Hoeft niet:quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik er voor de zekerheid nog één doen?
Hard schoppenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe krijg je uberhaupt die breuk in de TT?
Bij mij staat de status op stickyquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:12 door remlof:
Topicstatus: normaal/open -> open-nomodclose.
Ik heb een lekke band. Mijn auto dan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:17 schreef D. het volgende:
Maar goed, ik had dus een Mac-stempelkaart
Bami, kant en klaar meuk van Super de Boerquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke.....wat heb jij gegeten of heb ik iets overgeslagen???
Da's vervelend. Ook weleens gehadquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een lekke band. Mijn auto dan.
best lekker op zijn tijd,heb toevallig ook 2 bakken meegenomen , maak ik er zelf kip/kerry bijquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bami, kant en klaar meuk van Super de Boer
Voldaan nu, D.??quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:17 schreef D. het volgende:
Maar goed, ik had dus een Mac-stempelkaart
't Is helemaal niet leuk om voor jezelf te koken, al snel doe je het met halffabrikaten en/of gemakkelijk. Ik begrijp ook niet hoe Coos dat volhoudt, altijd maar koken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
best lekker op zijn tijd,heb toevallig ook 2 bakken meegenomen , maak ik er zelf kip/kerry bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |