Ach, in 2017 rijdt de N/Z-lijn alquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Merel1808 het volgende:
Ik persoonlijk zou nooit in Noord gaan wonen, altijd met die domme pont,
Tja, misschien kun je die kamer dan wel zien als een investering in de toekomstquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, in 2017 rijdt de N/Z-lijn al
Ja, want er rijden geen bussen door de IJ-tunnel iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Merel1808 het volgende:
Allebei kut, maar in Diemen krijg je nog wel 55 euro huurtoeslag, ik weet niet of je dat ook in Noord krijgt.
Ik persoonlijk zou nooit in Noord gaan wonen, altijd met die domme pont, maarja, Diemen is het ook niet echt zeg maar..
Zo lang wil ik niet over m'n studie doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, in 2017 rijdt de N/Z-lijn al
Wat? Zeg het maar, ik woon toch in Delft, weet dus geen ruk van A'damquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Merel1808 het volgende:
Diemen is het ook niet echt zeg maar..
10 minuten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:53 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Qua bereikbaarheid zou ik voor noord gaan. Bus 33 15 min en je bent er
Maar de Oudemanhuispoort is altijd wel bereikbaar toch? Ligt immers centraal?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:53 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Qua bereikbaarheid zou ik voor noord gaan. Bus 33 15 min en je bent er
Ik heb er gewoond, ben nu druk aan het verhuizen. Ik vind de bereikbaarheid prima, maar ik zit op het AMC, dus Noord zou echt een ramp zijn. Ik heb me altijd prima vermaakt, had ook best toffe huisgenootjes enzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:12 schreef Kardash het volgende:
Niemand weet verder iets over de locatie in Diemen?
Ja maar huisgenootjes zijn niet altijd tof hea - dus daar wil ik liever niet op af gaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond, ben nu druk aan het verhuizen. Ik vind de bereikbaarheid prima, maar ik zit op het AMC, dus Noord zou echt een ramp zijn. Ik heb me altijd prima vermaakt, had ook best toffe huisgenootjes enzo
En dan kom je niet eens langs?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:27 schreef RenRen- het volgende:
Ik zou zeggen Noord. Volgens mij is het daar prima wonen, mijn nicht woont daar en mijn stiefmoeder woonde daar heel vlakbij. Ik vond het altijd heel leuk.
Dat winkelcentrum is trouwens ook wel tof.
De volgende keer zal ik bellen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan kom je niet eens langs?.
Maar ik wil als student toch wel als vrijwilliger mn steentje bijdragen aan A'dam - juist in die "pauperwijken", maar goed - daar zijn er in Noord ook genoeg van toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef HugoBaas het volgende:
Noord is prima wonen, dus ik zou dat doen.
Diemen is een crimineel pauper gat waar je nog niet dood gevonden wil worden.
Van noord naar het centrum is 10-15 minuten met de bus.
daar ga je de fout in, noord is geen amsterdam, het is een paupergatquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:43 schreef Kardash het volgende:
[..]
Maar ik wil als student toch wel als vrijwilliger mn steentje bijdragen aan A'dam - juist in die "pauperwijken", maar goed - daar zijn er in Noord ook genoeg van toch?![]()
Dus, het wordt Noord tenzij iemand nog iets te melden heeft?
Van een kwaliteitsuser die topics over zittend plassen en staand schijten opent zou ik ook wat aannemen jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
daar ga je de fout in, noord is geen amsterdam, het is een paupergat
dat zijn alledaags onderwerpen waar menig mens niet over durft te praten. ik doorbreek deze barrierequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van een kwaliteitsuser die topics over zittend plassen en staand schijten opent zou ik ook wat aannemen ja.
Valt op zich wel mee de laatste tijd, woon zelf aan de NZ-kant en heb niet heel erg last van de werkzaamheden. Misschien omdat je het op een gegeven moment ook niet meer hoort.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:45 schreef Koewam het volgende:
Ik woon ook op de cleyndertweg, niks mis mee. Hou er alleen wel rekening mee dat wanneer je aan de NZ-kant zit dat je overlast krijgt van hulpdiensten, bouwwerkzaamheden, etc.
Anderhalve maand laterquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:42 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee de laatste tijd, woon zelf aan de NZ-kant en heb niet heel erg last van de werkzaamheden. Misschien omdat je het op een gegeven moment ook niet meer hoort.
Voor de rest is Noord best aardig om mee te beginnen als je kamer nodig hebt. Eigen douche, eigen wc en aardig wat ruimte. Je moet alleen een beetje geluk hebben met je afdeling.
Ik heb er ook gewoondquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:23 schreef Frostu het volgende:
Noord gestoord! Kom ook wonen in de flat man, is heul gezellig enzo hier! 10 minuten naar Centraal met de bus (20 min. met de fiets), winkelcentrum om de hoek, wat wil je nog meer? Welke kant je zit maakt niet echt uit, voorkant heeft van 's zomers wel last van hangjongeren enzo voor de flat, achterkant heeft wel wat bouwgeluid enzo van de NZ lijn maar dat valt reuze mee.
BTW valt me op hoeveel flatgenoten hier op FOK zitten.. wellicht tijd voor een eigen topique ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |