Nee dat nog net niet! maar het was wel cheapass 2,59!! lol. En helaas, het is toch niet zo lekker hehequote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij kent mij niet eens![]()
homoquote vd dag: 'Ik ben wie ik ben!'
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Hey, nieuw vlees!
[..]
Alles kan stuk.
*vijlt hoektanden*
jij bent toch juist onze man van de lijstjes ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:15 schreef oinaru_isan het volgende:
Snel, snel, waar is het lijstje met gênante vragen voor nieuwelingen. Want voor je het weet post-ie niet meer.
Sinds ik haar live heb gezien op Noorderslag ben ik helemaal weg van d'rquote:
Yeaaah, alles is al geverfd en klaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:15 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Vandaag gaan we de eerste grote dingen verhuizen van thuis naar m'n nieuwe appartement
James > Emilequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
James Franco![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Emile Hirsch![]()
!
Milk.
english patient ook. Had ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Avatar 3D was toch stiekem wel erg tof en mooi.
daar ook sneeuwstorm ?quote:Op zondag 7 februari 2010 04:18 schreef wonderer het volgende:
Wij pogen een boterkoek te bakken...
I told you so! Did I?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Avatar 3D was toch stiekem wel erg tof en mooi.
Nationale Kamp Hysterie.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:59 schreef oinaru_isan het volgende:
Nederlandse Sport F... Fiets? Federatie?
Oh... Nee. Het laatst dat ik daar naar heb gekeken is ruim 20 jaar geleden.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nationaal song festival denk ik
Nou ik stopte al voor mijn 25e hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 16:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oh... Nee. Het laatst dat ik daar naar heb gekeken is ruim 20 jaar geleden..
Nee, dat was 800 km naar het zuidenquote:
geen annie mg ?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Songfestival
Maar ook voetbal.... nu lekker Ajax-Twente kijken....
totaal sneeuwloos, of zo ingeburgerd dat het niet meer opvalt ?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat was 800 km naar het zuiden
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Songfestival
Maar ook voetbal.... nu lekker Ajax-Twente kijken....
Het zonnetje scheen en schijnt.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
totaal sneeuwloos, of zo ingeburgerd dat het niet meer opvalt ?
met die stomme yolanthe zeker ? Dank u mij niet gezienquote:Op zondag 7 februari 2010 18:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Ik moet iedereen hier nog overtuigen dat we naar het songfestival moeten kijken
Ik denk stiekem aan Kabouter Wesley (of de kabouter van Wesley)quote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met die stomme yolanthe zeker ? Dank u mij niet gezien
Jij kijkt naar voetbal?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Ik moet iedereen hier nog overtuigen dat we naar het songfestival moeten kijken
Voetbalquote:
22 mannen in korte broekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |