Oh kut... ik ben afgehaakt omdat mn vriendin wat anders wilde gaan doenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:32 schreef Saviola het volgende:
Man wat is Pens@Caps weer een heerlijke wedstrijd![]()
4-4 met nog 5 minuten te gaan, Ovechkin en Crosby beide met 2 goals al.
Wat een geweldige wedstrijd inderdaadquote:Op zondag 7 februari 2010 20:32 schreef Saviola het volgende:
Man wat is Pens@Caps weer een heerlijke wedstrijd![]()
4-4 met nog 5 minuten te gaan, Ovechkin en Crosby beide met 2 goals al.
Jeuj nog een Caps fan, dat is al 3quote:Op zondag 7 februari 2010 20:57 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Wat een geweldige wedstrijd inderdaad
Ik vond he took een geweldige wedstrijd, maakt mij toch nog geen Caps fan?quote:
Neuh, maar zijn avatar zegt genoegquote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik vond he took een geweldige wedstrijd, maakt mij toch nog geen Caps fan?
Ze gaan de streak zeker verliezen in de opkomende road reeks. Tegen Montreal of tegen Ottowa.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef nyny83 het volgende:
Die tegen Ottawa wordt lastig. Ook een team in vorm, en dat is dan de tweede wedstrijd in 2 dagen.
hmm ik kan daar eigenlijk helemaal niets uithalenquote:
Wat denk jij bij de naam "Ovy.jpg" en een hockey speler in beeld dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef nyny83 het volgende:
hmm ik kan daar eigenlijk helemaal niets uithalenHet zou een plaatje van Ovechkin kunnen zijn, maar het kan ook zomaar een schele kanarie met drie ogen zijn.
Ik heb niet naar de naam van het icoontje gekeken eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 februari 2010 00:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat denk jij bij de naam "Ovy.jpg" en een hockey speler in beeld dan?
Ik zie toch heel duidelijk een Caps jersey :pquote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de naam van het icoontje gekeken eerlijk gezegdAls je die info niet hebt, is het nog best lastig om uit dat icoontje een hockeyspeler te halen
Het begin voorspelt geen makkelijke avond voor de sharks ..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:58 schreef Saviola het volgende:
Zo Sharks@Leafs, daar ga ik toch eens goed voor zittenGiguere en Phaneuf tegenover Thornton en Heatley, mooie match-up. Plus bij Toronto gaat Nazem Kadri (hun 1st round pick afgelopen zomer) zijn debuut maken, doordat enkele spelers met een griepje zitten is hij een "emergency call-up". Ben benieuwd
Maar verwacht wel een Sharks zege natuurlijk.
Jammer dat ESPN Amerika deze niet uitzend, die geven college basketball? Wie interesseert dat nou zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |