Ik heb net zo'n verkade hart laten versturen naar duitsland voor duits meisjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:05 schreef Seven. het volgende:
En het is fijn om een lief smsje terug te krijgen als je een kutdag hebt. Maar goed, zodirect dan maar naar de bouwmarkt voor mijn valentijnsverrassing. Lijkt me een mooi moment om één en ander wat meer te bestendigen. Ik ben niet van plan om haar nog te delen namelijk. En dan vanavond een vergadering over communicatie rondom holebi-verenigingen. Laat ik daar nou expert in zijn.
Hmm, lastig met je werkgever. Ben je niet bang dat men je met jouw ziektebeeld vroeg of laat eruit gaat werken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa weer voor een test geslaagd...... ik heb winterdepressie en mag beginnen met lichttherapie, nu nog met baas uitvogelen hoe we dat gaan doen want dat is 5 dagen per week voor 1 of 2 weken elke dag om 8uur smorgens bij de psycholoog voor een lichtbak zitten lol
als ik dat vermoede krijg dan schakel ik mijn vakbond inquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, lastig met je werkgever. Ben je niet bang dat men je met jouw ziektebeeld vroeg of laat eruit gaat werken?. Ik hoop dat het werkt.
Dat is ook helemaal niet slecht dan!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:16 schreef wonderer het volgende:
't Heeft mijn dag goedgemaakt, dus ik zie niks kwaads
Ik had een etentje met mijn werk...quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:17 schreef wonderer het volgende:
Hey Brittie. Waar heb jij uitgehangen?
het is ook veel te vroeg. Mja wat moet dat moet. ik ga maar ff opstaan en me klaarmaken voor werk. en na t werk lekker zelfgemaakte frietjes eten... daar leef ik naar toe. :pquote:Op woensdag 10 februari 2010 06:53 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik had een etentje met mijn werk.... En daarna moest ik nog even werken aan m'n PhDvoorstel.
![]()
Het is echt veel te vroeg...
Ik kijk nu al uit naar 17:30. Ga dan naar huis en meteen door naar bedquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:15 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
het is ook veel te vroeg. Mja wat moet dat moet. ik ga maar ff opstaan en me klaarmaken voor werk. en na t werk lekker zelfgemaakte frietjes eten... daar leef ik naar toe. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |