quote:My life on the road is a lot like '70s Fleetwood Mac, except instead of cocaine it's Cinnamon Toast Crunch.
Eén lickje van de solo lukt steeds maar nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef LeNick het volgende:
Wie kan Crossroads al spelen op z'n gitaar?
Sure maar niet de eerste keerquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:23 schreef LeNick het volgende:
Neem het op!
en ik leer op les de Mayer Crossroads versie!
Tijdje niet geweest hier, maar wat is morgen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Toch zenuwachtig voor morgen.
...
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:33 schreef K-Girly het volgende:
Nog steeds in dubio....
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:03 schreef ForrestX het volgende:
volgens mij is het 10 uur...maar ik krijg een error
Onzin, iedereen krijgt een error link en jij bent in staat om kaarten te bestellen. Yeah right.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef ForrestX het volgende:
bingo...ik ben er weer bij!
dan niet...maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden... dus beperk je niet tot de link in de email zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Onzin, iedereen krijgt een error link en jij bent in staat om kaarten te bestellen. Yeah right.
Ik moet over 10 min weg, zou je please kunnen uitleggen wat je hebt gedaan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:17 schreef ForrestX het volgende:
[..]
dan niet...maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden... dus beperk je niet tot de link in de email zou ik zeggen...
code in hoofdlettersquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef louise298 het volgende:
[..]
Ik moet over 10 min weg, zou je please kunnen uitleggen wat je hebt gedaan?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:26 schreef Caveat het volgende:
Ik krijg de hele tijd een error. Hoe komen jullie bij die verkooppagina?
Het gaat erom dat ie niet eens de pagina met het wachtwoord kan bereiken, lijkt me.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:26 schreef Numbie het volgende:
[..]
Beter lezen vrind
Het antwoord staat al twee keer op deze pagina...
Ik twijfelde ook, maar heb ze maar gewoon gehaald.. Je kan ze sowieso kwijt voor de betaalde prijsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:25 schreef LeNick het volgende:
ik heb lang getwijfeld, en bij de laatste stap toch op annuleren gedrukt![]()
het is trouwens wel gouden handel om ze daarna op MP te verkopenmaar de waarde daalt bij het 4e concert ook al ontzettend daarvan natuurlijk
Oké, je hebt me overgehaald. Ik kan altijd wel iemand vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:29 schreef eightythree het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, maar heb ze maar gewoon gehaald.. Je kan ze sowieso kwijt voor de betaalde prijs
via JM site...sorry voor de late reactie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ie niet eens de pagina met het wachtwoord kan bereiken, lijkt me.
Eh, ik heb 2 kaarten besteld en 3.12 EUR betaald. Wat overigens belachelijk veel is voor "transactiekosten" boven op de servicekosten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die 6 euro aan 'betalingsverkeer' moest dokken?
Ik ook niet. Echt duur iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb niet eens voor verzekerd verzenden gekozen. Go figure.
Anders wil ik nog wel een keer meequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:52 schreef LeNick het volgende:
Verzekerd laten bezorgen? Ik twijfelde, maar niet gedaan hoor.. Ze melken al genoeg geld uit je.
ik vrees trouwens dat hij nog echt op marktplaats moet gaan ook m'n kaartje, 2 van m'n 2 kanshebbers hebben al gezegd dat ze 2 juni genoeg vinden![]()
maar dat kaartje bestellen ging gewoon op de automatische piloot, ik kon geen geen tegenkeer bieden
Ik heb maar 1 kaartje he..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:47 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Anders wil ik nog wel een keer mee
Vind het vervelender dat Free Fallin' weg is uit de encore!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:33 schreef Lars204 het volgende:
Setlist van afgelopen avond, start tour in US:
Heartbreak Warfare
Crossroads
Vultures
Perfectly Lonely
Assassin
Waiting on the World to Change
All We Ever Do Is Say Goodbye
Half of My Heart
Bigger Than My Body
Edge of Desire
Why Georgia
Gravity
-encore-
Who Says
Friends, Lovers or Nothing
Wat mij opvalt is dat bijvoorbeeld I don't trust myself en Belief (vergeleken met HMH) plaats hebben moeten maken voor Assassin en Edge of Desire, dus Battle Studies materiaal. Ik zou het heel erg zonde vinden als hij dat ook voor Juni zou doen
Hij staat ook op MP nu, maar jij krijgt sowieso voorrang op MP'ers natuurlijk hoor dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Anders wil ik 'm nog wel overkopen dan
Zes keer ga ik dit jaar, en schaam me er geen seconde voor. Er is maar 1 artiest die ik elke keer wil zien als'ie er is en dat is John. Hoe labiel die beste man in t echt ook is, z'n gitaar en songwriter schap is fenomenaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef WanEnOonlie het volgende:
Voorlopig denk ik dat ik 't niet doe. Ga de dag ervoor al, en ben 13 januari al geweest. Vind dat ik ook wel een beetje normaal moet doen over John Mayer in NL en niet 3 x naar z'n concert moet gaan.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:42 schreef MervinMinky het volgende:
Hopelijk doet ie wel Belief en I Don't Trust Myself in HMH, zou dat echt erg vinden als ie deze niet zou uitvoeren.
Sowieso I Don't Trust Myselfquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:42 schreef MervinMinky het volgende:
Hopelijk doet ie wel Belief en I Don't Trust Myself in HMH, zou dat echt erg vinden als ie deze niet zou uitvoeren.
Hij ruikt het zelfs al.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Numbie, is het bij jou al zo ver dat John jou herkent als je er (weer) bent?
quote:
Clapton, denk ik?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef LeNick het volgende:
Wie kan Crossroads al spelen op z'n gitaar?
I see how it is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:00 schreef Numbie het volgende:
Mijn vriend werkt bij een gerelateerd bedrijf, en ik mocht met hem en een hoop collega's van hem mee...
Ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef super-gabber het volgende:
waarom kan ik niet vinden op de ticketmaster.com dat er een concert is op 3 juni?, en kan je ook met ideal betalen?
Dan heb ik nog wel een kaartje te koop..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef AgeEll het volgende:
idd, waar is de verkoop morgen nou?
zal wel weer zo uitverkocht zijn
Er was een voorverkoop vandaag voor de mensen die lid zijn van johnmayer.comquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waarom werkt dat wss niet bij mij bij ticketmaster?
kaartverkoop begint toch pas morgen..
Geef mij ook zo'n vriend!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:00 schreef Numbie het volgende:
Mijn vriend werkt bij een gerelateerd bedrijf, en ik mocht met hem en een hoop collega's van hem mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |