Oh kut... ik ben afgehaakt omdat mn vriendin wat anders wilde gaan doenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:32 schreef Saviola het volgende:
Man wat is Pens@Caps weer een heerlijke wedstrijd![]()
4-4 met nog 5 minuten te gaan, Ovechkin en Crosby beide met 2 goals al.
Wat een geweldige wedstrijd inderdaadquote:Op zondag 7 februari 2010 20:32 schreef Saviola het volgende:
Man wat is Pens@Caps weer een heerlijke wedstrijd![]()
4-4 met nog 5 minuten te gaan, Ovechkin en Crosby beide met 2 goals al.
Jeuj nog een Caps fan, dat is al 3quote:Op zondag 7 februari 2010 20:57 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Wat een geweldige wedstrijd inderdaad
Ik vond he took een geweldige wedstrijd, maakt mij toch nog geen Caps fan?quote:
Neuh, maar zijn avatar zegt genoegquote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik vond he took een geweldige wedstrijd, maakt mij toch nog geen Caps fan?
Ze gaan de streak zeker verliezen in de opkomende road reeks. Tegen Montreal of tegen Ottowa.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef nyny83 het volgende:
Die tegen Ottawa wordt lastig. Ook een team in vorm, en dat is dan de tweede wedstrijd in 2 dagen.
hmm ik kan daar eigenlijk helemaal niets uithalenquote:
Wat denk jij bij de naam "Ovy.jpg" en een hockey speler in beeld dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef nyny83 het volgende:
hmm ik kan daar eigenlijk helemaal niets uithalenHet zou een plaatje van Ovechkin kunnen zijn, maar het kan ook zomaar een schele kanarie met drie ogen zijn.
Ik heb niet naar de naam van het icoontje gekeken eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 februari 2010 00:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat denk jij bij de naam "Ovy.jpg" en een hockey speler in beeld dan?
Ik zie toch heel duidelijk een Caps jersey :pquote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de naam van het icoontje gekeken eerlijk gezegdAls je die info niet hebt, is het nog best lastig om uit dat icoontje een hockeyspeler te halen
Het begin voorspelt geen makkelijke avond voor de sharks ..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:58 schreef Saviola het volgende:
Zo Sharks@Leafs, daar ga ik toch eens goed voor zittenGiguere en Phaneuf tegenover Thornton en Heatley, mooie match-up. Plus bij Toronto gaat Nazem Kadri (hun 1st round pick afgelopen zomer) zijn debuut maken, doordat enkele spelers met een griepje zitten is hij een "emergency call-up". Ben benieuwd
Maar verwacht wel een Sharks zege natuurlijk.
Jammer dat ESPN Amerika deze niet uitzend, die geven college basketball? Wie interesseert dat nou zeg..
Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat ESPN America slechts een X aantal wedstrijden mag uitzenden. (Lees: rechten heeft gekocht voor X wedstrijden) en dat ze soms keuzes moeten maken.... vandaag dus college basketball live (wat waarschijnlijk goedkoper is dan NHL), en morgen heb je om 01:00 en 03:00 twee keer live wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:58 schreef Saviola het volgende:
Jammer dat ESPN Amerika deze niet uitzend, die geven college basketball? Wie interesseert dat nou zeg..
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:27 schreef Robbiedd het volgende:
En Sharkies achter op het ijs .. 1-0 Leafs
Mja oke zit wel enige logica in. Maar ik zie dat dan bijvoorbeeld Devils@Flyers (ook nu bezig) dan morgenochtend wel uitgezonden wordt.. zelfde gisteren, met Pens-Caps staat zo'n beetje de meest spectaculaire matchup uit de hele NHL op het programma, gaan ze liever urenlang voorbeschouwen op de Superbowl (tot 6 uur voordien al) en dan zenden ze Pens-Caps vandaag vlak in de namiddag uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat ESPN America slechts een X aantal wedstrijden mag uitzenden. (Lees: rechten heeft gekocht voor X wedstrijden) en dat ze soms keuzes moeten maken.... vandaag dus college basketball live (wat waarschijnlijk goedkoper is dan NHL), en morgen heb je om 01:00 en 03:00 twee keer live wedstrijden.
Klopt, maar de play offs zijn exclusief bij ESPN. Dus dan zit je goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat ESPN America slechts een X aantal wedstrijden mag uitzenden. (Lees: rechten heeft gekocht voor X wedstrijden) en dat ze soms keuzes moeten maken.... vandaag dus college basketball live (wat waarschijnlijk goedkoper is dan NHL), en morgen heb je om 01:00 en 03:00 twee keer live wedstrijden.
eerste periode was wel heel sneu inderdaad. Beter doen ze dat in de play-offs dus niet. Dit was een goed voorbeeld van hoe het NIET moet. Anyway, uiteindelijk alsnog 3-2 gewonnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:49 schreef Saviola het volgende:
Aardige pot, Leafs spelen leuk, snel en met veel energie en de Sharks lijken wel al in playoff moduswat een bedroevende eerste periode.
quote:The Carolina Hurricanes will take on the Minnesota Wild at Hartwall Arena in Helsinki, Finland, on Thursday, Oct. 7 and Friday, Oct. 8.
The Columbus Blue Jackets and San Jose Sharks will square off for two games at the Ericsson Globe Arena in Stockholm, Sweden, on Friday, Oct. 8 and Saturday, Oct. 9.
The Boston Bruins and Phoenix Coyotes will play each other at O2 Arena in Prague, Czech Republic, on Saturday, Oct. 9 and Sunday, Oct. 10.
Thanx alvast. Weet nog niet of ik ga, tegen die tijd is mijn kindje zo'n 3 maanden oud dus eigenlijk wil ik mn vriendin dan niet een lang weekend alleen laten met die kleine.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:38 schreef WasQ het volgende:
Als je gaat nyny, heb ik nog wel wat tips! Geweldig stadion en geweldige ervaring overigens, en ook een fantastische stad!
Ja das wel zo makkelijkquote:
Ja, maar als ze verliezen is het ineens zeker weer zequote:
En nu 6e in de conference met 2 punten voorsprong op de nr. 9!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:14 schreef Saviola het volgende:
Nee hoor.. hey we eindigen al 2 jaar in de kelder van de NHL en ik ben er toch nog steeds
Hehe die gasten zijn best grappig af en toe. Drijven regelmatig de spot met elkaar en zichzelf en hebben duidelijk lol in hun werk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:46 schreef Saviola het volgende:
Doet me denken aan die Sharks commentator.. tegen de Leafs, in de 2de periode, vermeld ie even dat Giguere zn 3de shutout op rij kan halen en letterlijk 3 seconden later vanaf de faceoff scoort San Jose.. "3 seconds, that's my new record I think.." zegt ie dan
Nee joh, dat wordt een veegpartij. Het wordt misschien alleen spannend als de Bruins achtste worden in de conference. Die hebben namelijk eigenlijk een te goede selectie om achtste te worden, maar staan nu laag. En misschien de Rangers, die presteren op miraculeuze wijze ineens 2x zo goed tijdens de play-offs.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef Katth het volgende:
#8 worden in conference, dan wordt het leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |