'alle problemen'? Alleen push werkt niet bij haar, volgens mij?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Waarom wil je, ondanks alle problemen, je iphone zo graag jailbreaken?
Ja alles werkt verder prima.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:56 schreef Skv het volgende:
[..]
'alle problemen'? Alleen push werkt niet bij haar, volgens mij?
Sorry ik bedoel natuurlijk 3.1.2quote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef Skv het volgende:
Terug naar 1.3.2?? Wat denk je daarmee op te schieten?
Waar zit je nu op dan?
Ik heb hem niet geupdate naar 3.1.3quote:Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef Skv het volgende:
Waarom heb je überhaupt de upgrade van 3.1.2 naar 3.1.3 gedaan eigenlijk? Het kan best zijn dat daardoor pushfix niet werkt. Het lijkt me stug dat je 'm terug kan zetten naar 3.1.2, als je niet je handtekening-ding op de Cydia-server hebt opgeslagen.
handleiding
Je had op 3.1.2 even op 'Make my life easier' moeten klikken, voor de upgrade.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Tamaartje het volgende:
Het terugzetten lukte helaas niet omdat we de shsh code niet hebben
Dit is sinds 4 feb niet meer te krijgen.. helaas![]()
Toch maar dat ticket invullen dan...
Hij heeft volgens mij die key niet opgeslagen (ik geef even door wat ik hier door krijg van degene die het probeerde) We hebben de Iphone vrijdagavond opgehaald, en volgens mij is het sinds donderdag niet meer mogelijk die keys aan te vragen...quote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Je had op 3.1.2 even op 'Make my life easier' moeten klikken, voor de upgrade.
Hij heeft wel een punt denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog even een vraagje over het ontvangen van mail via de iPhone. Onze systeembeheerder zegt dat wanneer je mail via de iPhone wil ontvangen dat dit dan niet veilig is en dat iedereen dit kan opvangen en lezen. Klopt dit? Volgens hem moet je dan een SSL certificaat kopen om de boel te beveiligen. Is hij paranoia of heeft hij gelijk?
Je kan toch SSL beveiliging aanzetten toch? Of is dat niet voldoende?quote:Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog even een vraagje over het ontvangen van mail via de iPhone. Onze systeembeheerder zegt dat wanneer je mail via de iPhone wil ontvangen dat dit dan niet veilig is en dat iedereen dit kan opvangen en lezen. Klopt dit? Volgens hem moet je dan een SSL certificaat kopen om de boel te beveiligen. Is hij paranoia of heeft hij gelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |