Grapje!quote:
Lol heb je er nou een minuut over gedaan jezelf te quoten en dat er neer te zetten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Grapje!
ROFLLFMFAO!!1!!1111!111111111;;;dD:
:DD
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:56 schreef TPS het volgende:
![]()
Kut, was deze al bekend?
Doe mij dan maar een eeuwige ban
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef Kekster het volgende:
Lopen 2 Haïtianen over de straat ten tijde van de aardbeving. Zegt de één tegen de ander: "Ben je zenuwachtig ofzo?", zegt die ander: "Nee, hoezo?". JE STAAT TE TRILLEN JONGUH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef TPS het volgende:
Zegt de een: ey man heb je misschien een tientje te leen?
Ander: nee man ik zit zelf ook een beetje krap aahAhaHAHAhAHEWAAAAHAHAaa1!11!11!1![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef Kekster het volgende:
Lopen 2 Haïtianen over de straat ten tijde van de aardbeving. Zegt de één tegen de ander: "Ben je zenuwachtig ofzo?", zegt die ander: "Nee, hoezo?". JE STAAT TE TRILLEN JONGUH!
Bwhehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:17 schreef MASD het volgende:
Lopen twee Haïtianen op straat, zegt de een: "Weet je wat ik net hoorde? Een neger is president van Amerika!" Zegt de ander: "Zo, wanneer ben jij onder je steen vandaan gekropen?"
BAHAHAHA.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
he heb je het al gehoord....!!!!??????HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are red, we are white, we are like fucking dynamite!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |