Lasagne zou inderdaad vullend moeten zijn..quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
zelfgemaakte? als het kant en klare is kan er veel suiker in zitten, daar kan je ook een hongerdip van krijgen.
Hehe ik lees dat ik niet de enige bent die daar alleen maar meer honger van krijgtquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb je bij de MAC gegeten ofzo
Ik doe het meestal veel slechter...........quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Even de thema's uit het vorige topic samenvattener moet alleen een T achter word
Jouw tijd komt nog wel?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik doe het meestal veel slechter...........
Ik vergeet SC te typen. Of de vierkante haakjes.quote:
I know, dat zei je namelijk in de vorige topic nogquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
Braamyo: die mevrouw die zingt, wil dat haar dochter de lover van de dochter doodmaakt. Ik vind dat niet romantisch voor zo'n reclame. Wel veel passie natuurlijk.
ik moet er vooral van schijtenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hehe ik lees dat ik niet de enige bent die daar alleen maar meer honger van krijgt![]()
Maar serieus, daar ben ik al in geen 2 jaar geweest en toen was dat zelfs een beetje tegen mijn wil (reed met collega's mee..)
Met chinees heb ik het ook!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Oh sunny, dat had ik gisteren!onstilbare 'honger', maar goed, ik had geen lasagna maar chinees gegeten.
En nu even een uurtje plat![]()
Ik heb het echt heel vaak.. En soms zo erg dat ik echt iets moet eten omdat ik anders vreselijk buikpijn heb.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Oh sunny, dat had ik gisteren!onstilbare 'honger', maar goed, ik had geen lasagna maar chinees gegeten.
Het enige wat ik daar soms nog haal is de fritessaus, voor gebruik thuis..want die is onweerstaanbaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moet er vooral van schijtenEn elke 3 maanden kom ik er toch weer. En dan loop ik in de stad van: ik wil naar mijn opa en oma! Zij wonen dus zo'n beetje naast de MAC
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:04 schreef Bluezz het volgende:
@ Son : wat meer vezels eten, heb je langer een verzadigd gevoel
Heb net een bakje magere yoghurt met muesli en lijnzaad gegeten.. biologisch maar dat is logischquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:04 schreef Bluezz het volgende:
@ Son : wat meer eiwitten eten, heb je langer een verzadigd gevoel
je hebt een edit-knop, dat lukt zelfs mij, zo kort ben je ook niet op fok. Maar jij gaat dus voor HW?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat zei ik alMaar dat ik kan niet veranderen
![]()
Heatwave?
Garpje!quote:
Dat idee had ik idd ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Garpje!
Volgens mij krijgt Sunny wel genoeg eiwit binnen met een lasagna......
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik honger heb, moet ik iets met vezels eten. Anders krijg ik maagpijn.
l
Samen alle 4 nachtjesquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Zow, weer veel te serieus over een geintje, ik denk nog even na of ik nog even ga slapenv oor mijn nachtdienst of niet. Vier nachtjes in a row
o, okeyquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Doei DE!
Nee Braamyo, zo zit ik gewoon in mekaar. Als ik iets zoets eet als ik honger heb, gaat het zeer doen.
trustequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef Windigo het volgende:
Ik ga mijn bed in met een boekje, mijn buren hebben vannacht een feestje gehad dat mij drie uur uit mn slaap hield en ik ben nu echt doodop.
Fijne avond allemaal!
Zeer interessant! Boeiende man! Hartstikke vooruitstrevend, al vonden we dat destijds helemaal niet?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi en trusten Dude.
Vertel je nog eens of het een interessant boek is?
Haar Tourette komt af en toe naar bovenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:24 schreef Braamyo het volgende:
Dude, is er een stukje sexuele frustratie wat je met ons wilt delen?
ya serious?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haar Tourette komt af en toe naar boven![]()
![]()
t zit je hoogquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:35 schreef golfer het volgende:
WIDM was weer leuk.
En Dude: Van Agt was en is de meest grote achterbakse rat die ooit in de politiek gezeten heeft. Wat had en heb ik een hekel aan die vreselijk lispelende Jezuiet die eerst de abortusklinieken wilde sluiten, vervolgens de 3 van Breda wilde vrijlaten en in de zaak Menten ook dubieus handelde. Daarna met Wiegel samenspande tegen Den Uyl en in latere jaren en nu nog steeds pro-Palestijns en anti-Israel is geworden.
Zijn inderdaad weinig politici waar ik zo'n hardnekkige hekel aan had en heb.quote:
*probeert je te bedaren* XDquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn inderdaad weinig politici waar ik zo'n hardnekkige hekel aan had en heb.
Zelfs Wiegel ben ik naderhand nog gaan waarderen. Bij van Agt is mijn afkeer met de jaren alleen maar gegroeid.
Enorme saté-porties en de tietjes van Stipjes zien er lief uit met die hartjes.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Stipjes had stipjes aan vanavond.
Was weer gezellig, had haar al maanden niet meer gesproken doordat ze op stage was in buitenland.
Ik zou de term pront willen gebruikenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
Enorme saté-porties en de tietjes van Stipjes zien er lief uit met die hartjes.
Pronte tietjes...De laatste keer dat ik die term kon gebruiken was een jaar of 35 geleden bij een vriendin.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou de term pront willen gebruiken
Dankje. Maar ik kan alleen al bnij het lezen van de naam van die man mijn bloeddruk weer voelen stijgen.quote:En je mening over Van Agt is zo
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Enorme saté-porties en de tietjes van Stipjes zien er lief uit met die hartjes.
Film ken ik niet, veel plezier.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
Ik gooi er nog een klein stukje film tegenaan voordat ik achter die billen aankruip.
Nou, valt erg tegen.quote:
Met 13 man uit etenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Wat heb je gedaan vandaag Boris? Heb ik ff gemist.
Ik lees het wel. Moe en [ afbeelding ]
Werkze Lein & Isa
Niet, toch? De dochter moet Sarastro vermoorden met die dolk (de hogepriester). Geweldige operaquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
Braamyo: die mevrouw die zingt, wil dat haar dochter de lover van de dochter doodmaakt. Ik vind dat niet romantisch voor zo'n reclame. Wel veel passie natuurlijk.
ulkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen. Ik 'ontbijt' met een glaasje bier zodat ik lekker kan slapen zo
Ja, maar jij hebt én de hele nacht geslapen, én je bent zwanger. Ik heb de hele nacht gewerkt én ik ben ongesteldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:36 schreef freecell het volgende:
ulk
Daar moet ik écht niet aan denken nu
Bouwvakkers doen dat ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn man doet dat ook wel eens als ie uit de nachtdienst komt. Dan zit ik boven mijn kom cornflakes en hij trekt een biertje open. Raar hoor! Ik vind die nachtdiensten draaien sowieso erg knap, dus dat biertje is dan wel verdiend!quote:
Goeie ouwe tijd toen ik en me maat festival na festival afstruinde, wakker worden met ''beer, beacon & eggs'' En dat bier was er dan om de ranzige smaak van de beacon & eggs weg te werken, en dat was nodig !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
je weet dat die combinatie vrijwel onmogelijk is neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt én de hele nacht geslapen, én je bent zwanger. Ik heb de hele nacht gewerkt én ik ben ongesteld![]()
Hij begint een beetje te raken, ik ga nog even Private Practice kijken.
Goeie ouwe tijd waarbij vriendin en ik er elk weekend een sport van maakte om met glas bier in ons hand de zaterdagmorgen-postbode te laten schrikken... Achter het gordijn gaan staan en als ie langs kwam ineens heel hard 'boe' roepen. De arme jongen schrok er iedere week weer van!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd toen ik en me maat festival na festival afstruinde, wakker worden met ''beer, beacon & eggs'' En dat bier was er dan om de ranzige smaak van de beacon & eggs weg te werken, en dat was nodig !
Ok, je hebt het grootste deel van de nacht in bed gelegen met als doel rust krijgenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:57 schreef freecell het volgende:
je weet dat die combinatie vrijwel onmogelijk is neem ik aan?
Maar ik snap het wel hoor, na een nachtdienst
dus hij is met twee verschillende meiden vreemd gegaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Windigo het volgende:
Lol..Heb net gehoord dat mijn ex een derde vriendinnetje erop na hield, en daar nu wat mee heeft sinds wij uit elkaar zijn
Ja, vraag me echt af hoe hij met zichzelf kan leven. Hoe kan je drie mensen tegelijk voorliegen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dus hij is met twee verschillende meiden vreemd gegaan
WAT EEN LUL !
Zijn charme en zijn intellectquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af wat z'n kwaliteiten zijn dat hij 3 dames tegelijk om z'n vinger kan winden!
Vertel eens Windigo, wat maakte dat je je aangetrokken voelde tot hem?
Ha, typische ENFJ. http://en.wikipedia.org/wiki/ENFJquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zijn charme en zijn intellectHij is een erg intelligente meneer, zeer welbespraakt, charmant en goed verzorgd. Viel heel leuk mee te praten, erg onderhoudend en humoristisch. Helaas dus gewoon een echte gladde prater..
Ik denk toch echt dat ik daar zo NIET in ga trappenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, typische ENFJ. http://en.wikipedia.org/wiki/ENFJ
Ik krijg er ook de kriebels van als ik ze tegenkom. Ze hebben het vermogen om je zo goed over jezelf te laten voelen, is echt ongelovelijk. Had er ooit een in een projectgroep zitten, was 5x niet op komen dagen, en de 6e keer hield hij zo overtuigend een verhaal met een kutsmoes dat we allemaal toch heel blij weer waren dat hij erbij was. Echt zoiets van:Vrouwen windt hij ook zo ongelovelijk makkelijk om z'n vingers. Ik ben er gewoon een keer naast gaan zitten om te luisteren hoe hij dat deed: het is alsof hij verhalen vertelde en het vrouwtje daarin helemaal meegevoerd wordt, als een prinsesje in een sprookje ofzo, inclusief twinkelingen in haar ogen.
![]()
Het grappige is dat ik heel veel van mezelf herken in de beschrijving van een ENFJ![]()
maar van nature wellicht toch meer een INFJ ben. Maarja, nogmaals, de persoon is slecht. Niet de kwaliteiten die je hebt. Als je zulke charisma hebt, en je bent een goed persoon, kun je daar veel mensen oprecht mee blij maken.
Vrouwelijke ENFJs zijnoverigens.
Ja dat soort dingen doet hij constant, te laat komen, niet opdagen etc bij allerlei mensen, en toch word hij keer op keer vergeven omdat hij n prachtig verhaaltje heeft..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg er ook de kriebels van als ik ze tegenkom. Ze hebben het vermogen om je zo goed over jezelf te laten voelen, is echt ongelovelijk. Had er ooit een in een projectgroep zitten, was 5x niet op komen dagen, en de 6e keer hield hij zo overtuigend een verhaal met een kutsmoes dat we allemaal toch heel blij weer waren dat hij erbij was. Echt zoiets van:![]()
Het lijkt me leuk om een keer een andere INFJ te ontmoeten! INFJ's zijn - althans in Amerikaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen doet hij constant, te laat komen, niet opdagen etc bij allerlei mensen, en toch word hij keer op keer vergeven omdat hij n prachtig verhaaltje heeft..
En ik ben trouwens een INFJ, en wellicht dus iets te vergevend bij zo'n type
Leuk rijtje andere infj's:
Mahatma Gandhi [32]
Martin Luther King [33]
Nelson Mandela [33]
Albert Camus [34]
Fyodor Dostoyevsky[34]
Zorg je wel een beetje goed voor jezelf SOL? Ik lees vaak dat je op een antibiotica-kuur bent de laatste jaren. Word je niet resistent tegen die dingen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn moeder komt vanavondBen te ziek om voor Milou te zorgen
heb gvd weer bijna 39 koorts volgens mij slaat de a-bio niet echt aan
Ben ooit een mannelijke INFJ tegengekomen, was heel interessant, maar helaas geen chemiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk om een keer een andere INFJ te ontmoeten! INFJ's zijn - althans in Amerika- de meest zeldzame types. Mannelijke INFJ's nog zeldzamer dan vrouwelijke.
Schijnt dat de beste chemie is dat wanneer je interne waarden hetzelfde zijn (NF - idealist) maar dat je het allebei op een andere manier uit: E / P in jouw geval.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ben ooit een mannelijke INFJ tegengekomen, was heel interessant, maar helaas geen chemie
Ik denk dat ik er op zijn minst heel dicht bij zit....Zeker als ik de resultaten zie van de laatste keer dat ik echt ben doorgezaagd in een persoonlijkheidstest.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mannelijke INFJ's nog zeldzamer dan vrouwelijke.
ja dat word je, heb andere samenstelling ofzo, net als de laatste keer. zorg verder goed voor mezelf, veel fruit en thee. en hulptroepen ingeschakeld dusquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zorg je wel een beetje goed voor jezelf SOL? Ik lees vaak dat je op een antibiotica-kuur bent de laatste jaren. Word je niet resistent tegen die dingen?
Ja, het is een loeder hoor, helemaal met je eens.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:35 schreef golfer het volgende:
WIDM was weer leuk.
En Dude: Van Agt was en is de meest grote achterbakse rat die ooit in de politiek gezeten heeft. Wat had en heb ik een hekel aan die vreselijk lispelende Jezuiet die eerst de abortusklinieken wilde sluiten, vervolgens de 3 van Breda wilde vrijlaten en in de zaak Menten ook dubieus handelde. Daarna met Wiegel samenspande tegen Den Uyl en in latere jaren en nu nog steeds pro-Palestijns en anti-Israel is geworden.
Ik denk niet dat we in discussie hoeven hoor. Waarover dan? Ik kijk anders naar zijn persoon dan jij (als fenomeen, niet als persoon). Prima toch? En makkelijk voor mij, want op die manier reageert mijn bloeddruk er lekker niet op.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:33 schreef golfer het volgende:
Ook goedemorgen.
Heerlijk uitgeslapen.![]()
En Dude, ik ga mijn bloeddruk niet verder laten stijgen door aan die rat van Van Agt te denken en in discussie te gaan. Je hebt nou eenmaal mensen op de wereld die fundamenteel niet deugen en Dries is er zo eentje.
ESTP FTW!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg er ook de kriebels van als ik ze tegenkom. Ze hebben het vermogen om je zo goed over jezelf te laten voelen, is echt ongelovelijk. Had er ooit een in een projectgroep zitten, was 5x niet op komen dagen, en de 6e keer hield hij zo overtuigend een verhaal met een kutsmoes dat we allemaal toch heel blij weer waren dat hij erbij was. Echt zoiets van:Vrouwen windt hij ook zo ongelovelijk makkelijk om z'n vingers. Ik ben er gewoon een keer naast gaan zitten om te luisteren hoe hij dat deed: het is alsof hij verhalen vertelde en het vrouwtje daarin helemaal meegevoerd wordt, als een prinsesje in een sprookje ofzo, inclusief twinkelingen in haar ogen.
![]()
Het grappige is dat ik heel veel van mezelf herken in de beschrijving van een ENFJ![]()
maar van nature wellicht toch meer een INFJ ben. Maarja, nogmaals, de persoon is slecht. Niet de kwaliteiten die je hebt. Als je zulke charisma hebt, en je bent een goed persoon, kun je daar veel mensen oprecht mee blij maken.
Vrouwelijke ENFJs zijnoverigens.
Keirsey descriptionquote:
Wel JFK als voorbeeld voor ESTPquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Keirsey description
According to Keirsey, ESTPs, or "Promoter Artisans", are the most adept among the types at manipulating other people. Promoting is the art of maneuvering others to one's position. Concrete in speech and utilitarian in action, they are smooth operators.
Nu je het zegt, Windigo's ex kan ook gewoon een ESTx zijn geweestEen NF zou zich nog schuldig gevoeld hebben idd, een ST gaat gewoon met de scharrel een relatieachtig iets beginnen.
Hij heeft er drie tegelijk op na gehouden, en ik was ook erg snel (lees drie weken) na zijn ex van scharrel opeens vriendin..Dus hij maakt inderdaad van scharrels vriendinnen jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Keirsey description
According to Keirsey, ESTPs, or "Promoter Artisans", are the most adept among the types at manipulating other people. Promoting is the art of maneuvering others to one's position. Concrete in speech and utilitarian in action, they are smooth operators.
Nu je het zegt, Windigo's ex kan ook gewoon een ESTx zijn geweestEen NF zou zich nog schuldig gevoeld hebben idd, een ST gaat gewoon met de scharrel een relatieachtig iets beginnen.
Man naar mijn hart.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:28 schreef Windigo het volgende:
Hij heeft er drie tegelijk op na gehouden, en ik was ook erg snel (lees drie weken) na zijn ex van scharrel opeens vriendin..Dus hij maakt inderdaad van scharrels vriendinnen jatot ie ze zat is natuurlijk..
Tijd voor een dutje voor je?quote:
Maar da's een lekker stankjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:06 schreef golfer het volgende:
Boerenkool aan het koken. Wat stinkt dat.
Watje.quote:
mooi zoquote:
lekker! ga ik morgen ook doen met milou aangezien we toch thuis zitten. wat is pukka thee? ik zit aan de jasmijnthee. ben dol op losse thee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mooi zo
ik ga eens thee drinken, heb lekkere nieuwe pukkathee
al mijn dingen weer gedaan vandaag, alleen straks nog koekjes bakken
Sterrenmunt hier, en een pizza in de ovenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker! ga ik morgen ook doen met milou aangezien we toch thuis zitten. wat is pukka thee? ik zit aan de jasmijnthee. ben dol op losse thee.
Pukka is een theemerk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:01 schreef SeaOfLove het volgende:
wat is pukka thee? ik zit aan de jasmijnthee. ben dol op losse thee.
niets zweverigs aanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Pukka is een theemerk.
Zweefteventhee.
"Pukka: Heerlijke zachte kruidenmelanges voor ieder moment van de dag. Gemaakt van 100% biologisch gecultiveerde kruiden."
Zit er ook nog echte thee in of is het alleen maar een kruidenmengsel?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
niets zweverigs aan
de night thee zit valeriaanwortel in dus wordt je daadwerkelijk slaperig van om maar wat te noemen
Heb nu Clarity met oa. Lemongrass Ginger root ,Amla fruit ,Gotu kola leaf ,Cardamom seed
erg lekker
je zet het en drinkt het als thee maar t zijn idd kruidenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit er ook nog echte thee in of is het alleen maar een kruidenmengsel?
En een beetje zweverig is het wel hoor als je de webssite bekijkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
je zet het en drinkt het als thee maar t zijn idd kruiden
oh daar kijk ik nooit naar zulke dingen, ik vind het gewoon lekker wegdrinkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
En een beetje zweverig is het wel hoor als je de webssite bekijkt.
Leuk Sunny!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:weekend!
volgens mij zonder serieuze plannen. Behalve dan dat ik een shitload aanvragen voor kortingsbonnen voor onze beurs moet verwerken en de zooi opsturen
Volgens mij gaan er wel weer genoeg bezoekers komen...
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk Sunny!
Iets met gekke beesten was het toch? Hebben jullie die zelf ook?
Oh vissen. Dat valt mee. Gifkikkers ook wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Althans.. als je vissen gek vind
Oh en gifkikkers..
Maar ik heb niet veel meer hoor, heb er niet zo veel zin/tijd meer voor. Organiseren van een beurs voor liefhebbers van het spul neemt te veel tijd weg
![]()
Leguanen en gilamonsters en zo!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh vissen. Dat valt mee. Gifkikkers ook wel.
Ik dacht aan halve dinosaurussen in van die glazen bakken met boomstammen erin en zo. Die je dan levende cavia's moet voeren.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
ambtenaren en werkonderbreking... ergens vind ik dat wat vreemd klinken
Ik ook!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
ambtenaren en werkonderbreking... ergens vind ik dat wat vreemd klinken
Ah, dat is mooi, dat de vrede gesloten is!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dude....Le lapin moest eerst niet zoveel van Dr Rossi hebbenMaar nu zijn ze geloof ik vriendjes als zijnde de mannen des huizes.
Misschien droomde je Braamyo er wel bij.quote:Ik heb vanancht over je gedroomd! Werkelijk waarIk droomde over jou en je studenten in Moskou (denk ik, het zag er Russisch uit) en jullie werden begeleid door een echte Russische journalist, maar die zag er meer uit als een marinier
Ik vind egels al exoten, dus aan mij heb je niks in deze.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leguanen en gilamonsters en zo!Die zijn ook tof ja. Alleen vind ik dat een stuk minder leuk om in huis te hebben..
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:09 schreef Duderella het volgende:
Misschien droomde je Braamyo er wel bij.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind egels al exoten, dus aan mij heb je niks in deze.
Zeer productief, en dat op mijn vrije dag....... Maar goed, een nuttige dag, dat dan weer wel! Zometeen laat ik mezelf en dochterlief even zakken in een lekker badje saampjes.......quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er wordt gewoon te veel over het leger gekletst de laatste tijd, dat geef ik de schuld![]()
En Tezz, wat een productief dagje!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zeer productief, en dat op mijn vrije dag....... Maar goed, een nuttige dag, dat dan weer wel! Zometeen laat ik mezelf en dochterlief even zakken in een lekker badje saampjes.......
Laatst zaten we met z'n tweetjes in bad (dochter en ik), vraagt ze om een broertje of zusje. Ik zeg: 'Goh schat, dat had mama ook wel graag gewild, maar helaas'. Ze kijkt me bedenkelijk aan, scant me van top tot teen en roept: 'Nou, er is anders ruimte genoeg in die buik van jou!".
Woehahaha.............. wat een scheetje is het toch....
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:13 schreef Tezz het volgende:
Laatst zaten we met z'n tweetjes in bad (dochter en ik), vraagt ze om een broertje of zusje. Ik zeg: 'Goh schat, dat had mama ook wel graag gewild, maar helaas'. Ze kijkt me bedenkelijk aan, scant me van top tot teen en roept: 'Nou, er is anders ruimte genoeg in die buik van jou!".
Nu nog aan sinterklaas refereren in je college.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:31 schreef borisz het volgende:
Je hebt docenten en je hebt docenten. De docent van boekhouden van vanmiddag was om te. Gaat die gast uitleggen wat een journaalpost is en wat een grootboek is.... Zeg dat hebben we in de eerste jaren al langs zien komen. Zijn stopwoordje was zeg maar zeg maar zeg maar.
Jammer, want boekhouden is normaal gesproken zo´n inspirerend vakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:31 schreef borisz het volgende:
Je hebt docenten en je hebt docenten. De docent van boekhouden van vanmiddag was om te. Gaat die gast uitleggen wat een journaalpost is en wat een grootboek is.... Zeg dat hebben we in de eerste jaren al langs zien komen. Zijn stopwoordje was zeg maar zeg maar zeg maar.
Volgens deze site wel..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:50 schreef DarkElf het volgende:
hoi weet iemand of je koekjesdeeg kan invriezen?
Geniaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zeer productief, en dat op mijn vrije dag....... Maar goed, een nuttige dag, dat dan weer wel! Zometeen laat ik mezelf en dochterlief even zakken in een lekker badje saampjes.......
Lijkt mij wel? Coockie dough ijs blijft ook lekkerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:50 schreef DarkElf het volgende:
hoi weet iemand of je koekjesdeeg kan invriezen?
als iemand koekjesfee heet zal dat vast wel zo zijnquote:
Mij boeit het welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:53 schreef LieLie het volgende:
Oh, ik heb zo'n hekel aan cijfertjes.. wij krijgen ook economie en over zo'n resultatenrekening ofzo..
Ik snap het wel als ik het moet doen, maar het boeit me echt niet![]()
Maar blijkbaar wordt het toch als nuttig gezien voor ons.... ben benieuwd hoe vaak ik het later tegen ga komen..
Kijk maar niet in mijn fobo dan....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier toch even om zitten grijnzen, want ik kan er echt echt niet tegen wat die vrouwen doen op foto's, je ziet het ook heel veel op hyves en facebook en zo: www.antiduckface.com/
En Tezz
*klik*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef Tezz het volgende:
Kijk maar niet in mijn fobo dan....![]()
Overigens had ik daar wel een goede reden voor hoor! Ik deed mee aan een spelletje in MEN of ONZ (ik weet het niet meer) en moest in 1 foto een film uitbeelden. Dit was mijn versie van Kiss the girls. Werd trouwens wel geraden......
Nee, dit valt duidelijk onder het kopje 'kunst'quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*klik*
whaaaaa!
Je foto zou zo op die site kunnen
Ik ben net gemasseerd door mijn dochter in bad. Ze had een eigen 'masseerprutje' gemaakt (volgens mij zowat alle badschuimpjes en shampoo's die ik had staan in de badkamer bij elkaar) en daar heeft ze vol overgave mijn benen mee ingesmeerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
zo bij tha parentzzz, alleen zijn die naar een concert van het Noord Nederlands orkest dus ik laat hier een badje vol lopenen straks wat drinken in een kroeg met oud klasgenote. Mn vader had een facial behandeling gekregen bij de schoonheidsspecialist van mn mama
vind het stiekem best leuk dat hij er nog van genoten heeft ook haha achja
Oh lekker is dat, in bad kruipen in het ouderlijk huis als ze weg zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
zo bij tha parentzzz, alleen zijn die naar een concert van het Noord Nederlands orkest dus ik laat hier een badje vol lopenen straks wat drinken in een kroeg met oud klasgenote. Mn vader had een facial behandeling gekregen bij de schoonheidsspecialist van mn mama
Dan gun ik Tara ook een lekker warm bad!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:51 schreef freecell het volgende:
Bad
Mag ik mee?
Hier net onder het eten wilde ik een slokje van TARA's mierzoete (en ijskoude) drinken nemen, stootte ik het glas om.
TARA kleddernat, plakkerig en héél koud en ik kon alleen maar lachen![]()
Ik ben trouwens generatie 2010 aan het kijken. Eerste aflevering.
Soms vind ik mezelf best meevallen![]()
lekker!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens net een Nigella cheesecake in de koelkast gezet om op te stijven
ik val ook af (langzaam) en bak wel koekjesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:03 schreef Tezz het volgende:
En ik kwam zojuist in bad tot de conclusie dat het nu echt niet langer meer gaat en ik echt moet gaan lijnen.
Bye Bye Nigella!![]()
Bye Bye lekkere hapjes!![]()
Bye Bye koekjes!![]()
Bye Bye zakken chips!![]()
Bye Bye sausje over het vlees!
NNOquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind t knap van je. Ik kwam om kwart over 7 uit bed. Wasje opgehangen, afgedroogd en nu ben ik moe-igquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens net een Nigella cheesecake in de koelkast gezet om op te stijven
zo uitgeplonst alweerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke MeMo badeendje geeft
Alweer een fetisj van je?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Slaapkinderen ruiken meestal lekker!
LOL! Nee hoor, ik houd van geuren, maar ik ga niet overal snuffelen. Anders had ik allang je whisky besnuffeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer een fetisj van je?
Je snuffelt niet alleen in bouwmarkten aan hout, maar gaat ook kinderdagverblijven af om kinderen te besnuffelen?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik ruik ook niks![]()
We gaan een aflevering Wire kijken en daarna de opgenomen XFactor, lekker de reclame doorspoelen
Bedankt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:47 schreef DarkElf het volgende:
voor 12 koekjes, oven op 180 graden
87.5 gram pure chocoladeau bain marie smelten met 25 gr boter.
125 gram fijne suiker mengen met een halve theelepel vanille essence en 1 ei. mixen tot licht geel/wit. daarbij 25 gram bloem zeven met 1/8 bakpoeder en een snufje zout.
gesmolten, iets afgekoelde chocolade met boter erbij en 62.5 gram chocolade stukjes.
8-10 minuten in de oven.
dan deel je het recept en maak je vier koekjesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bedankt!
Mijn BMI zegt: doe maar niet!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan deel je het recept en maak je vier koekjes
Met gember, had een grote pot gember gekregen van m'n moeder.quote:
Het gaat niet eens over chocola, dan is het vast ernstig!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef SeaOfLove het volgende:
gut kan wel merken dat ik ongesteld ben
koekjes zijn van chocoladequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat niet eens over chocola, dan is het vast ernstig!
lijkt een stuk beter met je te gaan iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
koekjes zijn van chocoladeHeb ook trek in appeltaart en pindarotsjes. gut geloof dat ik mijn eetlust terug krijg
voel me ook stuk beter. had mijn moeder ook afgezegd voor vanavond om te zorgen voor milou. ben wel erg moe, maar dat is niet zo gek natuurlijk. weekend lekker rustig aan doen en samen met milou lekkere dingen bakken. zo schattig altijd als ze haar kookschort aan heeftquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt een stuk beter met je te gaan idd
ik woon in delftquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet waar je huis woont, maar ik zou bijna aanbieden om morgen kippesoep te brengen!
Vier schorten!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
voel me ook stuk beter. had mijn moeder ook afgezegd voor vanavond om te zorgen voor milou. ben wel erg moe, maar dat is niet zo gek natuurlijk. weekend lekker rustig aan doen en samen met milou lekkere dingen bakken. zo schattig altijd als ze haar kookschort aan heeftZe heeft er gewoon 4
jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vier schorten!![]()
* krakkemieke kliedert gewoon alles onder
Fijn dat het zoveel beter gaat SOL!
oh wat tof! hoeveel weken heeft t gelegen? en heb je t met wodka of pure alcohol gemaakt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
Zo! Mijn kweepeerlikeur is klaar!
En lekker! Peresmaak met een bittertje en een zuurtje.
Ik heb de kweeperen geraspt, in gedeeltes, ze zijn keihard! Toen geweekt in wodka, 3 maanden ongeveer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh wat tof! hoeveel weken heeft t gelegen? en heb je t met wodka of pure alcohol gemaakt?
Fijn Borisz!quote:
Eerst de gemeenteraadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn Borisz!
* krakkemieke bereidt zich voor op de 2e kamer verkiezingen
Dan eerst wel een foto posten hier he!
Ik woon niet in jouw gemeente en meen begrepen te hebben dat groot denken goed is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerst de gemeenteraad. Fatma Koser Kaya, het TK lid wat het debat leidde is een topwijf
.
Als je het resultaat proeft, is het zo leuk dat het werk wel meevalt.quote:
Volgens mij is het minder werk dan een rijsttafel van 12 gerechten. En ik heb er langer plezier van........quote:
Groot denken is niks mis meequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik woon niet in jouw gemeente en meen begrepen te hebben dat groot denken goed is.
OOOH, Lekker!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:28 schreef kaasplankje het volgende:
Hai!
ik rooster een marshmellow in de open haard
Ik denk dat jij verder kan komen, dus hooguit overschat ik jouquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Groot denken is niks mis mee. Je moet jezelf alleen niet overschatten
.
Denk groot, doe kleinquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Groot denken is niks mis mee. Je moet jezelf alleen niet overschatten
.
MisscCien te serieus voor dit uur,maar dat doe ik. Ik kan niet veel doen aan de wereldproblemen, dus ik help mijn buren.quote:
De meet? De high tea meet?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:
Ik word tamelijk moedeloos over de meet, als ik de afgelopen dagen nalees. Het gaat echt nergens meer over, volgens mij?![]()
Ik doe niet aan kilo's, ik doe aan 'wanneer-zitten-mijn-kleren-weer-lekker-en-pas-ik-dat-leuke-bloesje-weer'quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:20 schreef SeaOfLove het volgende:
zo kind op bed, ze is zo schattig als ze slaapdronken isTezz succes met lijnen, hoeveel kilo wil je kwijt?
Wat wil je er over kwijt? Lucht je hart maar hoor. Kom maar even bij ome golfer op schoot zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:
Ik word tamelijk moedeloos over de meet, als ik de afgelopen dagen nalees. Het gaat echt nergens meer over, volgens mij?![]()
Dat ga ik ook doen. Binnenkort.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kilo's, ik doe aan 'wanneer-zitten-mijn-kleren-weer-lekker-en-pas-ik-dat-leuke-bloesje-weer'
Ben nu te moe om er verder op in te gaan , maar het is ook wel een goed uitgangspuntquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
MisscCien te serieus voor dit uur,maar dat doe ik. Ik kan niet veel doen aan de wereldproblemen, dus ik help mijn buren.
Toch maar even opgeslagen. Stel je voor dat het morgen regent en ik me ga vervelen. En ik heb potverdorie alle ingredienten in huis............quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:47 schreef DarkElf het volgende:
voor 12 koekjes, oven op 180 graden
87.5 gram pure chocoladeau bain marie smelten met 25 gr boter.
125 gram fijne suiker mengen met een halve theelepel vanille essence en 1 ei. mixen tot licht geel/wit. daarbij 25 gram bloem zeven met 1/8 bakpoeder en een snufje zout.
gesmolten, iets afgekoelde chocolade met boter erbij en 62.5 gram chocolade stukjes.
8-10 minuten in de oven.
ja, dat binnenkort duurt bij mij ook al een paar maanden...... Maar nu is het echt genoeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen. Binnenkort.
is niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij is het minder werk dan een rijsttafel van 12 gerechten. En ik heb er langer plezier van........
ook een manierquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kilo's, ik doe aan 'wanneer-zitten-mijn-kleren-weer-lekker-en-pas-ik-dat-leuke-bloesje-weer'
Ik ben namelijk bang van de weegschaal.quote:
Ik heb vandaag bij de retoerboer op een weegschaal gestaan. Gelukkig zei degene met wie ik er was, dat die weegschalen niet deugen....... Het deed pijn man!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben namelijk bang van de weegschaal.
Echt waar, die gromt naar me en zegt lelijke dingen....
Daar doe ik dus ook niet aan. Ik ben ook 3 meter lang, dus ook nog eens extra gewicht door die hoogte........ Pfff. Water en brood de rest van de week....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij de retoerboer op een weegschaal gestaan. Gelukkig zei degene met wie ik er was, dat die weegschalen niet deugen....... Het deed pijn man!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben namelijk bang van de weegschaal.
Echt waar, die gromt naar me en zegt lelijke dingen....
Ik heb geen idee of hij die kent, maar het lijkt me inderdaad gewoon super leuk om je eigen likeurtje te proeven. Heb je alles van je oom geleerd?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben verrast door je warme reactie Isabeau...![]()
Het zit een beetje in de familie. Mijn oom heeft boeken geschreven over wijn/ bier en likeur maken.
De smaak van kweeperenlikeur heb ik hierboven beschreven.
En Ross kent misschien wel mensen die zelf sloe gin maken......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Sneetje hond?quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:51 schreef Isabeau het volgende:
In de Nexus had ik geen idee wat ik precies moest doen en hij vond me erg grappig in mijn klunsigheid. Daarna met een groep mensen Naxxramas gedaan en ik ging bij elke boss dood. Maar goed, had nooit eerder met een holy spec iets gedaan en ross ging me maar holy virgin noemen. En toen raakten we aan de praat over life, the universe and everything (42) en zo is 't gekomenBeetje BenX eigenlijk, maar dan zonder het autisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |