quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:35 schreef GoodGawd het volgende:
Als hij in juni maar niet zo'n jankverhaal houdt, anders krijgt ie een tomaat naar z'n kop.

Village Sessions klinkt erg goed, acoustic nummers zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Heb gister As/Is binnen gekregen.Had ik bij van Leest besteld (had nog zo'n tegoedding) en zou 1 a 2 maanden levertijd zijn. Kwam hij na minder dan 2 weken al binnen.
Nu hoef ik alleen "Inside wants out" en "The village sessions" nog.

Tsja, stel nou dat hij een foutje maakt in de tekst. Dat kan natuurlijk niet op een dvd verschijnen he?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vandaag de Where The Light Is dvd weer uit de kast gehaald en het valt me op dat hij een teleprompter gebruikt om zijn tekst te memoriseren. I mean, WTF?

Denk wel dat elke zanger wel eens een fout maakt in zijn tekst, zoals John deed in de HMH maand geleden met Vultures. Michael had deze ook volgens mij bij This Is It te zien aan de beelden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vandaag de Where The Light Is dvd weer uit de kast gehaald en het valt me op dat hij een teleprompter gebruikt om zijn tekst te memoriseren. I mean, WTF?

Bovendien doen heel veel muzikanten dat. Zeker als je ook nog eens live staat te spelen kan je niet altijd de tekst herinneren. En om dan elke keer het publiek in te schakelen...? Je moet het zien als een geheugensteuntje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:06 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Denk wel dat elke zanger wel eens een fout maakt in zijn tekst, zoals John deed in de HMH maand geleden met Vultures. Michael had deze ook volgens mij bij This Is It te zien aan de beelden.

En het blijven mensen ....?quote:Op zondag 14 februari 2010 05:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Maar ze spelen die nummers zo vaak....?

quote:Op zondag 14 februari 2010 10:18 schreef Lars204 het volgende:
Geen Slow Dancing gister, maaaaaaaarrrrrrrrr wellll
Who Did You Think I Was!!
Ook leuk, zeg ik zo.

Ben benieuwd hoe die dat gaat doen met 2 shows in Nederland. Hierdoor weet ik gewoon echt niet welke van de 2 ik ga bezoekenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:00 schreef Numbie het volgende:
Daarom wil ik zo graag een keer een show in de VS meemaken; dan voelt ie zich tenminste niet zo verplicht om al z'n hits te spelen en is er ruimte voor Comfortable, Taking On Water, Message In A Bottle etc.

quote:Op zondag 14 februari 2010 13:02 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die dat gaat doen met 2 shows in Nederland. Hierdoor weet ik gewoon echt niet welke van de 2 ik ga bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |