Hoeft niet:quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik er voor de zekerheid nog één doen?
Hard schoppenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe krijg je uberhaupt die breuk in de TT?
Bij mij staat de status op stickyquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:12 door remlof:
Topicstatus: normaal/open -> open-nomodclose.
Ik heb een lekke band. Mijn auto dan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:17 schreef D. het volgende:
Maar goed, ik had dus een Mac-stempelkaart
Bami, kant en klaar meuk van Super de Boerquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke.....wat heb jij gegeten of heb ik iets overgeslagen???
Da's vervelend. Ook weleens gehadquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een lekke band. Mijn auto dan.
best lekker op zijn tijd,heb toevallig ook 2 bakken meegenomen , maak ik er zelf kip/kerry bijquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bami, kant en klaar meuk van Super de Boer
Voldaan nu, D.??quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:17 schreef D. het volgende:
Maar goed, ik had dus een Mac-stempelkaart
't Is helemaal niet leuk om voor jezelf te koken, al snel doe je het met halffabrikaten en/of gemakkelijk. Ik begrijp ook niet hoe Coos dat volhoudt, altijd maar koken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
best lekker op zijn tijd,heb toevallig ook 2 bakken meegenomen , maak ik er zelf kip/kerry bij
Omdat ie een aparte status had zodat ie niet gesloten kon wordenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Laysa het volgende:
waarom staat deze hele SC niet in de index blabla
Stelletje kleuters...quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie een aparte status had zodat ie niet gesloten kon worden
Is nu gefixt.
Ja snap ik, als ik alleen zou wonen, zou ik ook vaak 'makkelijk 'eten , k wist trouwens niet dat Coos alleen woonde....quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is helemaal niet leuk om voor jezelf te koken, al snel doe je het met halffabrikaten en/of gemakkelijk. Ik begrijp ook niet hoe Coos dat volhoudt, altijd maar koken.
SM heet datquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehe....maar ik schep met liefde
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehe....maar ik schep met liefde
Daar ging je score.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was aan 't wii'en met de vraag maar raak op de achtergrond aan, wat een vragen.
Ik luister en kijk niet....heb de coc ook nog niet gevolgd geloof ik...sinds gisterenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was aan 't wii'en met de vraag maar raak op de achtergrond aan, wat een vragen.
Kan ik dat voortaan automagisch op mijn topics krijgen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie een aparte status had zodat ie niet gesloten kon worden
Da's bij mijn bed niet zo moeilijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
Ik hou wel van een beetje aanpakken maar elkaar door het bed heen rossen vink dan weer nét niet
Want?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's bij mijn bed niet zo moeilijk
Zit je ook te Wiien?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik luister en kijk niet....heb de coc ook nog niet gevolgd geloof ik...sinds gisteren
Ik ben trots op je meisquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag 3 opdrachten ingeleverd, waarvan ik op zijn minst 1 terug krijg omdat de docente weet dat ik beter kan maar boeie
Nu moet ik nog 360 graden feedback en proeve van bekwaamheid voorbereiden maar dat is pas in mei.
Een ouderavond organiseren, maar dat is pas in het najaar.
Een dosier maken over een ontwikkelingsachterstand, ik was ooit begonnen met taalachterstand maar daar was ik snel op uitgekeken.
Interview met een ouder ( koekje)
En een erg grote opdracht over Reggio Emilia (3 kinderen volgen tot in de derde macht en dit in kaart brengen dmv een presentatie) (Zegt jullie niets natuurlijk, maar pittige opdracht.)
Maar! Vandaag 3 ingeleverd! Nu maar hopen dat er de komende 4 lesdagen niet veel bijkomt, dan haal ik dit schooljaar wel.![]()
Ja, ik ben even heel tevreden met mijzelf, laat me.
Hoi! Gaat het over je bed?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Kutlattenbodem, vraag maar aan Lies
Dan is het toch ook niet zo vreemd dat jij niets hoortquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar hek toch heul geen geld voor schatje
Goed zo!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag 3 opdrachten ingeleverd, waarvan ik op zijn minst 1 terug krijg omdat de docente weet dat ik beter kan maar boeie
Nu moet ik nog 360 graden feedback en proeve van bekwaamheid voorbereiden maar dat is pas in mei.
Een ouderavond organiseren, maar dat is pas in het najaar.
Een dosier maken over een ontwikkelingsachterstand, ik was ooit begonnen met taalachterstand maar daar was ik snel op uitgekeken.
Interview met een ouder ( koekje)
En een erg grote opdracht over Reggio Emilia (3 kinderen volgen tot in de derde macht en dit in kaart brengen dmv een presentatie) (Zegt jullie niets natuurlijk, maar pittige opdracht.)
Maar! Vandaag 3 ingeleverd! Nu maar hopen dat er de komende 4 lesdagen niet veel bijkomt, dan haal ik dit schooljaar wel.![]()
Ja, ik ben even heel tevreden met mijzelf, laat me.
Je moet ook die van de Ikea nemen...die zijn goed...niet van die losse latjes....Vraag maar aan Gert......quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
kutlatten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, en daaraan hangt een pedagogiek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed zo!
Maar Reggio Emilia is een stad in Italië. Of ook nog iets anders?
TJAAAAAKAAAAA!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
5? Ik ben helemaal hyper omdat ik net zo in een huiswerkflow zat.
Cola, maar dan zonder koffie.quote:
Ik wilde niet storenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen is er stil van.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zit er in je koffie Lies?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cola, maar dan zonder koffie.
En een paar uur opperste concentratie.
Dan gaat er iets mis.
In mij.
3x opluchting ivm 3 ingleverde opdrachten tot dusver.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iets tot in de derde macht denk ik?
Ach man, kiek noar oe zellufquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel rijp voor enige observatie
Dank jequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Naja gaan jullie maar weer verder kletsen.
Ja, dus?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie denken dat ik gek ben.
Spiegeltien spiegeltien an de want, wie is ur ut mooiste in ut lantquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach man, kiek noar oe zelluf.
Bijna carnaval.
Nee hoor, ik weet het zekerquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie denken dat ik gek ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |