dat moet je niet doen... daar wordt het nog stiller van....quote:
ja dat is ook weer waar...... maar dan denk jij dus echt alleen aan jezelf..... pff tsss egoïstquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:40 schreef Avey het volgende:
Aan de andere kant, als dode kun je je moeilijk vervelen lijkt me.
yeahhhhh i won!!quote:
told ya!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Avatar. Het oversteeg mijn verwachtingen
.
ik "werk", ik wil schoonoudersquote:
en wie waren weer de enige 2 gekken die helemaal los gingen!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:29 schreef Loekipoeki het volgende:
Goeieavond allemaal,
Mijn nakrampjes hebben mij gelukkig niet teveel parten gespeeld vanmiddag. Dus met een vriendin boodschappen wezen doen. Nu moet ik nog van 3 weken afval gaan wegwerken... ik had er met die vrieskou echt geen zin in!! Nu ook niet, maar t begint zich zo op te stapelen in me flatje.... T zaagsel en kattengrit komt me de oren bijna uithahahaha.
Strax lekker uit met Tasssieeeee. Lekker dansen en deze keer in een hetero-kroegje voor de verandering.
lol zo kun je het ook stellen iddquote:Op zondag 7 februari 2010 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik "werk", ik wil schoonouders
Roep het vooral niet te hard, straks heb je schoonouders en zijn het van die vreselijke luiquote:Op zondag 7 februari 2010 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik "werk", ik wil schoonouders
ja maar dan heb ik wel een dinnetjequote:Op zondag 7 februari 2010 13:52 schreef Brittie het volgende:
[..]
Roep het vooral niet te hard, straks heb je schoonouders en zijn het van die vreselijke lui
Hm, dat zeg je nuquote:Op zondag 7 februari 2010 14:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik wel een dinnetjezolang die maar lief is boeit me dat geen ene reet
hahahahahahaquote:Op zondag 7 februari 2010 14:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik wel een dinnetjezolang die maar lief is boeit me dat geen ene reet
dat feeksen ben ik al tegengekomen hoor in me leven, maar die kan ik wel aan.... kan heul goed acteren en naief doen indien noodzakelijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:17 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hm, dat zeg je nu. Kan een behoorlijk vervelende factor zijn hoor, als je je schoonouders kut vindt (en vice versa)
. Zeker als je vriendinnetje daar onder lijdt
.
er is ooit eens tegen mij gezegd dat ik niet zo negatief moest zijn en overal iets positiefs uit moet halen in dit geval TADA!!quote:Op zondag 7 februari 2010 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahaha
hoezo relativeren is een kunst he
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er is ooit eens tegen mij gezegd dat ik niet zo negatief moest zijn en overal iets positiefs uit moet halen in dit geval TADA!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |