Nou...quote:
Zo heyquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
En dat is je nu gelukt. Ik ben even weg.
Dat vind ik wel zielig voor hem.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Trev is nooit geil.
Trev is aseksueel.
Hij merkt er niks van. Hij is niks beters gewend.quote:
Ja, want je bent me toch een attractie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan zo naar een dierentuin hoor
STOEP hou op,quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En bedankt. Ik ben weer even weg.
Hey, hebben ze dat niet verboden deze weekquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan zo naar een dierentuin hoor
Nee hoor, maar als een dierquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey, hebben ze dat niet verboden deze week
Wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, ik zou vandaag vroeg gaan slapen. Dan kan ik maar beter nu gewoon gaan.
Slaap zequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ga nu toch weg.
Jezus Christus.
HAHAHA, NU IS HET NET OF IK JOU JEZUS NOEM.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap ze![]()
En Trev is genoeg hoor
Als ik van mezelf uit moet gaan, is het wel altijd hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
niet altijd, maar wel bijna, dat moet jij toch weten
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik van mezelf uit moet gaan, is het wel altijd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |