Vond het wel meevallenquote:
Sowwyquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:45 schreef geppie het volgende:
[..]
Vond het wel meevallenvergeleken bij mezelf
iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, ze staat qua ogen op de stand erge pijn, en dan nog maar een cm..
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
En straks gaat ze keihard vloeken.
Ik!!quote:
Van een ander ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dit soort beelden wil je niet van jezelf zien, ik in ieder geval niet...
ja.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef mikoxx het volgende:
hey dat heb ik nog nooit gezien, is dat een baarkruk?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
omdat het kind dan al jankt
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
omdat het kind dan al jankt
WTF?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:52 schreef Cantare het volgende:
"Ma! Ma?! Waar is m'n moeder? Ma? KOFFIE!"![]()
![]()
Dat kan toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:53 schreef mikoxx het volgende:
staat de kinderwagen daar nu in de tattooshop![]()
Het is ook zo'n hype om een tattoo met de naam van je kind te laten zetten. Mn ex heeft het gedaan nadat we gescheiden zijn, ik vond het echt niet goed.... en heb er helemaal niets mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:53 schreef huuphuup het volgende:
oh die tattoo![]()
niet echt mijn ding
en ik rammel de pan uit hieropff
Nou, er zal ook wel het eea tussenuit geknipt zijn he...quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
en nummer drie waarbij mn lief roept bij het persen "zo snel?!"
ja schat, t gaat niet overal zo traag als hier
Als het nou een rokerige kroeg was geweest, maar hier lijkt me niks mis mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:54 schreef mikoxx het volgende:
hmmm...ja oké, het kan. Ieder z'n ding
aan het bloed te zien wel.quote:
oh ja hoor vast welquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, er zal ook wel het eea tussenuit geknipt zijn he...
ze had niet in de gaten dat de baby er al uit is...quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:56 schreef mikoxx het volgende:
ze puft gewoon als t kind er al issry
ik zou ook kapot gaan van het lachenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ook handig verschonen zo, maar niet heus.Ze kunnen de humor er wel van inzien.
Gebeurt het altijd zonder waarschuwing? Dit was gewoon even een duwen-duwen-duwen-*knip*-jaaa-kommaarrr-duwenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja als je lief bent doen ze origami knippen op je doos
Ik ook hoor, maar ik zou nooit zo verschonen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou ook kapot gaan van het lachen
vorige aflevering zat ze onder een of andere saus!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Gawd... dat van die deja vu had ik dan weer niet hoeven horen... En dat fake gelach eig. ook niet.![]()
hahaha, dat dacht ik ook al...quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ja maar zo ga je je kind toch ook niet verschonen
nee idd, dat is toch echt niet handig... Doe het dan op een kleedje op de grond als je het niet op tafel wil doen of zo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik zou nooit zo verschonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |