Ja, dat zeg ik ook altijd, maar niemand die het komt brengenquote:
Oke, maar wel graag voor 15:00 uur dan, want dan moet ik weg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef Reintji het volgende:
Multivlaai komt het morgen brengen Koei
Wow, kut. Hoe is zijn kans op verlamdheidquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:12 schreef lkb9000 het volgende:
Gekke guido van die hitmachine heeft zn rug gebroken bij t snowboarden, what the fuck
Lijkt gelukkig goed te gaan, heeft maar 1 wervel gebroken, met een beetje geluk is ie over 1maand het ziekenhuis uit, en iets later zo goed als nieuw.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wow, kut. Hoe is zijn kans op verlamdheid
Volgens mij word die clip echt woest awesomequote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:31 schreef lkb9000 het volgende:
in de In de kut genakt clip danst ie zo mooi, dat moet gewoon vaker gebeuren, hoop dat ie snel weer te been is!
Nee, maar ik heb er toch geen leuk gevoel bij eigenlijk. Ook nu ik 'm volledig leeggeruimd heb en hij nu staat te wachten in de parkeergarage van Fortis op de dooddoener die 'm straks komt halen voelt het erg jammer. Gelukkig mag ik 'm straks nog de parkeergarage uit rijden en 'm uitzwaaienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:15 schreef Fallen het volgende:
Misan, heb je je auto al bedankt voor alle mooie momenten samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |