Hoeft niet:quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik er voor de zekerheid nog één doen?
Hard schoppenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe krijg je uberhaupt die breuk in de TT?
Bij mij staat de status op stickyquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:12 door remlof:
Topicstatus: normaal/open -> open-nomodclose.
Ik heb een lekke band. Mijn auto dan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:17 schreef D. het volgende:
Maar goed, ik had dus een Mac-stempelkaart
Bami, kant en klaar meuk van Super de Boerquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke.....wat heb jij gegeten of heb ik iets overgeslagen???
Da's vervelend. Ook weleens gehadquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een lekke band. Mijn auto dan.
best lekker op zijn tijd,heb toevallig ook 2 bakken meegenomen , maak ik er zelf kip/kerry bijquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bami, kant en klaar meuk van Super de Boer
Voldaan nu, D.??quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:17 schreef D. het volgende:
Maar goed, ik had dus een Mac-stempelkaart
't Is helemaal niet leuk om voor jezelf te koken, al snel doe je het met halffabrikaten en/of gemakkelijk. Ik begrijp ook niet hoe Coos dat volhoudt, altijd maar koken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
best lekker op zijn tijd,heb toevallig ook 2 bakken meegenomen , maak ik er zelf kip/kerry bij
Omdat ie een aparte status had zodat ie niet gesloten kon wordenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Laysa het volgende:
waarom staat deze hele SC niet in de index blabla
Stelletje kleuters...quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie een aparte status had zodat ie niet gesloten kon worden
Is nu gefixt.
Ja snap ik, als ik alleen zou wonen, zou ik ook vaak 'makkelijk 'eten , k wist trouwens niet dat Coos alleen woonde....quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is helemaal niet leuk om voor jezelf te koken, al snel doe je het met halffabrikaten en/of gemakkelijk. Ik begrijp ook niet hoe Coos dat volhoudt, altijd maar koken.
SM heet datquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehe....maar ik schep met liefde
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehe....maar ik schep met liefde
Daar ging je score.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was aan 't wii'en met de vraag maar raak op de achtergrond aan, wat een vragen.
Ik luister en kijk niet....heb de coc ook nog niet gevolgd geloof ik...sinds gisterenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was aan 't wii'en met de vraag maar raak op de achtergrond aan, wat een vragen.
Kan ik dat voortaan automagisch op mijn topics krijgen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie een aparte status had zodat ie niet gesloten kon worden
Da's bij mijn bed niet zo moeilijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
Ik hou wel van een beetje aanpakken maar elkaar door het bed heen rossen vink dan weer nét niet
Want?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's bij mijn bed niet zo moeilijk
Zit je ook te Wiien?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik luister en kijk niet....heb de coc ook nog niet gevolgd geloof ik...sinds gisteren
Ik ben trots op je meisquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag 3 opdrachten ingeleverd, waarvan ik op zijn minst 1 terug krijg omdat de docente weet dat ik beter kan maar boeie
Nu moet ik nog 360 graden feedback en proeve van bekwaamheid voorbereiden maar dat is pas in mei.
Een ouderavond organiseren, maar dat is pas in het najaar.
Een dosier maken over een ontwikkelingsachterstand, ik was ooit begonnen met taalachterstand maar daar was ik snel op uitgekeken.
Interview met een ouder ( koekje)
En een erg grote opdracht over Reggio Emilia (3 kinderen volgen tot in de derde macht en dit in kaart brengen dmv een presentatie) (Zegt jullie niets natuurlijk, maar pittige opdracht.)
Maar! Vandaag 3 ingeleverd! Nu maar hopen dat er de komende 4 lesdagen niet veel bijkomt, dan haal ik dit schooljaar wel.![]()
Ja, ik ben even heel tevreden met mijzelf, laat me.
Hoi! Gaat het over je bed?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Kutlattenbodem, vraag maar aan Lies
Dan is het toch ook niet zo vreemd dat jij niets hoortquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar hek toch heul geen geld voor schatje
Goed zo!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag 3 opdrachten ingeleverd, waarvan ik op zijn minst 1 terug krijg omdat de docente weet dat ik beter kan maar boeie
Nu moet ik nog 360 graden feedback en proeve van bekwaamheid voorbereiden maar dat is pas in mei.
Een ouderavond organiseren, maar dat is pas in het najaar.
Een dosier maken over een ontwikkelingsachterstand, ik was ooit begonnen met taalachterstand maar daar was ik snel op uitgekeken.
Interview met een ouder ( koekje)
En een erg grote opdracht over Reggio Emilia (3 kinderen volgen tot in de derde macht en dit in kaart brengen dmv een presentatie) (Zegt jullie niets natuurlijk, maar pittige opdracht.)
Maar! Vandaag 3 ingeleverd! Nu maar hopen dat er de komende 4 lesdagen niet veel bijkomt, dan haal ik dit schooljaar wel.![]()
Ja, ik ben even heel tevreden met mijzelf, laat me.
Je moet ook die van de Ikea nemen...die zijn goed...niet van die losse latjes....Vraag maar aan Gert......quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
kutlatten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, en daaraan hangt een pedagogiek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed zo!
Maar Reggio Emilia is een stad in Italië. Of ook nog iets anders?
TJAAAAAKAAAAA!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
5? Ik ben helemaal hyper omdat ik net zo in een huiswerkflow zat.
Cola, maar dan zonder koffie.quote:
Ik wilde niet storenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen is er stil van.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zit er in je koffie Lies?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cola, maar dan zonder koffie.
En een paar uur opperste concentratie.
Dan gaat er iets mis.
In mij.
3x opluchting ivm 3 ingleverde opdrachten tot dusver.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iets tot in de derde macht denk ik?
Ach man, kiek noar oe zellufquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel rijp voor enige observatie
Dank jequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Naja gaan jullie maar weer verder kletsen.
Ja, dus?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie denken dat ik gek ben.
Spiegeltien spiegeltien an de want, wie is ur ut mooiste in ut lantquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach man, kiek noar oe zelluf.
Bijna carnaval.
Nee hoor, ik weet het zekerquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie denken dat ik gek ben.
Ze krijgen heul geen kusjes!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje plagen, kusjes vragen. Ofzo.
We hadden 't laatst over de volgende meet, maar bedacht me dat de 10jaarsmeet (de echte, in 't voorjaar) er nog tussen zitquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ze krijgen heul geen kusjes!
Kusjes zijn voor lieve mensen
Nah, dat snap ik niet, die heb je toch al voor je gewonnenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze krijgen heul geen kusjes!
Kusjes zijn voor lieve mensen
ik ben verplicht vrijquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bijna voorjaarsvakantie en ik ga doorwerken. Kan ik komende zomer 8 weken in plaats van 6
Whehehhe zie je ons allemaal al in een tentje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hadden 't laatst over de volgende meet, maar bedacht me dat de 10jaarsmeet (de echte, in 't voorjaar) er nog tussen zit.
Heel simpel!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is helemaal niet leuk om voor jezelf te koken, al snel doe je het met halffabrikaten en/of gemakkelijk. Ik begrijp ook niet hoe Coos dat volhoudt, altijd maar koken.
Ja hoor, net een baan en nu alweer maandenlang vrij. Alsof 't niks kost.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben verplicht vrij...maar ik word wel doorbetaald
Alles.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben pauper tot en met en hou van gezellige volkse buurten.
Wat heb ik gedaan?
Het gaat niet om het voor mij winnen het gaat om de verdiepingquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dat snap ik niet, die heb je toch al voor je gewonnen
Het getuigd in ieder geval wel van karakter.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Heel simpel!!![]()
Ik hou gewoon van lekker eten!![]()
En je snackbar/turk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Heel simpel!!![]()
99.9% van de kant en klaarmeuk is niet te vreten
99.9% van de kant en klaarmeuk bevat troep b.v. (kant en klaar boerenkool bevat 76 ingrediënten)![]()
Snackbarvoer ben ik ook niet gek op (drie uur later proef je die vette meuk nog steeds)
Op zaterdag eet ik meestal makkelijk. Maar dat kan ook gewoon met gezonde verse dingen hoor.
En heel soms, als ik dan junkfood eet, kebab maar ook maar weer van een paar zaken of vis, ja ook van een Turk.
En zoveel werk is het niet om een goede maaltijd met vlees of vis en verse spullen te maken.
Ik koop ook nooit gesneden zooi. Ik snij alles zelf.
Goed he!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hoor, net een baan en nu alweer maandenlang vrij. Alsof 't niks kost.
Doe ik en wie is de mol kijken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, thanks voor je RE uitleg, veel werk idd.
Neem maar een wijntje
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, thanks voor je RE uitleg, veel werk idd.
Neem maar een wijntje
Ja nee ik wel., ik kom hier amper nog man,quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ja, daar doe ik ook errug mijn best voor
Hij kent mij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent ook gek, hartstikke gek
![]()
Gek op Liesje
Ja hallo, jij gooit dat er in, ik had het over strategisch denkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee ik wel., ik kom hier amper nog man,
Ik ben de mol en iedereen denkt strategisch op z'n tijdquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nou laat ik in het voorstukje van wie is de mol nog even duidelijk stellen dat naar wie zwaai of kus niets te maken heeft met strategie oid.![]()
Meissie laat je niet zo opfokkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nou laat ik in het voorstukje van wie is de mol nog even duidelijk stellen dat naar wie zwaai of kus niets te maken heeft met strategie oid.![]()
*wijst naar avatarquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben de mol en iedereen denkt strategisch op z'n tijd
Neuh, het was 'm gewoon wat te koud boven de grondquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mol is gewoon in staking voor een betere CAO hè?
Als je ondergronds gaat ben je meestal koud, ook niet aanlokkelijk, nog nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, het was 'm gewoon wat te koud boven de grond
Ik heb geen idee waar ie nu uithangt. Wat ie in z'n vrije tijd doet moet ie zelf wetenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je ondergronds gaat ben je meestal koud, ook niet aanlokkelijk, nog niet
Coos !quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Heel simpel!!![]()
99.9% van de kant en klaarmeuk is niet te vreten
99.9% van de kant en klaarmeuk bevat troep b.v. (kant en klaar boerenkool bevat 76 ingrediënten)![]()
Snackbarvoer ben ik ook niet gek op (drie uur later proef je die vette meuk nog steeds)
Op zaterdag eet ik meestal makkelijk. Maar dat kan ook gewoon met gezonde verse dingen hoor.
En heel soms, als ik dan junkfood eet, kebab maar ook maar weer van een paar zaken of vis, ja ook van een Turk.
En zoveel werk is het niet om een goede maaltijd met vlees of vis en verse spullen te maken.
Ik koop ook nooit gesneden zooi. Ik snij alles zelf.
Hij zal wel op Thailand zitten. De viezerik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ie nu uithangt. Wat ie in z'n vrije tijd doet moet ie zelf weten
Kan vast geen kwaad, 't is immers meest zout. De werking zal vermoedelijk sterk verminderd zijnquote:
Volgens mij kunnen kruiden over datum niet echt kwaad hoor, misschien dat ze wat van hun smaak verliezen, maar ik vermoed dat de fabrikant het er alleen maar op zet zodat je nieuwe koopt voordat de oude op zijnquote:
dat zat ik me dus ook net te bedenkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen kruiden over datum niet echt kwaad hoor, misschien dat ze wat van hun smaak verliezen, maar ik vermoed dat de fabrikant het er alleen maar op zet zodat je nieuwe koopt voordat de oude op zijn
28-20-2008quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos !
ik was net bezig en ik had een vraagje die ik eigenlijk bij CUL wilde stellen maar
misschien weet jij dat ook,
ik ken daar niemand![]()
![]()
maar goed, ik was dus kip aan het snijden voor kip kerry
[ link | afbeelding ]
het was zo lekker van de week dus ik dacht... nah ik maak het nog een keer
zi ik opeen dat op die kipkruiden 28-20-2008 staat![]()
nou rook het goed en het smaakt ook goed, vorige keer ook dus ik ben gewoon verder
gegaan, maar kan dat kwaad ?
ik heb geprobeerd om een foto van de deksel te maken waar de datum op staat maar
daar is die camera denk ik niet goed genoeg voor maar er staat ECHT 2008![]()
[ link | afbeelding ]
ik heb ook al gegeten
dit
[ link | afbeelding ]
met rijst
en het was niet smerig![]()
maar mijn vraag is dus eigenlijk, kan het kwaad om kruiden over datum te gebruiken
of zal ik het effe in Cul vragen ?
En er is mogelijk smaakverlies opgetredenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen kruiden over datum niet echt kwaad hoor, misschien dat ze wat van hun smaak verliezen, maar ik vermoed dat de fabrikant het er alleen maar op zet zodat je nieuwe koopt voordat de oude op zijn
28-10-2008 bedoel ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
28-20-2008
is het dan niet 2820-20-08?
nah je hoeft de kip eigenlijk niet te kruiden voor de kip kerrie want er gaat zo'n mix doorheenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
En er is mogelijk smaakverlies opgetreden
Maak niets uit. Hooguit is de smaak wat vervlakt maar dan doe je gewoon een beetje meer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos !
ik was net bezig en ik had een vraagje die ik eigenlijk bij CUL wilde stellen maar
misschien weet jij dat ook,
ik ken daar niemand![]()
![]()
maar goed, ik was dus kip aan het snijden voor kip kerry
[ link | afbeelding ]
het was zo lekker van de week dus ik dacht... nah ik maak het nog een keer
zi ik opeen dat op die kipkruiden 28-20-2008 staat![]()
nou rook het goed en het smaakt ook goed, vorige keer ook dus ik ben gewoon verder
gegaan, maar kan dat kwaad ?
ik heb geprobeerd om een foto van de deksel te maken waar de datum op staat maar
daar is die camera denk ik niet goed genoeg voor maar er staat ECHT 2008![]()
[ link | afbeelding ]
ik heb ook al gegeten
dit
[ link | afbeelding ]
met rijst
en het was niet smerig![]()
maar mijn vraag is dus eigenlijk, kan het kwaad om kruiden over datum te gebruiken
of zal ik het effe in Cul vragen ?
Ik denk dat de werking van die kruiden dan wel ongeveer tot 0 gereduceerd isquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
28-20-2008
is het dan niet 2820-20-08?
Had je vast niet verwacht toen je vanmorgen opstondquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef FANN het volgende:
nah.. weer wat geleerd vandaag...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Maak niets uit. Hooguit is de smaak wat vervlakt maar dan doe je gewoon een beetje meer.![]()
Nog niet zo lang geleden hadden we geen uiterste gebruiksdatum!!![]()
Dus........![]()
Werking?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat de werking van die kruiden dan wel ongeveer tot 0 gereduceerd is
Hey, het is ook crisis in de kruidenindustrie hè?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ok'e !
ga ik het niet weggooien ook die pot is nog halfvol, ze kenne me rug op
De VOC mentaliteitquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:01 schreef Coos het volgende:
Vroeger waren kruiden een jaar onderweg voordat ze hier waren.
dat is waar ook ...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:01 schreef Coos het volgende:
Vroeger waren kruiden een jaar onderweg voordat ze hier waren.
was maar waarquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat fann behoorlijk tijd heeft in haar leven ok, maar 20 maanden in een jaar, damn.
Dan riep de kapitein naar beneden in het ruim: is het droog?? In het Nederlands van die tijd was dat, is het drog??quote:
Ik gok dat die bemoeierij uit Brussel komt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
Ik eis kamervragen over de houdbaarheidsdatum vermeld op kruiden!
Leg dat maar eens uit Klink
echt waar?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan riep de kapitein naar beneden in het ruim: is het droog?? In het Nederlands van die tijd was dat, is het drog??
Daar komt dus ook het woord drug vandaan! (met dank aan Robert Jasper Grootveld)
en maar high wezen op die kruidenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan riep de kapitein naar beneden in het ruim: is het droog?? In het Nederlands van die tijd was dat, is het drog??
Daar komt dus ook het woord drug vandaan! (met dank aan Robert Jasper Grootveld)
Dan ga je met de olympische spelen meeschaatsen door je huissie?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:06 schreef FANN het volgende:
ik heb me een zooi ijs ingeslagen vanmiddag
nee ik baalde gisteren dat ik geen ijs als toetje kon etenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ga je met de olympische spelen meeschaatsen door je huissie?
Ja, dat kan welquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:14 schreef remlof het volgende:
Kan ijs bederven in je diepvries eigenlijk? Ik heb nog cornetto's van twee zomers geleden
ook een goeie vraag !quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:14 schreef remlof het volgende:
Kan ijs bederven in je diepvries eigenlijk? Ik heb nog cornetto's van twee zomers geleden
maar niet bij -18quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
IJs is zwaar bacteriegevoelig
de mijnese heeft 4 sterrenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe snel het bederft hangt ook weer af van het aantal sterren op je vriezer. Maar hey, dat weten jullie toch allemaal wel
Edit: ongeveer!
Remmel waar staat dat kleine nulletje van die graden op het toetsenbord?quote:
Niet, maar ik had m'n Windows Character Map nog openquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Remmel waar staat dat kleine nulletje van die graden op het toetsenbord?
Alles in de diepvries kan bedervenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:14 schreef remlof het volgende:
Ik zie een complot van de ijsfabrikanten.quote:
krijg nou wat !quote:
Schopje BNW?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg nou wat !
ok'e het staat er maar ik heb toch echt wel vaker ijsjes of een ijstaart langer dan een maand in de
vriezer, zolang het bevroren is moet dat eigenlijk toch geen kwaad kunnen
en op die cornetto's staat ook dat ze tot 2011 goed zijn
ergens klopt er iets niet
Die datum kun je best overschrijden, maar met ijs zou ik toch wat oppassen. Een cornetto is vast geen roomijs, maar er zit wel een melkproduct in.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg nou wat !
ok'e het staat er maar ik heb toch echt wel vaker ijsjes of een ijstaart langer dan een maand in de
vriezer, zolang het bevroren is moet dat eigenlijk toch geen kwaad kunnen
en op die cornetto's staat ook dat ze tot 2011 goed zijn
ergens klopt er iets niet
Laatst hebben ze in Rusland 45 ton diepvriesvlees ontdekt dat al bijna 50 jaar oud was en dat slimme maffiafiguren op de markt wilde brengen.quote:
Brave New Worldquote:
Ja, kwam dat niet uit Argentinië of zo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Laatst hebben ze in Rusland 45 ton diepvriesvlees ontdekt dat al bijna 50 jaar oud was en dat slimme maffiafiguren op de markt wilde brengen.
Het was nog van de z.g. strategische voorraad uit de koude oorlog.
Wat een toepasselijk begrip hier: koude oorlog.
owquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Brave New World
Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, kwam dat niet uit Argentinië of zo?
ik ging net effe de ingredienten lezen maar daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die datum kun je best overschrijden, maar met ijs zou ik toch wat oppassen. Een cornetto is vast geen roomijs, maar er zit wel een melkproduct in.
Daar is Lavenderrr toch Modje van?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Brave New World
Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
En binnenkort laat ik Pietje eens wat sterren zien
Jepquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
Daar is Lavenderrr toch Modje van?
Is soms best wel leuk om te lezen daar
Uhuhquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben er volgens mij nog nooit belandtquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat gaat toch voornamelijk over conspiracy theorieën daar?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar volgens mij is het gewoon NWO codetaalquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat toch voornamelijk over conspiracy theorieën daar?
Ja, soms grappig, maar soms wel erg ver gezocht ook. En soms, soms denk ik dat er ook wel een kern van waarheid in zit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:40 schreef Laysa het volgende:
ja....das toch echt best vermakelijk om te lezen....en zo zwerf ik wel meer over Fok
Ze hebben het over geheime opslagplaatsen van bier en willen niet dat jij die vindtquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar volgens mij is het gewoon NWO codetaal
Da;s nog slapper gelul dan hierquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:40 schreef Laysa het volgende:
ja....das toch echt best vermakelijk om te lezen....
ik zwerf ook, maar blijf alleen bij de interessante zaken hangenquote:en zo zwerf ik wel meer over Fok
ijs niet te lang bewaren, kruiden weer welquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja hallo, ik heb echt geen zin om alles terug te lezen![]()
Geef 'es een samenvatting?
Stars on icequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan zit je hier in de SC perfectquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef D. het volgende:
ik zwerf ook, maar blijf alleen bij de interessante zaken hangen
Coossien uut dun Haagquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef Laysa het volgende:
En kruiden zijn drugs dus je kan dr high van worden...voor meer info moet je bij Coos zijn
Dit is om ff bij te komen na al het zwervenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan zit je hier in de SC perfect![]()
Een Zwerfmolletjequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is om ff bij te komen na al het zwerven
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Hele tunnels die overal naar toe kunnen leiden
Meer beperkt (in)zichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, visie heeft een mol dan weer niet
Ik ook, een glaasje wijn voor het slapen gaan.quote:
Ik ook zoiets, maar dan zonder alcohol en met suikerquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, een glaasje wijn voor het slapen gaan.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:
Ik ga vroeg naar bed...moet morgen al vroeg op...trusten
![]()
trustequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:
Ik ga vroeg naar bed...moet morgen al vroeg op...trusten
![]()
Ik zag vorig jaar een ontploft molletje op het strand.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
Ooit op een vakantie in Oostenrijk lag er een dood molletje op het wandelpad...dat was echt zielig
Ik wilde ook net al gaan zeiken. Godverdomme een paar uur niet online en dan hebben die malloten alweer een paarhonderd posts neergekwakt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus zo heten dames op het naaktstrand die zich niet coupe kipfilet scheren?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zag vorig jaar een ontploft molletje op het strand.![]()
Vond ik helemaal niet zielig!
Spijlenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Welterusten allemaal... Wij duiken in ons heerlijke nieuwe bedje![]()
[ afbeelding ]
(oke, de kamer ziet er niet zó mooi uit, maar het is wel dit bed)
Ons eigen RLS'je.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Welterusten allemaal... Wij duiken in ons heerlijke nieuwe bedje![]()
[ afbeelding ]
(oke, de kamer ziet er niet zó mooi uit, maar het is wel dit bed)
Echt!? WOOEEHOEEE!11!!quote:
Je moet niks hè. Het leven is een keuze. (diep niet?) Of je legt het lot in de handen van God de Almachtige.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt!? WOOEEHOEEE!11!!
Oh nee, voor mij niet![]()
Ah gatverdamme, nou moet ik bijna terug naar dat stinkland
Een woning voor me regelen in de buurt van Klundert, mijn gitaar, pc en Ps3 even ophalen en 2000 euro op mijn rekening stortenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:48 schreef Noek het volgende:
Je blijft maar. We gaan vandaag alles regelen. Wat moet ik doen zodat jij kan blijven?
Ho ho, een woning regelen? Willen jullie nu al gaan latten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een woning voor me regelen in de buurt van Klundert, mijn gitaar, pc en Ps3 even ophalen en 2000 euro op mijn rekening storten![]()
Lukt dat vóór vanmiddag? Dan kan ik gelijk even bellen dat ik ontslag neem![]()
Pakketje nog steeds niet ontvangen dus? Ik was allang even langs dat kantoor gelopen met een schepquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ho ho, een woning regelen? Willen jullie nu al gaan latten?
Die 2000 euro, dat is een ochtend werk. Je computers kun je zelf wel ophalen en anders is er vast wel een postdinges die geen pakketjes vasthoudt ivm een storing, een MAAND lang!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ons eigen RLS'je.![]()
Jullie zijn zó veel leuker dan de Pfaffs!!!![]()
Wow, compliment hè.
Oja: mogge enzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:56 schreef D. het volgende:
Verder wel een goedemorgen gewenst aan iedereen natuurlijk
Sssstquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan vertellen we hier alleen nog maar de léuke dingen
De rest zijn we toch op de camquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan vertellen we hier alleen nog maar de léuke dingen
Jullie kunnen zien dat ze me slaat als ik het huishouden niet af heb als ze thuis komt!?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
De rest zijn we toch op de cam
Of wist je niet dat die 'per ongeluk' nog aan stond?
Dat is in Amsterdam. Ik kan dat niet zonder Gert. Die beschermt mij altijd in de grote boze stad. Na zijn taak verdwijnt die altijd in het niets, zijn taak zit er dan op en niemand die hem dan nog ziet op het station.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Pakketje nog steeds niet ontvangen dus? Ik was allang even langs dat kantoor gelopen met een schep
Nee, da's net buiten de hoek van de camera, maar we horen je wel schreeuwen van de pijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie kunnen zien dat ze me slaat als ik het huishouden niet af heb als ze thuis komt!?
Verdwijnt hij wel met stoere geluidjes? Zo van *woesh!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam. Ik kan dat niet zonder Gert. Die beschermt mij altijd in de grote boze stad. Na zijn taak verdwijnt die altijd in het niets, zijn taak zit er dan op en niemand die hem dan nog ziet op het station.
En huilen, vooral huilen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's net buiten de hoek van de camera, maar we horen je wel schreeuwen van de pijn
Nee juist niet, echt geruisloos. *poef*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verdwijnt hij wel met stoere geluidjes? Zo van *woesh!
Ik moet er vaker over praten van mijn Spiegiater.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja ook, maar daar wilde ik je hier niet mee confronteren
Het niveau moet natuurlijk even duidelijk aangegeven worden. Ik vind dat wel liev van zequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee juist niet, echt geruisloos. *poef*
Stille kracht.![]()
Op de stream doen ze New Kids na. Jonge!
Alsof die man alles weetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet er vaker over praten van mijn Spiegiater.
Ja, eens. Alleen beleef je dat toch anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind Gert-liefhebben iets dat in groepsverband moet gebeuren.
Jaaaaaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het niveau moet natuurlijk even duidelijk aangegeven worden. Ik vind dat wel liev van zeDan ga je niet te veel verwachten
Zullen we een "Wij zijn verliefd op Gert" hyves oprichten?
Ja, daar kan hij echt van genieten al die extra aandachtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, eens. Alleen beleef je dat toch anders.
Gelukkig vindt die de belangstelling echt fijn, anders zou ik het niet doen. Elke meet beginnen we met de dans der dansen en maken we een karatetrap. Oh jongens toch, dolle boel!![]()
Remlove, kom je ook?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, eens. Alleen beleef je dat toch anders.
Gelukkig vindt die de belangstelling echt fijn, anders zou ik het niet doen. Elke meet beginnen we met de dans der dansen en maken we een karatetrap. Oh jongens toch, dolle boel!![]()
Remlove, kom je ook?
Manboobsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Het gaat om Gert. Neem je eigen tieten maar mee dan.
Laat jij de jouwe thuis dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Het gaat om Gert. Neem je eigen tieten maar mee dan.
Die van mij was geen sneer! Ik wil juist ALLES weten. Alle gore details, gooi ze in een topic.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sneer begrepen, ik hou mijn mond wel gewoon verder
Dat maakt het geheel niet vriendelijker hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*zucht...
Het is: "YOU MUST DIE, I ALONE AM BEST!"
Nee, dat. Die of dat.quote:
Nee, maar het klinkt wel meer Noekerig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakt het geheel niet vriendelijker hoor
Ik heb hem als desktop.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*zucht...
Het is: "YOU MUST DIE, I ALONE AM BEST!"
Een schoffel? Geen spade voorhanden?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat. Die of dat.
Jullie denken gewoon slecht over mij maar dat is niet waar. Tijdens mijn taakstraf liep ik daar ook steeds tegenaan. Heb ik ze kapot geschoffeld.
Nou, vooruit danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt wel meer Noekerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |