Naar verhaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:04 schreef NoktetMort het volgende:
Ik zie de vraag nu pas. Eh, 4 weekjes nu.
NIet, het is nog middag in Nederlandquote:
en als ik jou om 5 uur nog een goede middag wens dan is het helemaal niets waard voor dat uurtje....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
NIet, het is nog middag in Nederland
goededag...zit je altijd goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als ik jou om 5 uur nog een goede middag wens dan is het helemaal niets waard voor dat uurtje....
jammerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:30 schreef Brittie het volgende:
Mehz, kreeg vandaag een afwijzing in de bus van universiteit in Engeland waar ik me aangemeld had voor nog een Master. Ik ga me vnv dus maar bezatten![]()
.
doe ik op mn werk ook standaardquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goededag...zit je altijd goed(behalve 's nachts
)
oorontsteking gehad??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik op mn werk ook standaardVegis ik me idd ook niet elke keer
Maandag weer aan het werk.... oor voelt nog ietwat raar aan maar geen pijn en irritatie meer.
Als jij mij een goede middag wenst om elf uur 's morgens, komt dat helemaal goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als ik jou om 5 uur nog een goede middag wens dan is het helemaal niets waard voor dat uurtje....
yep.... en voorhoofdsholteontsteking... en verder niet te vergeten keelpijn en verkoudheid.. Waardoor ik al vanaf 20 januari thuis zit....quote:
gewoon!quote:
Daaaankje!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Nizno het volgende:
En Loeki ook veel plezier vanavond
Blij dat je geen 'last' meer hebt gehad vandaag.
I doubt it, was niet van plan het heel laat te makenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
morgen krijgen we een katerpost?
have fun iigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef Brittie het volgende:
[..]
I doubt it, was niet van plan het heel laat te makenHangt er een beetje vanaf hoe druk en gezellig het is in de Chueca hierzo (
)
slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
have fun iig
ik ga bedje in, 2 tv kijken en proberen rond 10uur te slapenmoet me ritme weer wat vroeger zien te krijgen lol
Ja datte!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:25 schreef Nizno het volgende:
gewoon!
dat moet je niet doen... daar wordt het nog stiller van....quote:
ja dat is ook weer waar...... maar dan denk jij dus echt alleen aan jezelf..... pff tsss egoïstquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:40 schreef Avey het volgende:
Aan de andere kant, als dode kun je je moeilijk vervelen lijkt me.
yeahhhhh i won!!quote:
told ya!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Avatar. Het oversteeg mijn verwachtingen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |