abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77695134
Allemaal argumenten om je bod laag te houden!

Sowieso de kosten voor een nieuwe CV incalculeren en de overige kosten ook van je bod afhalen. En dan de makelaar bellen en het bod doen Bouwkundig rapport laten opstellen lijkt me wel handig.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_77700393
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:32 schreef nachtdier3 het volgende:

Sowieso de kosten voor een nieuwe CV incalculeren en de overige kosten ook van je bod afhalen. En dan de makelaar bellen en het bod doen Bouwkundig rapport laten opstellen lijkt me wel handig.
Ja.... maar.... we hebben toch al wat van de vraagprijs afgedaan

Echt, neem de tijd om een woning te kopen. De markt is nu een kopersmarkt, durf gerust weg te lopen, bied de laagste prijs voor de hoogste kwaliteit, minder kwaliteit is rijp voor de sloop kegel
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:12:39 #28
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_77701978
Laat Vereniging Eigen Huis een aankoopkeuring doen. Regel een kostenindicatie van noodzakelijke aanpassingskosten. Vermenigvuldig dat bedrag met 2.
249K - kostenindicatie*2 = eenmalig bod.

Oh en laat je niet afleiden door wat hoort of wat de bank verwacht. Stel gewoon je prijs en wees bereid om weg te lopen. Er zijn echt nog meer huizen te koop!
pi_77703710
Kun je niet beter als koper een eigen makelaar in de arm nemen om je gte adviseren? Of zeg ik nu iets heel raars?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_77704407
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:20 schreef Kimbell het volgende:
Kun je niet beter als koper een eigen makelaar in de arm nemen om je gte adviseren? Of zeg ik nu iets heel raars?
helemaal niet raar... ik zou zeker eens iemand met verstand ervan erna laten kijken! (en nee niet de verkopende makelaar)
pi_77705065
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:32 schreef nachtdier3 het volgende:

Is dat altijd een geldig argument: dat je eerst zeg maar 15% van een huis dat meer dan een jaar te koop staat afhaalt en dan nog de geschatte opknapkosten?
pi_77705540
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

De huizenmarkt krabbelt alweer op hoor.
hoe kom je aan die wijsheid?
De prijzen dalen minder hard. maar dalen nog wel..
Een verkeerde interpretatie van "het gaat minder slecht" maar dat is nog geen op krabbelen.
Dat noem ik geen vooruitgang.

Enkelt de grote graaiers noemen dit vooruitgang en hopen hier mee het sentiment op te peppen.
de werkloosheid cijfers in de bouw etc vertellen het echte verhaal.

OT: idd 30% lager bieden. of kijk op het kadaster wat de hoogte is van de hypotheek som op het object.
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')