quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef Goelie het volgende:
De Rothschild Bank waar het bericht in de telegraaf over gaat is de Rothschild investeringsbank.
Dat er een andere topman is, zegt niks, de aandeelhouders blijven immers hetzelfde.
Bovendien zijn de Rothschilds ook de aandeelhouders van de centrale banken zoals de ECB, de Federal Reserve, enzovoorts. Dus dat er met het bericht over een andere topman bij de investeringsbank, hele theorieën ontkracht zijn, is bullshit.
Wow, dat niemand hier nog op is gekomen.. we zitten inderdaad in BNW, reptilians is TRU.quote:En reptillians? Laat me alsjeblieft niet lachen. Ga een apart topic openen ofzo, in 'The Truth Is in Here..',
Daar houden ze wel van fabeltjes.
Als jij dat graag wil geloven omdat david icke het zegt, dan doe jij dat toch lekker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef Michielos het volgende:
Tis sowieso ongeloofwaardig , zijn bronnen omdat reptilian entities medeverantwoordelijk voor de NWO zijn. Ik vind David Icke vele malen overtuigender dan dit... onderzoek in 40 landen, 30000000x grotere verdieping dan ene "salvador" op fok, 300000000x meer p-restige/aanzien dan ene salvador van fok. Geeft wereldwijde lectures itt ene fok user salvador en heeft er wat meer verstand van dan deze random fok user
Maar laatst vond je nog dat hij klemgeluld werd, door die amerikaanse interviewer. Voor het vatican was dat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
goede lectures, meesterpresentator en lector
De ECB kent geen aandeelhouders, en al helemaal geen particuliere.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef Goelie het volgende:
Bovendien zijn de Rothschilds ook de aandeelhouders van de centrale banken zoals de ECB, de Federal Reserve, enzovoorts. Dus dat er met het bericht over een andere topman bij de investeringsbank, hele theorieën ontkracht zijn, is bullshit.
ik praat niet over jou, einsteinquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
1. Waar stel ik dat reptillians medeverantwoordelijk zijn voor de NWO.
Dat is enkel jouw waarheid. Blijf jij maar bij jouw waarheid, dan blijf ik bij de mijnequote:2. Houd je fucking smoel eens over reptillians. Heb eerder in dit topic uitgelegd hoe het zit met het Reptile Brain in elke mens.
Wie vertelt mij dat JIJ de wijsheid in pacht hebt? Again.. het is enkel jouw waarheid hoor, niet die van anderen.quote:3. Wie zegt mij dat Icke de waarheid in pacht heeft? Vooralsnog heeft die man een goede mindset, maar wat betreft feitelijke oplossingen schort het er aan.
Het enige wat hij doet is de ruling elite een soort van mythische status geven door ze te associëren met belachelijkheid als gedaantewisseling.
Dit comment is te tokkie om op te reageren, sorryquote:4. Houd je fucking smoel eens over reptillians. Get your head out your ass. Anders gaan we even 1 op 1 blote vuist. Plantsoentje Jonge.
Wat ijl je nou ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik praat niet over jou, einstein
[..]
Dat is enkel jouw waarheid. Blijf jij maar bij jouw waarheid, dan blijf ik bij de mijne
[..]
Wie vertelt mij dat JIJ de wijsheid in pacht hebt? Again.. het is enkel jouw waarheid hoor, niet die van anderen.
[..]
Dit comment is te tokkie om op te reageren, sorry
Reptilians hebben te maken met NWO is net zoveel waard als BNW theorie als jouw theorieen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:04 schreef Terecht het volgende:
Overigens vind ik het een beetje jammer hoe het topic hier gekaapt wordt door FOK!se trollers die reptilians erbij menen te moeten halen, terwijl niemand daar echt van gediend is.
En ik vind het jammer hoe het topic over NWO gekaapt wordt door mensen die iedereen die een andere mening heeft , af te snauwen en kortzichtig geblaat als "ZE BESTAAN NIET" moeten gaan schreeuwen. MIjn mening is net zoveel waard als die van iemand anders hoor... Ik geloof hetzelfde als jullie, dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:04 schreef Terecht het volgende:
Overigens vind ik het een beetje jammer hoe het topic hier gekaapt wordt door FOK!se trollers die reptilians erbij menen te moeten halen, terwijl niemand daar echt van gediend is.
Het gaat hier om mensenlevens. Niet om wat voor mooie voorstelling jij er van kan maken met reptilloids en andere sprookjeswezens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
En ik vind het jammer hoe het topic over NWO gekaapt wordt door mensen die iedereen die een andere mening heeft , af te snauwen en kortzichtig geblaat als "ZE BESTAAN NIET" moeten gaan schreeuwen. MIjn mening is net zoveel waard als die van iemand anders hoor... Ik geloof hetzelfde als jullie, dus
inderdaad het gaat hier om mensenlevens.. dus kan deze informatie inclusief jarenlang onderzoek en bronvermelding zeer interessant zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het gaat hier om mensenlevens. Niet om wat voor mooie voorstelling jij er wel niet van kan maken met reptilloids en andere sprookjeswezens.
Daar hebben we TRU voor.
Dus. Gaarne weer ontopic:
China's reckless use of antibiotics in the health system and agricultural production is unleashing an explosion of drug resistant superbugs that endanger global health, according to leading scientists.
http://www.telegraph.co.u(...)es-of-superbugs.html
Je moet de trollers tot de orde roepen. Je bent veels te laks met Michielos, JoepiePoepie en JohnLocke.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:08 schreef ToT het volgende:
YO PEOPLE!!!!
Moet ik ff wat kamillethee inschenken om jullie weer wat rustig te krijgen?
De winst die de ECB maakt vloeit terug naar de nationale centrale banken, die tevens 'aandeelhouder' zijn van de ECB.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef Goelie het volgende:
Alleen omdat de aandeelhouders anoniem en niet gepubliceerd zijn, betekent nog niet dat ze niet bestaan.
Als de ECB rente ontvangt over de leningen die ze verstrekken aan overheden, naar wie gaat die rente?
Wat ijl je nou? (2)quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad het gaat hier om mensenlevens.. dus kan deze informatie inclusief jarenlang onderzoek en bronvermelding zeer interessant zijn.
Dat maak ik zelf nog wel uit, maar ze gaan idd ver.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je moet de trollers tot de orde roepen. Je bent veels te laks met Michielos, JoepiePoepie en JohnLocke.
Juist. Eigen topic voor alle figuren die graag in mythische sprookjesdieren willen geloven. Kunnen ze gezellig sokken breien en hun lot tegemoet blèren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:14 schreef ToT het volgende:
De reptillians mogen best in BNW besproken worden, maar gaarne wel in een topic dat specifiek daar over gaat!
complot-NWO en reptillians gaan nogal vaak samen. Maarja, voor mij komt het sowieso over als twee groepen kinderen die ruzie hebben over of het nou Sinterklaas is die bestaat, of juist de paashaas.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:14 schreef ToT het volgende:
De reptillians mogen best in BNW besproken worden, maar gaarne wel in een topic dat specifiek daar over gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |