quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar Lijnloos, ik ben zo benieuwd waarom die stellen meedoen aan zo'n programma? Hoe denken zij dat hun kindje het zal vinden om op te groeien onder het wakend en rete-kritisch ook van televisiekijkend Nederland?
21.30, na Wie is de Molquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef Vivi het volgende:
Hoe laat komt het?
Wist jij alles toen je 1 of 2 dagen moeder was?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oooooow, zien jullie ook alles wat er niet 'fijn' uiziet?
Die houding van de baby met dat flesje, flesje niet ver genoeg omhoog. Of zeik ik?
Flesje verkeerd om zelfs!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oooooow, zien jullie ook alles wat er niet 'fijn' uiziet?
Die houding van de baby met dat flesje, flesje niet ver genoeg omhoog. Of zeik ik?
ik vind het anders heel erg sneu voor ze, met name voor haar. Als je zó graag thuis wilt bevallen en je moet dan worden ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging dan is dat best kut lijkt mequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:35 schreef Cantare het volgende:![]()
eerste tranen zijn al gespot bij het zweefstel, omdat ze niet in het bad kan bevallen
Het lijkt mij ook niet leuk, ik bedoelde het niet uitlacherig ofzoquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind het anders heel erg sneu voor ze, met name voor haar. Als je zó graag thuis wilt bevallen en je moet dan worden ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging dan is dat best kut lijkt me
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:41 schreef m@x het volgende:
Desiree en dinges zijn volgens mij een stuk verliefder dan voor de bevalling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |