Ik hoop op een hattrick van Bergfors en dat Oduya Ovenchicken er ff uitramtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Katth het volgende:
[..]
Vanavond wordt het 13, tegen de Trashers thuis zonder Kovalchuken Mike Green terug in de line up.
Hattrick mag hij makenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik hoop op een hattrick van Bergfors en dat Oduya Ovenchicken er ff uitramt
Precies, maken de Caps er gewoon nog eentje extra, net als tegen de Rangersquote:
Wedstrijd gisteren was echt ziek, zo spannend. Ben blij dat ik daarvoor aantal uur slaap ben misgelopen en als een zombie op mijn werk zitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Precies, maken de Caps er gewoon nog eentje extra, net als tegen de Rangers
he gadverdammequote:
Ik mag de Sharks ook wel, maar omdat ze vaak zo freaking laat spelen volg ik ze bijna niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
he gadverdammeNee zonder gekheid, Capitals zijn op dit moment gewoon het leukste team om naar te kijken
Vroeg opstaan. Ze beginnen meestal zo rond 4:00-4:30 NL tijd....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:21 schreef Theoden het volgende:
Ik mag de Sharks ook wel, maar omdat ze vaak zo freaking laat spelen volg ik ze bijna niet.
4.30 vaak bij thuiswedstrijden. Vroeg naar bed en vroeg opstaan doe ik inderdaad wel eens. Kun je toch van zeg 22.30 tot 4.30 slapen, dus 6 uurtjesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Vroeg opstaan. Ze beginnen meestal zo rond 4:00-4:30 NL tijd....
Toch doe ik het je niet na.... Ik ben wel fan, maar als ik om dergelijke belachelijke tijden zou moeten kijken.....laat dan maar. Hooguit de play-offs dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:30 schreef nyny83 het volgende:
4.30 vaak bij thuiswedstrijden. Vroeg naar bed en vroeg opstaan doe ik inderdaad wel eens. Kun je toch van zeg 22.30 tot 4.30 slapen, dus 6 uurtjes
Tja ik vind het vooral leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Toch doe ik het je niet na.... Ik ben wel fan, maar als ik om dergelijke belachelijke tijden zou moeten kijken.....laat dan maar. Hooguit de play-offs dan.
Alhoewel ik trouwens wel van plan ben om 04:30 op te staan om Nederland te zien spelen op het WK, twee van de eerste 3 wedstrijden zijn om die tijd hier lokaal.
Gelukkig is er zoiets als een DVR.
quote:BRIAN BURKE'S SON BRENDAN PASSES AWAY AFTER AUTO ACCIDENT
The youngest son of Toronto Maple Leafs GM Brian Burke has died in a car crash.
The team said 21-year-old Brendan Burke was fatally injured in an accident Friday in Wayne County, Indiana.
Police told a Daytona, Ohio television station a black jeep lost control in poor weather and slid into oncoming traffic, hitting another vehicle head on and killing Burke as well as 18-year-old Mark Reedy.
Brendan Burke made headlines in November after he discussed being gay in an ESPN.com story.
Brian Burke, who is also the general manager of the U.S. Olympic team, told ESPN, "I simply could not be more proud of Brendan than I am, and I love him as much as I admire him."
The family has asked for privacy.
MLSE president and CEO Richard Peddie said, "On behalf of the entire Maple Leaf Sports and Entertainment family, we extend our heartfelt condolences to the family and friends of Brian Burke. Our thoughts and prayers are with the Burke family during this extremely difficult time."
Jaja, het vertrouwen komt er ook steeds meer in. Als Vinny nou ook nog eens goed in vorm komt kunnen ze een heel eind komen. En wat is die Stamkos goed zegquote:Op zondag 7 februari 2010 12:26 schreef Saviola het volgende:
2-1 gewonnen van CalgaryHet begint er stilaan goed uit te zien ivm playoffs halen.
Ja, maar dat zijn nu vooral assists terwijl hij juist ook een goede doelpuntenmaker was. Hij is nog steeds goed, maar ik vind hem dit seizoen niet echt top.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:49 schreef Saviola het volgende:
Mja Vinny loopt gewoon 1 op 1 qua points.. dus opzich is hij wel aardig bezig.. wordt alleen een beetje overschaduwd door Stamkos ja.
2 a 3 wedstrijden denk ik. In alle drie was hij vrijwel onzichtbaar en verloren ze, misschien niet heel representatief dus geef ik toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |