Nee, omdat je ook moet kijken tijdens de aflevering.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aanwezig! Niet veel in het topic deze aflevering!
Heb je Google wel eens gebruikt? Volgens mij niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk een idee waar ik de voorgaande seizoenen nog terug kan vinden?
Kwam er pas na een paar seizoenen achter dat dit een supertof programma is..
![]()
Tuurlich maar kon geen oude afleveringen van voorgaande seizoenen vinden. Zal wel aan mij liggen... drm vraag ik het hier aan slimme mensenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb je Google wel eens gebruikt? Volgens mij niet.
ja iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, omdat je ook moet kijken tijdens de aflevering.Al die mensen die nu de hele tijd posten, komen dadelijk met de stomste vragen omdat ze niet goed opletten.
arjen wilde een kusje gevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef Karstman het volgende:
Wat gebeurde daar tussen erik en arjen?
Gewoon bluf.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef alors het volgende:
wat lult Erik nou met in aflevering 10 zal blijken...
Ondertiteling voor doven?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fuck, volk over de vloer! Versta er geen fuck van!
Haha inderdaad! Heldt!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:48 schreef Evelien het volgende:
Haha Frits, "ik weet het niet meer" met zijn handjes in de lucht
teletext pagina 888quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fuck, volk over de vloer! Versta er geen fuck van!
als zij het maar niet is, ik ben wel een beetje klaar met die zogenaamde onnozelen in het spel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:47 schreef Yaku het volgende:
Sneaky gedrag van Sanne
?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:50 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
in het rijdende rechter topic al tijden een goede oplossing. Teletext 888 ftw
In het topic van 'de rijdende rechter' kijken velen met TT 888 aan. ivm onverstaanbaarheid van seniorenquote:
En Erik keek door telescoop 4, maar zag Frits, en Arjen zag Sanne.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:59 schreef Nouk het volgende:
Het leek alsof Arjan T4 op zn briefje had en vervolgens door de derde telescoop keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |