Ik kan dat weekend hoogstens 75 euro per dag uitgeven. Ik probeer het met minder, maar goed, gezelligheid kost nou eenmaal wat. (En het bier daar ook hoorde ik)!quote:
Ik bedoel, wat is jullie totale budget voor deze onderneming? Hoeveel duizenden euro's hebben jullie tot jullie beschikking?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan dat weekend hoogstens 75 euro per dag uitgeven. Ik probeer het met minder, maar goed, gezelligheid kost nou eenmaal wat. (En het bier daar ook hoorde ik)!
LOST!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Haha als je zoveel gaat vliegen moet je toch een keertje neerstorten
Even een kickje voor de foto's.quote:Op donderdag 1 april 2010 06:56 schreef Monopoly het volgende:
We gaan vandaag naar de eerste bestemming
Zondag avond zijn de foto's online
We kijken per stad hoe lang we blijven.quote:
Thuis in Nederland. Oktober word het Londenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Tijd voor een update.
Waar hang je op dit moment uit?
Op zich hadden we dat wel kunnen doen, maar het is er niet echt van gekomen, Ik zal ze van de week nog wel een keertje bellenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:25 schreef TWP het volgende:
Had je in alle maanden ertussen niet even tijd om Schiphol en de Maasvlakte te doen?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
Oke nogmaals dan, omdat het Lomonopy is.
quote:
Opgepakt worden, dobbelstenen mee en hopen dat je dubbel gooit.quote:Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef HowAreYouDoing het volgende:
kickje
tevens vraag voor monopoly: wanneer of waar ga je naar de gevangenis?
of kanskaart niet vergetenquote:Op zondag 19 september 2010 00:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Opgepakt worden, dobbelstenen mee en hopen dat je dubbel gooit.
Anders 50 euro betalen aan de bewakerquote:Op zondag 19 september 2010 00:38 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
of kanskaart niet vergeten
bij ons was het 100quote:Op zondag 19 september 2010 00:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Anders 50 euro betalen aan de bewaker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |