quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:49 schreef moussy het volgende:
[..]nou! je zou ze haast als een sjaal om je nek slaan, zó groot!
Is die yuppenbaby ook al ongepland??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:28 schreef Mula het volgende:
Volgens mij gaat de vrouw van het yuppenstel vooral erg mee in zijn gedachtengang over dat alles wel hetzelfde moet blijven na de geboorte van het kind. Krijg een beetje het idee dat aangezien hij geen kind wou, zij nu heel erg haar best doet om aan zijn wensen tegemoet te komen.
Geplanned, maar "na een tijdje dacht ik, misschien is het toch wel leuk" komt ook niet bepaald over als overtuigd, meer meewaaien met de vrouwquote:Op maandag 8 februari 2010 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die yuppenbaby ook al ongepland??
Ik vond 3 van de 5 een verrassingsbaby al veel, maar als hij ook al geen kind wilde wordt het dus 4 van de 5??
Het komt op mij een beetje over als 'keeping up appearances'quote:Op maandag 8 februari 2010 11:30 schreef amaranta het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar die yuppen zijn wel écht gek op elkaar. Ze hebben het leuk samen.
Nee okay, maar het is dus niet zo dat zij "per ongeluk" de pil een keer vergeten is...quote:Op maandag 8 februari 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geplanned, maar "na een tijdje dacht ik, misschien is het toch wel leuk" komt ook niet bepaald over als overtuigd, meer meewaaien met de vrouw
Het is dat het een meisje wordt, anders hadden ze een jongentje gewoon Sheridan kunnen noemenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het komt op mij een beetje over als 'keeping up appearances'
Nee, dat komt ws bij de 2e of 3equote:Op maandag 8 februari 2010 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, maar het is dus niet zo dat zij "per ongeluk" de pil een keer vergeten is...
Mijn nichtje heet zo...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Was die dochter eigenlijk al geboren in de laatste aflevering?
Ik verwacht een Rozemarijn, Kathelijn of een AnneFleur
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Was die dochter eigenlijk al geboren in de laatste aflevering?
Ik verwacht een Rozemarijn, Kathelijn of een AnneFleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:53 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dat wordt het niet... * Lijnloos heeft geboortekaaertje hier nog liggen, maar het zit neit heel ver uit de buurt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
[..]
Dat wordt het niet... * Lijnloos heeft geboortekaaertje hier nog liggen, maar het zit neit heel ver uit de buurt...
oeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dieudonnée!![]()
en niks mis met Rozemarijnals t aan mij ligt heet mn volgende dochter zo. (of madelieve vind ik ook
)
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:51 schreef Vicky het volgende:
Bij Sheridan moet ik hieraan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:54 schreef Vicky het volgende:
[..]zo heet mn buurmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijnloos, ik vind het wel apart dat jij toch een heel ander beeld van ze hebt IRL dan dat wij een groot deel van de mensen hier van ze hebben op TV. Ik vraag me dan af waar ze zich anders gedragen... op zwangerschapsgym of op tv...Make love, not war ☮
[..]
maar het zit neit heel ver uit de buurt...
ja het komt er in de buurt! Tis heulll lekker!!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, zit het een beetje in de categorie Baileys/Amarula?
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja het komt er in de buurt! Tis heulll lekker!!
ik gok dat er ietwat creatief geknipt en geplakt is door de mensen van de montage, om de stereotypen nog wat aan te dikken en te vergroten. Daarnaast zullen ze zich misschien ook een beetje opgelaten voelen met een camera op hun neus?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zo heet mn buurmeisje![]()
Lijnloos, ik vind het wel apart dat jij toch een heel ander beeld van ze hebt IRL dan dat wij een groot deel van de mensen hier van ze hebben op TV. Ik vraag me dan af waar ze zich anders gedragen... op zwangerschapsgym of op tv...
Is dat em echt?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh!
dieudonnée!![]()
en niks mis met Rozemarijnals t aan mij ligt heet mn volgende dochter zo. (of madelieve vind ik ook
)
oh geen idee, ik roep maar watquote:Op maandag 8 februari 2010 13:06 schreef Mula het volgende:
[..]
Is dat em echt?![]()
Ik vind Rozemarijn trouwens ook een enorm leuke naam. Roze
OMG, dat doet me denken aan Brendan's superior.... zelfde soort drankje, zelfde soort naam...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:51 schreef Vicky het volgende:
Bij Sheridan moet ik hieraan denken:
[ afbeelding ]
Ja dat zou best kunnen... ik zou er ook niet aan moeten denken aan steeds maar met de neus op de camera en niet alleen de neusquote:Op maandag 8 februari 2010 13:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik gok dat er ietwat creatief geknipt en geplakt is door de mensen van de montage, om de stereotypen nog wat aan te dikken en te vergroten. Daarnaast zullen ze zich misschien ook een beetje opgelaten voelen met een camera op hun neus?
Ik roep maar wat hoor, ik vind ze ook ehm, typisch overkomen, maar tegelijk denk ik ook dat het best wat aangedikt kan zijn.
De kans is groot dat er idd sprake is van creatief knip- en plakwerk, het is ook makkelijk om lekker stereotype-bevestigend te werk te gaan: pubers hebben even "hoe moet dat nou stress" en dat gooi je er dan natuurlijk in, niet dat een ander van 28 dat niet heeft, maar als pubers het hebben dan is dat omdat ze pubers zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik gok dat er ietwat creatief geknipt en geplakt is door de mensen van de montage, om de stereotypen nog wat aan te dikken en te vergroten. Daarnaast zullen ze zich misschien ook een beetje opgelaten voelen met een camera op hun neus?
Ik roep maar wat hoor, ik vind ze ook ehm, typisch overkomen, maar tegelijk denk ik ook dat het best wat aangedikt kan zijn.
Ik "kende" een Dieudonnée met een zus Marie-Claire (en niemand wist hoe de broer heet, ben ik zo benieuwd naar haha)quote:Op maandag 8 februari 2010 13:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh geen idee, ik roep maar watmaar als je het over een echte kaknaam hebt dan vind ik Dieudonnée wel een goeie
Je hebt wel veel verstand van OSM he?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:21 schreef Leandra het volgende:
Het inzoomen op zijn auto was ook zoiets; waarom in godsnaam die BMW op de oprit laten zien?? En dan is het nota bene een 3-serie... niet echt het teken dat je het gemaakt hebt, wel het teken dat je er wel graag bij wilt horen. Maar op zich sloeg het nergens op dat dat ding verscheidene malen zo prominent in beeld gebracht werd.
Ik observeer graag, en ik zag 30 jaar geleden al meisjes met precies de "verkeerde" das lopen te doen alsof ze bij de kakkers hoorden die een wollen das van 50 gulden hadden.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt wel veel verstand van OSM he?.
Het is tv he? Ik vind het helemaal niet zo vreemd eigenlijk. Zij monteren het programma niet aan elkaar, misschien vinden ze zichzelf ook wel stom overkomen als ze het gezien hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zo heet mn buurmeisje![]()
Lijnloos, ik vind het wel apart dat jij toch een heel ander beeld van ze hebt IRL dan dat wij een groot deel van de mensen hier van ze hebben op TV. Ik vraag me dan af waar ze zich anders gedragen... op zwangerschapsgym of op tv...
Ow vandaar... ik heb het niet zo op Ollie B. Bommel verhalen/boekenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Ons Soort Mensen"
Komt volgens mij uit de Ollie B. Bommel reeks van Marten Toonder
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:26 schreef Lijnloos het volgende:
Tja, ik vind ze dus echt anders "overkomen" dan IRL zeg maar... Helemaal geen OSM-ers in mijn ogen, maar ik snap heel goed dat deze beelden anders doen geloven.
Oh, Vicky, jij mag niet meer raden
Als ik mensen hoor denken en praten over " ons soort mensen" dan krijg ik daar lichtelijk de rillingen van.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Ons Soort Mensen"
Komt volgens mij uit de Ollie B. Bommel reeks van Marten Toonder
Ons soort mensen doet dat niet, hoor...quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:18 schreef FP128 het volgende:
[..]
Als ik mensen hoor denken en praten over " ons soort mensen" dan krijg ik daar lichtelijk de rillingen van.
Altijd maar vanuit een klassenperspectief denken..
dr is op iederéén wel wat aan te merken als de camera er bovenop zit. En helemaal als ze dan ook nog een beetje stereotypisch knippen en plakken. Dan kom ik denk ik ook erg slecht uit de verfquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:23 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ons soort mensen doet dat niet, hoor...
En volgens mij ben ik ook een onbekwame moeder als je met een camera op mijn lip zit...
Klopt, dat ging geloof ik zowiezo ook gebeuren ergens binnenkort, samen met de andere stellen en een psycholoog dacht ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:33 schreef Burdie het volgende:
@lijnloos: ik denk dat ze best eens met de programmamakers om de tafel kunnen gaan zitten, om te vertellen dat ze vinden dat ze niet lekker uit de verf komen door hoe de montage in elkaar zit. Misschien kunnen ze samen tot een oplossing komen.
nouja dat dus.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:33 schreef Burdie het volgende:
@lijnloos: ik denk dat ze best eens met de programmamakers om de tafel kunnen gaan zitten, om te vertellen dat ze vinden dat ze niet lekker uit de verf komen door hoe de montage in elkaar zit. Misschien kunnen ze samen tot een oplossing komen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dr is op iederéén wel wat aan te merken als de camera er bovenop zit. En helemaal als ze dan ook nog een beetje stereotypisch knippen en plakken. Dan kom ik denk ik ook erg slecht uit de verf![]()
Aan de ene kant jammer, dat knippen en plakken, hoewel ik nog steeds wel vind dat het een redelijk integer programma is. Ik wil niet weten hoe het eruit had gezien als SBS het programma had gemaaktdan hadden we vast elke week een kind weg kunnen stemmen ofzo
maar goed, aan de andere kant, als er niet creatief geknipt/plakt was dan was het programma misschien wel te flauw geweest.
Ik vind het ook niet juist. Zeker op internet heeft iedereen zo z'n mening klaar, je ziet al gebeuren dat zo'n kind over een paar jaar vanalles leest en hoort wat mensen van hem/haar vinden. En dat zal dus niet altijd even genuanceerd zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar Lijnloos, ik ben zo benieuwd waarom die stellen meedoen aan zo'n programma? Hoe denken zij dat hun kindje het zal vinden om op te groeien onder het wakend en rete-kritisch ook van televisiekijkend Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |