Hehe, jazeker is ze wel opgevoed (het gaat ook steeds beterquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef Vanyel het volgende:
Heb je je kat wel een beetje opgevoed dan?
Knie is acceptabel. Nog lang niet over, maar ik kan met 1 kruk een heel eind komen.
Ontdekte vanmorgen dat er wel al een en ander is gebeurd qua spierafbraak. Kapot been is een stuk dunner dan heel been.
koffie? Dat drink ik niet....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 06:22 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dat zuigt... ben je meer of minder koffie/thee gaan drinken of iets in die trant?
Ik ben blij want ik heb een leuk meisje leren kennen
Maar ik ben ook supernerveus want ik weet niet wat zij terug van mij vindt
Ik ook wokken!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:23 schreef Loekipoeki het volgende:
zo bijna klaar met werken. Strax lekker wokken! woehoe!
Oh, awesome, daar kan ik makkelijk heen lopen vanaf m'n werk ^^. Ga het een keertje uitproberen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:58 schreef Vanyel het volgende:sector 3. Op de Twijnstraat.
Erik, mooi he!
Oeh daar ga ik misschien ook wel een keer een broodje pakkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:58 schreef Vanyel het volgende:
sector 3. Op de Twijnstraat.
Edit: zou zweren dat ik brittie had gequote... broodjes zijn dus in Utrecht
JA!quote:Erik, mooi he!
Je mag de mijne wel even lenenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik wou dat ik de ballen had omdat te doen
Of een brownie, of kwark- of andere taart, of koekjes, of .....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh daar ga ik misschien ook wel een keer een broodje pakken. Best op loopafstand vanuit het centrum.
Tja..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |