Ja.... maar.... we hebben toch al wat van de vraagprijs afgedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:32 schreef nachtdier3 het volgende:
Allemaal argumenten om je bod laag te houden!
Sowieso de kosten voor een nieuwe CV incalculeren en de overige kosten ook van je bod afhalen. En dan de makelaar bellen en het bod doenBouwkundig rapport laten opstellen lijkt me wel handig.
helemaal niet raar... ik zou zeker eens iemand met verstand ervan erna laten kijken! (en nee niet de verkopende makelaar)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:20 schreef Kimbell het volgende:
Kun je niet beter als kopereen eigen makelaar in de arm nemen om je gte adviseren? Of zeg ik nu iets heel raars?
Is dat altijd een geldig argument: dat je eerst zeg maar 15% van een huis dat meer dan een jaar te koop staat afhaalt en dan nog de geschatte opknapkosten?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:32 schreef nachtdier3 het volgende:
Allemaal argumenten om je bod laag te houden!
Sowieso de kosten voor een nieuwe CV incalculeren en de overige kosten ook van je bod afhalen. En dan de makelaar bellen en het bod doenBouwkundig rapport laten opstellen lijkt me wel handig.
hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De huizenmarkt krabbelt alweer op hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |