Ik ga gewoon lekker bijkopenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:17 schreef TeringHenkie het volgende:
ING -7% totale paniek lijkt toe te slaanIk snap niet dat er nu nog überhaupt bieders in het orderboek zitten, zeker al die babyboomers die hun aandelen per 10 stuks inkopen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Zal de dow onder de 10.000 gaan vandaag>?<
precies mijn gedachte...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:41 schreef RvLaak het volgende:
Wow... ff werken & meteen 2% verder de min in...
Yupquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef Zero2Nine het volgende:
Hebben we het yearlow 2010 aangetikt?
Plaats hier uw tvp: De Highs en Lows van de AEX.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef Zero2Nine het volgende:
Hebben we het yearlow 2010 aangetikt?
Hij is trouwens wel de grote afwezige in dit topic.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:26 schreef M.Melandri het volgende:
Klopte de voorspelling van VdG toch aardig
Het siert hem wel dat hij niet zijn gelijk komt halen toch, na gisteren nog belachelijk gemaakt te worden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:35 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Hij is trouwens wel de grote afwezige in dit topic.
fooled by randomness noemen we zoiets in de beleggerswereld.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:40 schreef sintesi het volgende:
[..]
Het siert hem wel dat hij niet zijn gelijk komt halen toch, na gisteren nog belachelijk gemaakt te worden?
Zelfs vandaag nog! Ik vond die schertsende opmerkingen in zijn richting meer weg hebben van mensen die hun gelijk komen halen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:40 schreef sintesi het volgende:
Het siert hem wel dat hij niet zijn gelijk komt halen toch, na gisteren nog belachelijk gemaakt te worden?
Die gemaakte opmerking van mij is denk ik uit zijn (bedoelde) context gehaald en ik bied mijn excuses ervoor aan mocht dat zo zijn. Het was geen persoonlijke aanval, meer op het geloof in EW.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:48 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zelfs vandaag nog! Ik vond die schertsende opmerkingen in zijn richting meer weg hebben van mensen die hun gelijk komen halen.
Hoop dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef Vandergeld het volgende:
Voor sluiting mijn weekputs eruitgegooid met rendement van 200%, ik verwacht komende dagen nog lager richting 320 wellicht maar het grootste deel van de KT daling is geweest m.i.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |