Het idee is juist dat je kijkt naar min of meer sustainable winsten. Zie ook dit topic:quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat wel de zwakte is van een 10-jaars gemiddelde is dat deze in recessies/depressies een veel te optimistisch beeld geeft.
spanuuunnndquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:58 schreef Arcee het volgende:
Dow tikte 9999.99 aan, dat is nog eens met je teen in het water.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:01 schreef Crazy Harry het volgende:
ik heb een screenshot van 9999,99
Alleen qua range, trouwens. Niet qua actuele stand.quote:
Oh, ik daadwerkelijk als standquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef Arcee het volgende:
Alleen qua range, trouwens. Niet qua actuele stand.
Oh, ik heb 9,999.69 wel, dus daar shop ik zo 9,999.99 van.quote:
Het is te hopen want de Amerikaanse futures wijzen al weer op een hogere opening. Terwijl Europa gemiddeld rond de -0.5% staat sinds sluiting.quote:
Als dat gebeurd ga ik waarschijnlijk voor 1/2 van de winst op mijn weekputs calls kopen voor volgende week.quote:
Dat wordt te gek. Zal de boel eens omhoog toveren voor morgen. Ik ga voor > 2,5%quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef edwinh het volgende:
morgen -1% openen afstort tot 1.5%?
Kans zit er wel in, FTI nu op 320 (aex321). We zullen wel weer een flinke beweging krijgen met job cijfers om half 3.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:31 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Als dat gebeurd ga ik waarschijnlijk voor 1/2 van de winst op mijn weekputs calls kopen voor volgende week.
Oh jawel hoor. De theorie van Shiller is enorm bekend maar ik heb alleen SeLang de definitie van delen door eigen gemiddelde zien gebruiken. Kun je overigens ook gewoon zelf in excel klussen. Mijn datafeed komt van multpl (die updaten het realtime maar de waarden worden wel berekend op de laatst bekende Shiller-earnings)quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef jaco het volgende:
maar volgens mij wordt het nergens op het web systematisch bijgehouden.
Wat voor knik?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:06 schreef Crazy Harry het volgende:
Oeh! Zie dat knikje, die komt vaak terug net voor een omdraai.
Op basis van welke TA?quote:Op basis van TA morgen dus een omdraai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |