Ja zie, ik verdacht de buurvrouw alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ms was het een tikfout en zijn het 2 kinderen. Of 3 of 4.
Nee helaas....quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef YPPY het volgende:
Ja ja, place your bets:
huup: 1:2
innepin: 1:2
kleurdoos: 1:2
GWS: 1:3
FTA: 1:3
Estrys: 1:3
kim: 1:8 (wegens totaal andere manier van schrijven)
vivi: 1:5
Diaan: 1:9
miss_sly: 1:312
yppy: 1:567
de kip van lady_wrb: 1:6
de hond van Danny: 1:4
pinquit: 1:38
de poes van miss_d: 1: 7
We bookmarken deze wel!quote:
Nee die was niet zwanger maar gewoon dikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik moet aan het werk... maar ik kan me er niet toe zetten... nadeel is ook nog dat ik vandaag de hele dag alleen zit.
oeke kan ook nog!!
Dan heb ik wel een kind maar geen man, all bets are off.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:36 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja zie, ik verdacht de buurvrouw al
[..]
Nee helaas....
Dan had ik het ook wel gewoon gemeld, met deze kloon uiteraard
Ow, dan zou ik het wel kunnen zijn. Straks eens testen thuisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:37 schreef Estrys het volgende:
Geloof me nou echt maar op mijn bruine ogen.
Ow je en kloondinges zei dat ze tijdens de vorige zwangerschap niet misselijk is geweest. Dus ik val sowieso afIk heb 30 weken boven de pot gehangen
Die heeft niet eens aangekondigd dat ze een vent aan de haak geslagen heeft danquote:
Dan is het niet moeilijk raden.. of zal ik het ook doen dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef Estrys het volgende:
Ow ja en ik heb zojuist besloten dat wanneer ik weer zwanger ben (nu nog niet dus) ik het dan ook onder een kloon aan kom kondigen. Ik lach me ziek hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |