uitgemaakt heeft zit nu op fobo/fok
of heb ik het nu verkeerd
vindquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:43 schreef Robinhoo het volgende:
Nathalie www.adultfinder.com vindt de ware.
quote:Nieeeeeeeeeeeeeuw!!! Sms Manon AAN naar 3636!!!!
Hoe oud ben je ook weer? 9?quote:
Je kunt mensen ook gewoon laten uitrazen (Of met een s?), het is een forumquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
Robin, ik weet dat het moeilijk is je te gedragen als enigzins volwassen, helemaal als je net 12 bent geworden. Maar doe eens een poging en verlos ons van die stupiditeiten van je
Ja ik ga zo bier drinken oke? Ik heb een date met een of andere Manonquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
Robin, ik weet dat het moeilijk is je te gedragen als enigzins volwassen, helemaal als je net 12 bent geworden. Maar doe eens een poging en verlos ons van die stupiditeiten van je
Waar slaat dit nou op! De hand boven de kop van Nathalie houden?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ook weer? 9?
Godverdomme zeg, dieptriest. Held.
Is dat een vrijbrief om mensen pijn te doen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je kunt mensen ook gewoon laten uitrazen (Of met een s?), het is een forum.
Die is geil jonge!! Ik heb haar laatst ook al gehad!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik ga zo bier drinken oke? Ik heb een date met een of andere Manon
meeste mannen zijn toch altijd botquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je ziet t verkeerd!
nath heeft t gewoon moeilijk daze t horen heeft gekregen dat t nu echt over is, en de heren hier zijn nogal bot
Ik had gewoon verwacht dat jij wel iets volwassener zou reageren. Of gewoon helemaal niks zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou op! De hand boven de kop van Nathalie houden?
Zijn jullie kontmaatjes ofzo? GADVERDAMME!!![]()
WAT EEN KONTGEKRUIP ZEG! WAAROM KOMT ZE NIET VOOR HAARZELF OP!?!?!?! GODVERDOMME! DIEPTRIEST!!! HELDIN!!!!
Ja toch! Dat soort gedrag moet je gelijk afstraffen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
is een goede houding van je als je OO wilt worden bij de KL
nou moej ns luisteren jah!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou op! De hand boven de kop van Nathalie houden?
Zijn jullie kontmaatjes ofzo? GADVERDAMME!!![]()
WAT EEN KONTGEKRUIP ZEG! WAAROM KOMT ZE NIET VOOR HAARZELF OP!?!?!?! GODVERDOMME! DIEPTRIEST!!! HELDIN!!!!
Bekijk het positief, dieper dan de put kan ze toch niet zakken!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had gewoon verwacht dat jij wel iets volwassener zou reageren. Of gewoon helemaal niks zeggen.
Ik vind het dieptriest dat je iemand zit te vertrappen die in de put zit, om wat voor reden dan ook. En dan nog lekker trappen na geven ook nog.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja toch! Dat soort gedrag moet je gelijk afstraffen.
Laat je het even weten als jij gedumpt bent door je vriendin, je je hondje bent verloren of je net bent aangereden door een bruinwerker?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bekijk het positief, dieper dan de put kan ze toch niet zakken!
Been there, done that.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat je het even weten als jij gedumpt bent door je vriendin, je je hondje bent verloren of je net bent aangereden door een bruinwerker?
Not even closequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pafipo?
edit: oh, totaal niet dus
Dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pafipo?
edit: oh, totaal niet dus
Heldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Been there, done that.
Ouders gescheiden, Oma zelfmoord gepleegd.
Kind doodgereden zien worden voor mijn ogen.
Gaat Uwe Gang!!
WAT NATHALIE MEEMAAKTE IS VEEULEEE MALEN ERGER.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Been there, done that.
Ouders gescheiden, Oma zelfmoord gepleegd.
Kind doodgereden zien worden voor mijn ogen.
Gaat Uwe Gang!!
Dankje Schat!quote:
Niet liegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:57 schreef Oldenzaal het volgende:
Sorry, mijn broertje zat op mijn account.
Hoe is het met iedereen?![]()
Nath!![]()
San!![]()
Marko!
Justin!
Sander!
Robin!
Zeker welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dus.
Hoe was jouw werkdag Justin? nog vrouwen gezien?
En toch vind ik je nu een beetje een mieterige slijmbal...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:58 schreef Redbaron het volgende:
nu snel dit deel vol en volgend deel met frisse moed ertegenaan:D
hej al wat geregeld met die milf?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeker welMooie vrouwen en meisjes
i dont carequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En toch vind ik je nu een beetje een mieterige slijmbal...
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:05 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik weet niet wat ik heb vandaag... zal wel door de drugs komen
quote:
Neuken?quote:
Niks te danken!quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Neuken?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je maar lief doet
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kom je me er verdomme dan ook even afhelpen?quote:
Nee, vraag Bas ofzo maar..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je me er verdomme dan ook even afhelpen?
Oh ja. Ik mocht je de grond in trappen als het uit isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, vraag Bas ofzo maar..
Ik heb al een vriendinnetje!
wat heb ik nu ineens weer met San's geilheid te maken?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, vraag Bas ofzo maar..
Ik heb al een vriendinnetje!
Als dat je gelukkig maakt? Lekker volwassen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja. Ik mocht je de grond in trappen als het uit is
Jij geilt toch op alles wat vrouwvlees is hier?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wat heb ik nu ineens weer met San's geilheid te maken?
ik heet geen markooquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij geilt toch op alles wat vrouwvlees is hier?
Dat heb je me zelf belooft, schatjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Als dat je gelukkig maakt? Lekker volwassen?![]()
Jezus....
jy wil alles neucken wat los en vast zit....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Damn San, ik wil je wel neucken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |