abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77668200
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Katth het volgende:

[..]

Vanavond wordt het 13, tegen de Trashers thuis zonder Kovalchuk en Mike Green terug in de line up.
Ik hoop op een hattrick van Bergfors en dat Oduya Ovenchicken er ff uitramt
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:08:49 #27
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77668439
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:02 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik hoop op een hattrick van Bergfors en dat Oduya Ovenchicken er ff uitramt
Hattrick mag hij maken
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_77668499
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:08 schreef Katth het volgende:

[..]

Hattrick mag hij maken
Precies, maken de Caps er gewoon nog eentje extra, net als tegen de Rangers
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:11:51 #29
130412 Katth
pi_77668557
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:09 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Precies, maken de Caps er gewoon nog eentje extra, net als tegen de Rangers
Wedstrijd gisteren was echt ziek, zo spannend. Ben blij dat ik daarvoor aantal uur slaap ben misgelopen en als een zombie op mijn werk zit
pi_77668656
Wat was Capitals @ Rangers gisteren geweldig zeg PK van Capitals was om te huilen, maar verder een erg lekker potje. Scoor je eindelijk een keer 5 keer als Rangers zijnde heb je de Capitals die er even 6 maken.

En die goal van OvechkinG aan einde van 2e periode ....
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:17:04 #31
130412 Katth
pi_77668772
Woohoo een mede Caps fan
pi_77668840
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:17 schreef Katth het volgende:
Woohoo een mede Caps fan
he gadverdamme Nee zonder gekheid, Capitals zijn op dit moment gewoon het leukste team om naar te kijken
pi_77670258
LOL totaal niet verwacht dat ie naar de Devils zou gaan.

Vind het best een mooie deal voor NJ. Een 1st round pick is altijd afwachten wat dat wordt, Cormier is een probleemgeval die ze liever kwijt zijn, Bergfors is een leuk talentje maar geen topper en Oduya is misschien nog de beste speler, zijn gemis zal wel gevoeld worden gok ik.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_77671475
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef nyny83 het volgende:

[..]

he gadverdamme Nee zonder gekheid, Capitals zijn op dit moment gewoon het leukste team om naar te kijken
Ik mag de Sharks ook wel, maar omdat ze vaak zo freaking laat spelen volg ik ze bijna niet.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:39:18 #35
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77672209
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:21 schreef Theoden het volgende:
Ik mag de Sharks ook wel, maar omdat ze vaak zo freaking laat spelen volg ik ze bijna niet.
Vroeg opstaan. Ze beginnen meestal zo rond 4:00-4:30 NL tijd....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_77674234
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:39 schreef maartena het volgende:

[..]

Vroeg opstaan. Ze beginnen meestal zo rond 4:00-4:30 NL tijd....
4.30 vaak bij thuiswedstrijden. Vroeg naar bed en vroeg opstaan doe ik inderdaad wel eens. Kun je toch van zeg 22.30 tot 4.30 slapen, dus 6 uurtjes
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:21:59 #37
130412 Katth
pi_77679440
Tampa wordt overgenomen lees ik net op twitter
pi_77679651
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=516378

Moet nog wel door de NHL goedgekeurd worden.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:27:21 #39
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77690974
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:30 schreef nyny83 het volgende:
4.30 vaak bij thuiswedstrijden. Vroeg naar bed en vroeg opstaan doe ik inderdaad wel eens. Kun je toch van zeg 22.30 tot 4.30 slapen, dus 6 uurtjes
Toch doe ik het je niet na.... Ik ben wel fan, maar als ik om dergelijke belachelijke tijden zou moeten kijken.....laat dan maar. Hooguit de play-offs dan.

Alhoewel ik trouwens wel van plan ben om 04:30 op te staan om Nederland te zien spelen op het WK, twee van de eerste 3 wedstrijden zijn om die tijd hier lokaal.

Gelukkig is er zoiets als een DVR.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_77692618
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:27 schreef maartena het volgende:

[..]

Toch doe ik het je niet na.... Ik ben wel fan, maar als ik om dergelijke belachelijke tijden zou moeten kijken.....laat dan maar. Hooguit de play-offs dan.

Alhoewel ik trouwens wel van plan ben om 04:30 op te staan om Nederland te zien spelen op het WK, twee van de eerste 3 wedstrijden zijn om die tijd hier lokaal.

Gelukkig is er zoiets als een DVR.
Tja ik vind het vooral leuk Ik kijk dan ook lang niet alle avonden maar zo'n 2 a 3x per week.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 03:03:49 #41
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_77693972
Wat zijn die Caps goed zeg! Ff aanzetten en ze zetten de wedstrijd naar hun zin.
pi_77696411
Ovechkin weer gescoord, naja misschien moet ik het eerder melden als hij niet gescoord heeft

Heb een stukje Leafs@Devils zitten kijken maar dat was niet erg boeiend in het begin, wat een saai publiek ook daar. Uiteindelijk echt weer zo'n moffen overwinning van NJ, van 2-3 naar 4-3 in de laatste minuut.

Nog een dramatisch bericht trouwens;
quote:
BRIAN BURKE'S SON BRENDAN PASSES AWAY AFTER AUTO ACCIDENT

The youngest son of Toronto Maple Leafs GM Brian Burke has died in a car crash.

The team said 21-year-old Brendan Burke was fatally injured in an accident Friday in Wayne County, Indiana.

Police told a Daytona, Ohio television station a black jeep lost control in poor weather and slid into oncoming traffic, hitting another vehicle head on and killing Burke as well as 18-year-old Mark Reedy.

Brendan Burke made headlines in November after he discussed being gay in an ESPN.com story.

Brian Burke, who is also the general manager of the U.S. Olympic team, told ESPN, "I simply could not be more proud of Brendan than I am, and I love him as much as I admire him."

The family has asked for privacy.

MLSE president and CEO Richard Peddie said, "On behalf of the entire Maple Leaf Sports and Entertainment family, we extend our heartfelt condolences to the family and friends of Brian Burke. Our thoughts and prayers are with the Burke family during this extremely difficult time."
pi_77703842
ouch... da's niet best.

En Devisl heb ik in het begin ook zitten kijken, was benieuwd naar Kovalchuk. Ik viel echter in slaap tijdens de wedstrijd en werd net pas weer wakker (eigenlijk gewoon rond een uur of half 10, maar toch).
pi_77726364
2-1 gewonnen van Calgary Het begint er stilaan goed uit te zien ivm playoffs halen.
pi_77729930
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:26 schreef Saviola het volgende:
2-1 gewonnen van Calgary Het begint er stilaan goed uit te zien ivm playoffs halen.
Jaja, het vertrouwen komt er ook steeds meer in. Als Vinny nou ook nog eens goed in vorm komt kunnen ze een heel eind komen. En wat is die Stamkos goed zeg
pi_77730016
Mja Vinny loopt gewoon 1 op 1 qua points.. dus opzich is hij wel aardig bezig.. wordt alleen een beetje overschaduwd door Stamkos ja.
pi_77731863
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:49 schreef Saviola het volgende:
Mja Vinny loopt gewoon 1 op 1 qua points.. dus opzich is hij wel aardig bezig.. wordt alleen een beetje overschaduwd door Stamkos ja.
Ja, maar dat zijn nu vooral assists terwijl hij juist ook een goede doelpuntenmaker was. Hij is nog steeds goed, maar ik vind hem dit seizoen niet echt top.
pi_77732048
Heb je al zoveel gezien van Tampa dan?
pi_77732390
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:03 schreef Saviola het volgende:
Heb je al zoveel gezien van Tampa dan?
2 a 3 wedstrijden denk ik. In alle drie was hij vrijwel onzichtbaar en verloren ze, misschien niet heel representatief dus geef ik toe
pi_77737101
En als je enkel playoff wedstrijden van San Jose kijkt dan is Joe Thornton misschien wel de slechtste speler in de NHL..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')