Oh damn, had ik die maar. Als ik op mensen reageer zijn het meestal neppe iPhones.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef LeNick het volgende:
Mooie prijs, ik zie er veel voor 350~ weggaan.. Zelf heb ik nu een 8GB voor ¤200 gescoord!
Goed verkooppraatje!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik ben van plan mijn iPhone 3GS deze zomer voor 300 euro te verkopen, snap niet dat mensen zo belachelijk veel geld voor een tweedehands telefoon betalen
Overigens is mijn muziekapplicatie irritant aan het doen.Blijven hangen, 'volumeslider die raar doet'
http://www.nu.nl/internet(...)toring-vodafone.htmlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Meer mensen die vandaag last hebben met mobiel internet en vodafone?!
Dacht dat het aan me instellingen lag, maar alles staat goed!
Landelijke storing. Wederom.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Meer mensen die vandaag last hebben met mobiel internet en vodafone?!
Dacht dat het aan me instellingen lag, maar alles staat goed!
Softwarematig probleem, herinstalleren en klaar. Maar omdat het zo plotseling komt en gaat dacht ik dat het misschien aan de laatste update lag.quote:
Hm... Gisteravond is de batterij uitgevallen, was vergeten hem aan de oplader te hangen. Hij is nu weer bezig, maar lijkt vrij weinig te doen. Ik zie zo'n circeltje van streepjes, door het appeltje heen. Deze bewegen echter niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb zojuist een 3g gekocht voor mijn vriendin. Deze is nu bezig met 'alle instellingen herstellen en bestanden wissen' hoe lang duurt dit? Echt 2 uur???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |